×

Help Tweakers weer winnen!

Verschoore

1.108 producten en 1.422 uitvoeringen

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

De aankoop verliep erg soepel, met goede voorlichting van de verkoper. Lens gekocht voor mijn dochter, die er erg over te spreken is. Ze kan nu veel verder inzoomen en prachtplaatjes schieten.

Verzending

In winkel gekocht

Klantenservice

De verkoper stond open voor al de vragen en heeft zich volledig ingezet om alle uitleg en mogelijkheden te laten zien.

Scorekaart voor Verschoore

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk