Computerland

0 producten en 0 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Ik was op zoek naar een nieuwe HDD en een winkel waar ik met credit card kon betalen. Computerland was hier de goedkoopste, die hem ook nog op voorraad had, dus gekozen voor deze.

Verzending

Besteld op zaterdag ergens in de avond, op maandagavond een mailtje dat hij verzonden was en dinsdagochtend kwam hij aan op m'n werk.

Enig minpuntje is dat je geen bedrijfsnaam op kan geven bij het adres, dat doe ik bij voorkeur wel voor de duidelijkheid, maar heeft verder geen problemen gegeven.

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg