Audiovision.be

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Audiovision.be

Review toevoegen

Algemeen

Ik had een probleem met mijn TV. Aangekocht 2 jaar geleden. Via de winkel een afspraak gemaakt bij Servilux. Snelle respons en correcte afhandeling. Wegens het niet onder garantie zijn van het probleem een bepaalde som aangerekend gekregen voor voorrijkosten. Deze is volledig door Audiovision betaald.

Algemeen

Ik heb bij audiovision een LG C8 55 inch OLED televisie aangekocht. Ik belde de winkel op voor wat informatie en Stefaan kon me goed verderhelpen. Niet alleen kon hij me perfect vertellen wat de voor en nadelen waren van de verschillende merken en types maar wist me ook een heel scherpe prijs te geven voor uiteindelijk de LG C8. Ik kan absoluut aanraden Audiovision te contacteren voor vrijblijvende uitleg en een puike prijs!

Verzending

De bestelling ging vlot en de verzending kwam netjes bij me thuis aan. Helaas wel geen next day delivery.

Klantenservice

Stefaan na bestelling nog enkele malen gemailed met vragen over de bestelling en de verzending. Telkens kreeg ik enorm vlug goed en duidelijk antwoord. Echt een topper.

Algemeen

Installatie gebeurd na het nieuws en klaar voor thuis begon... Heel belangrijk voor een 86jarige fan

Algemeen

Stefaan neemt snel contact op, communiceert op een persoonlijke manier, is betrokken bij de klant en servicegericht. Laagste prijsgarantie is ook écht de laagste prijsgarantie.

Verzending

Zelf afgehaald. Origineel nieuw product in dito verpakking.

Persoonlijk en betrokken

Algemeen

Zeer scherpe prijs, vriendelijke en perfecte service. Hier kom ik zeker en vast terug en raad ook aan iedereen aan!

Verzending

Perfecte opvolging, geleverd volgens afspraak.

Klantenservice

Afstandsbediening van TV was stuk. Mailtje gestuurd en enkele dagen later had ik al een nieuwe gekregen. Perfecte klantenservice!

Algemeen

Top zaak, ik keer zeker terug als klant. Het personeel staat altijd klaar om je te helpen en is heel vriendelijk. 2 dagen na ontvangst van de TV kreeg ik nog proactief een belletje of alles bevalt en of ze mij nog ergens mee van dienst kunnen zijn. Zonder twijfels zou ik deze winkel aan iedereen aanraden.

Verzending

Verstuurd middels een koerier die ervaring heeft met het afleveren van TVs. Product kwam onbeschadigd en tijdig binnen. Tijdens het gehele verzendproces ben ik meerdere malen per e-mail op de hoogte gehouden door een van de medewerkers.

Klantenservice

Het personeel is zeer vriendelijk en tevens deskundig en behulpzaam.

Algemeen

Ontdekt via het forum. Even telefonisch prijsaanvraag gedaan. Direct antwoord gekregen. Achteraf Email ontvangen met de afgesproken prijs en voorwaarden. Bestelling gedaan en van zodra deze binnen was telefoon ontvangen. Bestelling gaan afhalen. Zeer vriendelijk ontvangen geweest. Alles goed uitgelegd.

van D Karma 3,02K

Algemeen

Top winkel, goed contact en perfecte service. Zeer aardige en vaardige medewerkers.Tijdens een actie een zeer scherpe prijs gekregen.

Klantenservice

Via LG kon ik mijn tv wegens een defect ruilen. Audiovision kwam het toestel thuis omwisselen! Top service.

Algemeen

Bestelling snel telefonisch geplaatst met duidelijk uitleg over gang van zaken. De TV kwam netjes verpakt aan via DHL met track-and-trace.

Verzending

De TV was uiteindelijk een week later geleverd dan in het begin was beloofd. Maar ik was wel regelmatig persoonlijk op de hoogte gehouden door Stefaan.

Klantenservice

Stefaan stopt veel tijd en energie in het klantencontact. Hij had bij DHL zelfs een preciezere levertijd opgevraagd op basis van mijn postcode. Erg prettig!

Algemeen

De aankoopprocedure heeft wat tijd in beslag genomen omdat:
1) Stefaan vanwege een aankomende prijsdaling van de LG 55C7 niet meteen zijn (beste) prijs kon geven: zodra Stefaan deze prijs kon bieden heeft hij me telefonisch gecontacteerd en werd de bestelling vastgelegd. Dat was het wachten wel waard. :-)
2) De levering door productieomstandigheden bij LG enkele weken op zich liet wachten. Zodra het toestel bij hun aanwezig was, ontving ik hiervan een mail.

Verzending was zeer betaalbaar (20 euro; via DHL), maar omdat we niet zo ver af wonen, toch meteen gaan ophalen.

Heel tevreden dus, en voor een volgende aankoop zullen we zeker denken aan Audiovision. :-)

Klantenservice

Op vragen werd altijd snel geantwoord, zowel via mail als via telefoon. Ook altijd een vriendelijke benadering.

Algemeen

Zojuist trotse eigenaar geworden van een OLED LG 55C7. Deze bij onze Belgische vrienden besteld, wegens een zeer scherp aanbod inclusief een veilige DHL-bezorging aan huis.

Wegens grote drukte bij de bestellingen kon de levering wat langer op zich laten wachten. Na hierover contact te hebben gezocht met Audiovision, hebben zij hier uitermate snel op geacteerd door binnen enkele minuten na het versturen van een mail telefonisch contact op te nemen. Ik wil met name medewerker Stefan zeer bedanken voor de erg adequate afhandeling hiervan.

Al met al erg goed te spreken over dit bedrijf en zou zeker vaker zaken doen met Audiovision!

Algemeen

Deze week als Nederlander een Philips OLED 55POS9002 mogen aanschaffen bij de firma Audiovision. Een grote plus was de gratis levering naar Nederland.

Bij de aanschaf van een volgende TV zal ik zeker aan de firma Audiovision denken.

Verzending

Gratis verzending door DHL op de afgesproken datum.

Klantenservice

Contact met Stefaan en zijn collega's was erg positief en uitgebreid. Telefonisch een complete uitleg gekregen over de service welke door Audiovision geleverd wordt. Bij iedere stap in het leverproces persoonlijk bericht van Stefaan ontvangen over deze stap, deze betrokkenheid heb ik nog bij geen enkele (web)shop mogen meemaken!

Algemeen

Topwinkel met goede service, concurrerende prijzen en lange garantie. Bezorging is prima en wordt aan huis gedaan door een partner van Audiovision.

Verzending

Producten worden verstuurd door hun partner in bezorging. Spreken vantevoren af wanneer en hoe laat ze komen bezorgen.

Klantenservice

Even bellen met de winkel en al je vragen worden uitgebreid en vriendelijk beantwoord. Ik had een LG 55B6V besteld en deze vertoonde snel dode of fout aangestuurde pixels die duidelijk te zien waren. Nadat een monteur langs was gekomen om het probleem vast te stellen, werden mij diverse opties gegeven omdat een nieuwe TV niet meer leverbaar was. Ik zou het geld terug kunnen krijgen, wachten tot een onderdeel weer beschikbaar was zodat de TV gerepareerd kon worden of wachten tot het nieuwe 2017 model (C7) meer richting die prijs was gezakt die ik had betaald.

Perfecte service.

Algemeen

In mijn zoektocht naar een nieuwe tv via het forum bij AudioVision terecht gekomen waar ze mij zeer vriendelijk hebben verder geholpen. Naast een scherpe prijs en een snelle levering ook nog een scherpe prijs gekregen op het ophang systeem en werd de garantie ook nog eens verlengd.

Verzending

Er was beloofd om maandag te leveren en door de transporteur was dit misgelopen. Ze hebben daarom de TV zelf gebracht. Top!

Algemeen

Super vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, en ze hebben het beste aanbod als je belt. Daarbij ook nog extra korting gekregen via een actie (van leverancier). Echt top!

Verzending

Via DHL en zaterdag levering, gewoon netjes op tijd niks op aan te merken.

Klantenservice

Contact gehad over verschillende typen televisies, uiteindelijk gegaan voor de Sony 55XE9005.

Algemeen

Ik heb recent (sep-2017) bij Audiovision een LG OLED55C7V TV gekocht en ik ben zeer tevreden over de geleverde service, de levering, de aandacht voor het geheel per e-mail tijdens de aankoop en de levering. Nergens heb ik de TV goedkoper kunnen kopen van bij Audiovision, ten opzicht van de grote winkels was Audiovision 650,- euro goedkoper en dat laat je niet liggen. En de garantie van 4 jaar (2 jaar meer dan normaal) was een grote bonus. Bedankt Audiovision.

Verzending

De verzending verliep precies zoals we met elkaar hadden afgesproken!

Klantenservice

Als ik een vraag heb dan wordt deze per direct beantwoord, kom daar maar eens om bij de andere grote leveranciers!

Algemeen

Uitstekende winkel, zeer aan te raden.

Contact gezocht via email voor een offerte, de winkel reageerde snel. Alle vragen werden uitgebreid beantwoord. Ook offertes voor andere TV's waren geen enkel probleem.

Afhandeling was correct en snel. De TV werd op de afgesproken datum geleverd. De uitleg over de Cashback actie was zeer gewaardeerd.

Verzending

Transport verzorgd door DHL, bezorgdatum was bespreekbaar. Niets op aan te merken.

Klantenservice

Zeer vriendelijk, een voorbeeld voor anderen.

Algemeen

Via OLED aankoopforum bij deze winkel terecht gekomen en moet zeggen dat is me goed bevallen! Snelle reactie via e-mail op alle vragen aangevuld met terugbellen op afgesproken momenten. Verder netjes op de hoogte gehouden van status bestelling & vervoer en tevens uitgebreid de garantie & opties toegelicht. Tevens is hun prijs erg scherp. Kortom een erg prettige aankoop ervaring met de winkel

Algemeen

Ruime keuze en deskundig personeel. Klantgericht en klantvriendelijk. Super scherpe prijzen! Zijn eerlijk en adviseren je netjes wat de mogelijkheden zijn en komen eventueel met vergelijkbare of betere opties.

Verzending

Levering super snel (woon zelf in NL!) En netjes volgens afspraak (in mijn geval binnen 24 uur).

Klantenservice

Goed en klantvriendelijk contact. Reageren snel en Deskundig!

Algemeen

Zeer snel reactie op aanvraag, nog sneller afgeleverd na bestellen.
Bovendien onder perfecte voorwaarden. Scherpe prijs en goede garantie.
En dat alles met een uitstekende klantvriendelijke service.
Kortom, alleen maar bij Audiovision kopen!

Verzending

Keurig volgens afspraak op de besproken dag afgeleverd door DHL.
Zou eigenlijk een avondlevering zijn maar DHL had er zelf voor gekozen om te proberen het eerder al af te leveren op de dag bij de buren. Voor ik thuis kwam had ik al een mail van Audiovision in de mailbox met excuses en de melding dat de tv bij de buren was afgelevefd. Nooit eerder meegemaakt dat dit persoonlijk door de verkoper in de gateb werdt gehouden. Super!

Klantenservice

De eventuele klacht werdt al gepareerd voordat ik hem zou kunnen maken door de oplettendheid van de verkoper en direct in te springen op de afwijkende aflevering.
Gevolg was dat ik meteen toen ik thuius kwam de tv in bezit had ipv dat ik er nog kanger op moest wachtten in de avond.

Scorekaart voor Audiovision.be

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht