Cameraland.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Statief gekocht, prima omschrijving inclusief overzichtelijke website. Uiteraard niet onbelangrijk, ik heb het juiste product ontvangen. Prijs gelijk aan de andere aanbieders.

Verzending

Verzending in de originele doos welke in plastic was gewikkeld. Keurig aangekomen en gelukkig via postNL (de andere transporteurs zijn kwalitatief echt een stuk minder bij ons in de regio).

Scorekaart voor Cameraland.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg