×

Help Tweakers weer winnen!

Computerland

851 producten en 1.149 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Prima, gemakkelijke webshop. Was goedkoopste op tweakers van de winkels die ik ken en een goed gevoel bij heb.

---

Via het portal kan je de factuur uitprinten, en ten aller tijde terugkijken. Met product nog geen aftersales nodig gehad

Verzending

's avonds om 21:45 besteld, de volgende morgen in huis, met PostNL

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg