Foto Konijnenberg

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Het bestellen via de website gaat erg vlot. De site is overzichtelijk en het aanbod is zeer ruim. Bovendien zijn de prijzen in vergelijking met de concurrentie zeer gunstig.

Verzending

Nog nooit problemen ondervonden met bestellingen via de website. Meestal heb je de bestelling de dag nadien in huis. Onlangs een bestelling via de website gedaan en afgehaald in de winkel te Turnhout. Alles was prima geregeld.

Klantenservice

Stel je een vraag via de website/mail heb je meestal dezelfde dag of ten laatste de dag nadien een antwoord.
Bij een bezoek aan de winkel in Turnhout valt het me telkens op dat je een deskundig advies krijgt en ik heb zelf ondervonden dat de service er meer dan uitstekend is!
Je hebt het gemak van online bestellen maar heb je vragen of een probleem weet je dat je in een winkel verder geholpen wordt. Een echte aanrader, mijn volgende aankoop zal dan ook bij Fotokonijnenberg zijn.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg