Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Als je Konijnenberg vergelijkt met andere e-commerce bedrijven scoren ze voldoende tot slecht. Misschien kunnen ze van waarde zijn in hun winkels, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Verzending

Klantenservice

Ik heb een Canon eos 70d gekocht bij Konijnenberg, die na ongeveer 16 maand niet correct meer functioneerde.
Voor de herstelling moest ik het toestel zelf opsturen - naar Amsterdam vanuit Belgie kost mij dat 20 Euro.
Daarna moest ik zelf om een status update vragen en uiteindelijk stuurden ze het toestel terug zonder de oorspronkelijke batterij (dat was mijn eigen schuld vonden ze).
Na enkele weken trad hetzelfde probleem terug op, maar zij vinden niet dat dit extra aandacht nodig heeft.
Dit is erg frustrerend voor een camera die mij 900 Euro heeft gekost.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg