Belsimpel.nl

626 producten en 1.210 uitvoeringen

Review door gerryb2 , dinsdag 10 januari 2017 18:30

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Mijn oude iPhone (uit 2011) kon niet meer naar een nieuwe IOS ingesteld worden, dus tijd voor een nieuwe smartphone. Ik ben helemaal klaar met Apple, dus die keuze was al gemaakt. Uiteindelijke gekozen voor Huawei Nova, die bij Belsimpel het goedkoopst was. Ik had ook al goede verhalen gehoord over hun klantenservice, dus het was gemakkelijk kiezen.

Verzending

Ik had op de site niet in de gaten dat de bovenste aanbieding steeds een andere kleur telefoon betrof. Ik bestelde wat ik eigenlijk niet wilde. Ik kreeg best snel antwoord op mijn mail, maar toen was het pakket al bij post.nl
Uiteindelijk vind ik de bestelde kleur heel mooi, anders had ik kunnen ruilen.

Klantenservice

Een aardig antwoord van een meedenkend persoon.

Scorekaart voor Belsimpel.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Preferred supplier voor

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8