Alternate Belgie

8.628 producten en 10.529 uitvoeringen

Review door LennyPenny , dinsdag 10 januari 2017 20:16

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Overzichtelijke website, zonder problemen mijn Ducky Legend toetsenbord kunnen bestellen en betalen. Snelle levering, de volgende dag had ik hem al in huis. Wel raar dat dit product niet in de Tweakers pricewatch stond. Ik heb puur uit nieuwsgierigheid op de site van Alternate zelf gekeken of ze daar meer/andere toetsenborden hadden, anders had ik het nooit geweten

Verzending

's Namiddags besteld, de volgende dag rond de middag geleverd. Product zat deftig verpakt dus zeker geen klachten. Geen mening over klantenservice omdat ik deze nog niet heb moeten gebruiken.

Gepost door AlternateBE, vrijdag 27 januari 2017 15:00

Bedankt voor jouw review en feedback!

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2