Alternate Belgie

8.338 producten en 10.151 uitvoeringen

Review door JeroenED , donderdag 27 oktober 2016 12:07

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Tevreden over mijn custom built pc die ik bestelde bij Alternate. Zowel de levering als dienst-na-verkoop was in orde.

Verzending

De verzending gebeurde via DHL en was op zich wel in orde. Vond echter op het eerste zicht relatief vreemd 2 "grote" dozen te ontvangen. Een doos met de pc en een doos met de dozen van de onderdelen.
Het grootste mispunt vind ik de status van de bestelling die ontbreekt. Zo was mijn pc gedurende de ganse bestelling in verwerking bij de dienst logistiek terwijl deze eigenlijk werd opgebouwd door de bevoegde dienst. Ook toen deze afgewerkt was kreeg ik al een mail dat hij geleverd was met de nodige problemen en paniek.

Klantenservice

De klantenservice was in orde. Bij het verkeerd mailen en de nodige paniek heel snel een antwoord otnvangen. Ook het probleempje met de grafische kaart was goed opgelost. Jammer puntje is het ontbreken van een notificatie dat de mail werd doorgestuurd naar de klantendienst en dus het antwoord langer zou duren.

Gepost door AlternateBE, donderdag 27 oktober 2016 12:20

Hoi, bedankt voor jouw feedback! We zien u graag terug in onze showroom of op onze webshop.

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2