Cameraland.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Ik belde naar cameraland met de vraag welke softbox ik het beste kon gebruiken bij mijn Profoto B1 Flitser. Door Josť werd ik perfect te woord gestaan. Samen keken we op de website en hij raadde mij een Octa softbox aan. Hij informeerde ook dat hier geen rind bij zit om je softbox te bevestigen. Direct daarna een bestelling gedaan en de spullen werden keurig de volgende dag geleverd.

Verzending

De softbox is makkelijk in gebruik en goed mee te nemen. Ideaal voor diverse soorten fotografie.

Klantenservice

Goed, duidelijk, snel te woord gestaan. Persoonlijke service

Scorekaart voor Cameraland.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg