Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke webshop en duidelijke prijzen. Verzendkosten waren schappelijk en het werd zeer snel geleverd. Contact via mail was snel en correct.

Verzending

Goed verpakt in een nette doos. Voldoende opvulling in de doos, zodat de inhoud niet al te veel kon schuiven.

Klantenservice

Aangezien ik de bestelling via PayPal had betaald, kon ik het leveradres niet meer aanpassen. Na een mail naar de klantenservice bleek alles goed te zijn.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg