HOBO Hifi

306 producten en 468 uitvoeringen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5

Hobo den bosch: Absoluut tegenovergestelde van de enschede-story hieronder Kan een a4 volschrijven met pluspunten en kan geen 1 minpunt ontdekken en ook van anderen die daar iets gekocht hebben hoor ik alleen goeds, ligt dus duidelijk aan de mensen die in de zaak staan en niet aan de organisatie. Ik heb er m'n home cinema (en alles wat ermee samen hangt) gekocht tijd terug en installatie en afwerking is subliem evenals de manier van afhandeling bij technische problemen etc. Gegeven score is dus niet overrated en weloverwogen want ik kan werkelijk geen 1 minpunt vinden dat ik heb meegemaakt afgelopen tijden dat ik met hun te maken had.

Scorekaart voor HOBO Hifi

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie