Foto Konijnenberg

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Op vrijdag 17/03 bestelling geplaatst van producten in stock. Men beloofde mij dat dit op zaterdag zou geleverd worden....NIET op zaterdag, NIET op maandag, NIET op dinsdag, maar pas op woensdag 23/03 na 17u. Ik heb een email gestuurd naar "Foto Konijnenberg.be" op dinsdag 22/03......tot op heden 27/03 geen antwoord gekregen.
NOOIT MEER Konijnenberg!!!!

Verzending

Vrijdag besteld............woensdag na 17u00 pas ontvangen. (alles was op voorraad)

Klantenservice

Vooraleer de bestelling te plaatsen op vrijdag 17/03 neem ik contact met de klantenservice met de vraag : als ik bestel op 17/03 om 15u, wordt dit morgen geleverd ? (alles was op voorraad) Er werd mij gegarandeerd dat de bestelling op zaterdag ZEKER wordt geleverd.........

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg