bestHomeCinema.nl

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Overzichtelijk en ter zake. Ruim aanbod van HIFI modellen. De HIFI sortering voor versterkers bestaat uit goede merken en omvat ook duurdere merken en modellen.

Verzending

Nog dezelfde middag werd het pakket verzonden. Tracking code via Postnl. Pakket volledig verzekerd bij Postnl. Postnl meldde vervolgens dag later een dag vertraging.

Klantenservice

Onkyo versterker beviel niet. Hitte ontwikkeling en klonk niet goed. Past wellicht niet bij mijn type (floorstanders) boxen. Zonder probleem kunnen ruilen tegen ander model van Marantz . Die klinkt heel goed.
`Natuurlijk kunt u ruilen, we hebben toch niets aan ontevreden klanten`

Scorekaart voor bestHomeCinema.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie