Cameraland.nl

1.422 producten en 1.986 uitvoeringen

Cameraland is een fotozaak in Alkmaar. Je vindt bij ons practisch alles op het gebied van fotografie en video. High end spiegelreflexcamera's, handige systeemcamera's, compactcamera's, camcorders, action cams, objectieven, filters, fototassen en allerlei accessoires; we hebben alles!

Dat wij camera´s verkopen, maakt ons natuurlijk niet speciaal. Dat wij vrijwel alle accessoires voor een camera op voorraad hebben zegt wellicht al meer over ons, maar ook dat maakt ons niet uniek. Onze belangrijkste toegevoegde waarde is ons team van medewerkers. Cameraland bestaat uit een groep mensen die zelf een uitgesproken passie hebben voor fotografie en alles wat hiermee te maken heeft. Onze verkopers hebben allemaal ruime ervaring in de fotografie en kennen de producten door en door. Uiteraard hebben verschillende mensen een verschillende voorkeur voor een bepaalde tak van fotografie en bepaalde apparatuur, de één fotografeert het liefste vogels met een zware spigelreflex camera en tele-objectief terwijl de ander een voorkeur heeft voor straatfotografie met een onopvallende compactcamera. Deze verschillende voorkeuren en achtergronden maakt ons juist sterker. Onze medewerkers weten veel, ons team weet alles!

Scorekaart voor Cameraland.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1986 producten, 5186 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,9 (2,1% onder gemiddeld)