Routershop

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Top winkel. Ik had advies nodig en via de telefoon meteen iemand gesproken met verstand van zaken. Kwam met een advies dat goedkoper was dan ik in gedachte had wat natuurlijk erg fijn is.

Verzending

Verzending binnen 24 uur binnen zoals beloofd.

Klantenservice

Ik kwam er niet helemaal uit met de installatie. Een telefoontje met hun technische medewerker was voldoende om alles aan de praat te krijgen. Top service die je niet altijd online ziet.

Scorekaart voor Routershop

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg