Alternate BelgiŽ

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

I heb vorig jaar een mechanisch toetsenbord gekocht van Ducky (snel en tijdig geleverd). Na een jaar bleken er een paar ledjes kapot te zijn en nam ik contact op met Alternate. Tot mijn verbazing deden ze niet moeilijk en mocht ik kosteloos mijn toetsenbord opsturen te controle. Kort daarna telefoon dat het idd niet normaal was dat de ledjes stuk waren en dat ik mijn geld terug kreeg. Omdat ik zo snel mogelijk een gelijkaardig toetsenbord wou, besloot ik een nieuw toetsenbord bij hen te bestellen en de volgende dag lag het al in de bus.

Het was een bijzonder aangename ervaring en de mensen van Alternate waren heel vriendelijk en behulpzaam. Dit wordt mijn standaard winkel voor PC onderdelen.

Verzending

Zowel het oorspronkelijke toetsenbord als het nieuwe toetsenbord waren allebei de volgende dag aangkomen.

Klantenservice

Ongelooflijk onder de indruk over de vriendelijkheid en efficiŽntie van deze shop!!!

Bedankt voor de leuke review!

Scorekaart voor Alternate BelgiŽ

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie