Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Op een zaterdagavond een LG 43UH610V besteld (status op voorraad). Laagste prijs die ik kon vinden. Website werkt prettig en snel. Informatie per mail na afronden bestelling ook uitstekend. Zou er zo weer iets bestellen!

Verzending

Maandag werd de televisie direct verzonden en op dinsdag had ik hem in huis. Precies zoals verwacht. Prima service. Ze maken gebruik van PostNL en dat werkt altijd prettig met track-and-trace.

Klantenservice

Het duurde even voordat ik een verzendbericht ontving per email. Daarom aan het einde van de maandagmiddag toch maar een mailtje gestuurd naar de klantenservice om te vragen hoe het zat met die verzending. Binnen een kwartier reactie met de mededeling dat de track-and-trace code pas 's avonds na 21:30 uur werden verzonden per email. En dat klopte ook. Top dus!

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg