×

Laat je stem gelden!

Dit jaar organiseren we voor de elfde keer de Tweakers Awards! Wat vind jij de beste tech- en elektronicaproducten van het afgelopen jaar? Laat je stem gelden en ontvang 50 ippies. Je maakt bovendien kans op een Philips Hue Starter Pack, JBL Charge 3, Call of Duty: WWII of twee vrijkaarten voor de uitreiking op donderdag 1 februari!

Computerland

700 producten en 955 uitvoeringen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Vorige week maandag een computer in losse onderdelen besteld, netjes volgens afspraak de dag erna geleverd!

Verzending

Niks op aan te merken, netjes volgens afspraak geleverd en ook goed verpakt.

Klantenservice

Ik had nog enkele vragen tijdens het bouwen van mijn computer. Even contact gezocht met de de klantenservice via de Chat en ze konden mij direct helpen. Hoefde niet eens te wachten.

Scorekaart voor Computerland

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg