bestHomeCinema.nl

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Website mag wel wat klantvriendelijker, het was voor mij best lang zoeken voor ik vond wat ik zocht., een en ander staat onlogisch door elkaar.
Betalen geen probleem, artikel zeer snel geleverd, Klasse.

Verzending

Geen track en trace code ontvangen, ook geen verzend e-mail, desondanks door PostNl keurig afgeleverd.

Klantenservice

Over aanvraag #69807 geen communicatie.

Scorekaart voor bestHomeCinema.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie