Alternate Belgie

8.338 producten en 10.151 uitvoeringen

Review door Cedlork , zaterdag 26 november 2016 20:42

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Hier kom ik het vaakst mijn pc onderdelen. Vaak goede prijzen en service, ik heb 1 keer een defect product ontvangen en kon de dag zelf een andere gaan halen en ik kreeg er een extraatje bij(pc schoonmaak compressorfles) . Zeer aangenaam dus

Verzending

Het is niet altijd mogelijk om uw bestelling na 1 dag te ontvangen, spijtig maar de levertijden zijn zeker toelaatbaar

Klantenservice

Toen ik thuis kwam na het kopen van een psu waar een fan wing was van afgebroken kon ik dezelfde dag nog een nieuwe gaan halen, en ik kreeg er een extraatje bij

Gepost door AlternateBE, maandag 28 november 2016 09:05

Bedankt voor jouw feedback, tot snel!

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2