Computerland

709 producten en 953 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Website is duidelijk en mij had de tijd (voor 23.30u bestelt, volgende dag in huis) overgehaald om bij hun te bestellen.

Verzending

Ik had een geheugenbankje gekocht om 23.15u en de volgende dag nodig. Computerland bood deze service aan en de volgende dag was het bankje in huis! Het was goed ingepakt met kartonpapier, zodat ie tegen een stootje kon.

Klantenservice

Uiteindelijk kwam ik er achter dat ik per ongeluk de verkeerde voltage had bestelt. Naar Computerland Outlet Amsterdam gegaan en die ruilde het zonder problemen om zonder dat ik het verschil (van 1 euro) moest bij betalen. Super!

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg