Alternate BelgiŽ

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Vorige week werd mij beloofd dat begin deze week mijn Samsung Galaxy S7 deze week zou geleverd worden. Na gebeld te hebben vandaag, bleek dat er 'problemen' waren met de leverancier en dat het mobieltje pas volgende week geleverd kan worden.
Een webshop slaagt er in om een levertijd van +14 dagen te hebben, terwijl er op de website beloofd wordt dat de GSM binnen 3-5 werkdagen geleverd kan worden.

Klantenservice

De klantenservice hoorde mij wel toe, maar kon geen duidelijk antwoord bieden wanneer de GSM geleverd kan worden.

Bedankt voor jouw feedback, omdat we jouw feedback heel serieus nemen zou ik je graag willen vragen om jouw probleem even door te sturen naar onze consumentendienst: Consumentendienst@alternate.be.

Scorekaart voor Alternate BelgiŽ

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie