Verschoore

Klantenservice:
Motivatie

Winactie

Algemeen

Verschoore is een prettige zaak, veel keus, goede informatie en vooral de mogelijkheid om het product in de winkel vast te kunnen houden was voor mij belangrijk.

Verzending

In de winkel op voorraad dus kon ik kon de camera meteen meenemen

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk