×

Help Tweakers weer winnen!

Computerland

842 producten en 1.137 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Overzichtelijke site, je kunt er snel vinden wat je zoekt en de sorteermogelijkheden zijn redelijk. De computerland-dame mag er ook zijn.

Verzending

Voor 23.30 in huis, de volgende dag in huis? Echt niet: om 22.30 besteld, en pas om 1 uur 's-nachts een bevestiging gekregen dat het de dag erop verzonden zou worden... Als ik dat van te voren geweten had, dan had ik hem wel ergens anders besteld. Nu wordt het alsnog zelf naar een winkel rijden...

Klantenservice

Op e-mail wordt redelijk traag gereageerd. Op de site stond met grote rode letters dat de klantenservice telefonisch niet bereikbaar was, maar toen ik belde kreeg ik gewoon iemand aan de lijn. Was een foutje en werd ook snel opgelost. Via telefoon mijn bestelling geannuleerd en dit ging prima en snel, vriendelijke medewerker aan de lijn.

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg