×

Help Tweakers weer winnen!

Computerland

858 producten en 1.158 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Vrijdagmiddag, nog even snel een 2 harddisks bestellen (Seagate 3TB). Computerland meldde "voor 22.30 besteld, volgende dag in huis" . Volgens de website in voorraad in het "Internetmagazijn". Ik heb rond 17:15 besteld, 's avonds om 23.40 ontving ik bericht dat mijn pakket was ingepakt en verzonden zou worden. Zaterdag stond PostNL voor de deur. Top!

Verzending

De harddisks waren netjes verpakt in een grote doos met elke HD verpakt in een aparte verpakking speciaal voor HD's (ze zweven boven de onderkant). Wat mij betreft voldoende beschermd tegen een paar dreunen tijdens transport.

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg