Viking Direct

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Met veel moeite bestelling geplaatst. Eerst ongelooflijk gedoe om zonder een bepaalde verzekeringstoeslag te betalen. Volgens klantenservice kon dat alleen als je op rekening bestelde, want dan kon je bij de opmerkingen zetten dat je de extra zekerheid of wat het ook was niet wilde. Daarna ontzettend gedoe om een kortingscode doorgevoerd te krijgen. Kon alleen bij een zakelijke bestelling. Hoe dan ook, bestelling geplaatst, bevestiging gekregen en toen een radiostilte. Zelf er na weken weer achteraan, was natuurlijk bij Viking van alles misgegaan, maar nu hadden ze het product dat ik wilde hebben niet meer. Maar nog was de ellende niet voorbij, want een week later kreeg ik wel wat pakken papier toegestuurd, die ik had meebesteld om boven de kortingscodegrens uit te komen. Wat een drama! Dat iemand hier überhaupt nog wat koopt.

Verzending

Eerst werd er niets verzonden en een paar weken later het deel van de zending waar het mij NIET om ging en dat ik ook helemaal niet wilde hebben. Prutswerk.

Klantenservice

Eigenlijk een in technische zin extreem onvriendelijke klantenservice, want om van de verplichte verzekeringstoeslag (die overigens niet wordt meegenomen in de Tweakers pricewatch) af te komen kan je alleen op rekening bestellen en dat betekent dus dat je zo weer een aantal dagen verder bent.

Scorekaart voor Viking Direct

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie