bestHomeCinema.nl

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Telefonisch erg goed bereikbaar en eeen duidelijk verhaal. Top!
Ik kreeg de scherpste aanbieding van alle webshops, dus niet geaarzeld!

Verzending

Ondanks dat wij de volgende dag laat in de middag met vakantie gingen, werd mijn AV receiver keurig rond het middaguur bezorgd, zonder verzendkosten!

Klantenservice

Ik had nog een aanvullende vraag omtrent de setup. Keurig te woord gestaan en prima hulp en ondersteuning gekregen

Scorekaart voor bestHomeCinema.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie