BuyMi.nl

23 producten en 36 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BuyMi.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bestelling ging heel snel, en geleverd binnen een dag. fantastisch te volgen en helemaal volgens de afspraak.

Verzending

verzending was fantastisch te volgen volledig te traceren met locatie

Klantenservice

goede communicatie. heldere en snelle afhandeling.

Algemeen

We waren op zoek naar een 55” TV en kwamen uiteindeljk via Tweakers bij Buymi terecht. Er waren meerdere aanbieders, maar de prijs, levertijd en beoordeling van het bedrijf gaven de doorslag. Inmiddels staat de TV en zijn we er super blij mee!

Verzending

Door meerdere bestellingen van de LG die wij besteld hadden, bleek toestel niet meer voorradig, hierdoor werd levering n dag uitgesteld. Dit kan natuurlijk gebeuren. Het gaat er om hoe een bedrijf hier mee om gaat.

Klantenservice

De klantenservice vond dit vervelend en heeft ons nog een presentje toegestuurd, dus wat ons betreft een super service!

Algemeen

Oled van 55" besteld. Toch wel spannend, het gaat om veel geld, maar ging echt van een leien dakje. Snelle respons op de chat, betaling gedaan en volgende dag geleverd. Precies volgens afspraken die in de chat waren gemaakt. Kon zelfs online de bezorger volgen op de kaart.

Verzending

Ik had een tijdvak afgesproken en de bezorger kwam precies op tijd. Kon hem ook volgen online dus ik kon al naar de deur lopen vlak voordat ie voor mijn huis stopte. Super!

Klantenservice

Hele snelle respons over de chat (meerdere vragen gesteld en die werden direct beantwoord) en alles exact volgens afspraak. Een goede en betrouwbare webshop!

Algemeen

Na prima chat contact werd ik later teruggebeld, medewerker Bart was heel aardig en kundig. Na een nare ervaring bij een andere webshop was dit contact erg fijn! Snel en vlot geholpen. Bestelling volgende ochtend in huis. 10 Minuten na ontvangst werd ik gebeld door medewerker van de Klantenservice of alles goed was gegaan en of we tevreden waren! Top!!

Verzending

Levering was prima. Meneer was zo vriendelijk om even te helpen met het dragen naar de huiskamer, veel te groot en zwaar voor 1 persoon. Prima dus!

Klantenservice

Ik vond het telefoontje na de levering verrassend goede service!

Algemeen

Ik heb bij deze toppers in 2 weken tijd 2 65 inch qled tv's van Samsung gekocht. De 2e was niet gepland maar de eerste heeft een ongeval binnenshuis helaas niet overleefd.... Scherpe prijzen, zeer goede service, ze komen keihard na wat ze zeggen en beloven. Ik zeg scherpe prijzen, maar voor deze tv heb ik geen andere aanbieder gevonden die goedkoper is. Niet dat dat de doorslag gaf, maar in combinatie met de andere reviews was de keus snel gemaakt. Vergeet Mediamarkt en Coolblue! Wacht 1 dag langer en het wordt netjes bezorgd met service support en plezier.

Verzending

Helaas zijn er weinig vervoerders die dit formaat tv bezorgen daarom aangewezen op Dynalogic. Maar deze review gaat niet over de bode. Netjes met 2 man geleverd. Door het noodweer bij de 2e bestelling helaas een dagje vertraging maar dat mocht de pret niet drukken.

Klantenservice

Na de schade aan het eerste toestel heeft Bart van Buymi de mogelijkheden tot herstel uitgezocht. Echter bleek dit niet rendabel. Dit hebben ze netjes op papier gezet als verklaring voor de verzekering. Hiervoor hoefde ik niets te betalen; in tegenstelling tot diverse andere reparatiebedrijven die pas antwoorden geven nadat je betaald hebt.

Na 1 week bleek de tv duurder te zijn geworden, maar ze deden niet kinderachtig en hebben de prijs aangepast. Dan nog was de tv hier dik 1000 euro goedkoper dan bij Mediamarkt en Coolblue.

Algemeen

Na een lange zoektocht voor mijn Sony 55xe9005 uitgekomen bij BuyMi.nl.
Een keurig bedrijf dat de tijd neemt om aan al je wensen te voldoen. Een super service en keurige aanlevering van het product. Zelfs eerder dan ik had verwacht. De communicatie verliep duidelijk en alles is volgens afspraak verlopen. Top bedrijf!

Verzending

Vandaag besteld en op dezelfde dag bezorgd! Super bezorging. Product wordt keurig netjes aan de deur geleverd (in mijn geval appartementencomplex)

Klantenservice

Eerst contact gehad met de chatservice. Hier keurig te woord gestaan en vervolgens een bestelling geplaatst. Een uur later werd er persoonlijk contact opgenomen of het een probleem was om de TV dezelfde avond nog te leveren ipv de volgende dag. Nogmaals: Super service.

Algemeen

Uitstekende Webshop met zeer competitieve prijzen. Ook telefonisch contact gehad om de levering door te spreken. Gesproken met een zeer adequate heer die me netjes in correct Nederlands te woord stond en me precies de informatie gaf die ik nodig had. Dit is de eerste webshop die ik vanaf nu check als ik elektronica nodig heb.

Verzending

Snelle levering, precies op afspraak, verzekerd verzonden en een aardige bezorger.

Klantenservice

Zeer goed, men neemt de tijd voor het beantwoorden van een vraag.

Algemeen

Prijzen waren duidelijk, zeker ook lager dan andere shops. Nadat ik eventjes op de website zat werd ik ook aangesproken of ik ergens vragen over had. Ik heb er een TV gekocht.
De vragen die ik had werden netjes beantwoord met zeer professionaliteit en duidelijkheid. Ik vroeg ook of de TV nog op stock was, maar deze kon pas over 3 werkdagen geleverd worden. Geen probleem voor mij, maar heus werd ik de dag erna begroet door een verzendingsmail. Op 1 dag tijd had ik mijn TV, netjes geleverd met zeer goede track&trace.
Het ging om een redelijk bedrag, ik waagde een gok, maar ze werd beloond. Top winkel!

Verzending

Levering door Dynalogic. Nog nooit van gehoord maar top levering met duidelijke tools om zelfs op de map je bestelling te volgen

Klantenservice

Zeer goede hulp, met de service die uit eigen initiatief tot stand kwam. Direct en snel antwoord.

Algemeen

Het was een overzichtelijke site met voldoende keuzes en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen.

Verzending

Voldoende info gekregen over de levering en op de juiste dag geleverd.

Klantenservice

Snel antwoord gekregen bij een vraag via e-mail en ook telefonisch goed geholpen geweest.

Tegen beloning

Algemeen

Tot 23:00 beschikbaar op chat om additionele informatie en advies te verschaffen om dit geval een aankoop van Oled televisie. Volgens bevestiging op chat de volgende dag rond het middaguur geleverd, mee uitgepakt, en tv opstarten.

Algemeen

Na een prijsvergelijking kwam deze webshop er als voordeligste uit.
Een goed contact volgde per chat en dus bij deze webshop besteld.

Verzending

De informatie mbt levering is wat karig, maar voldoende.
Het product was als beloofd.
De gebruikte transporteur kan beter.

Snelle reactie via chat.

Algemeen

Heel vriendelijk personeel, wilde graag meedenken, snelle afhandeling, tussentijds contact voor de bestelling was fijn. Heel keurig! n niet onbelangrijk: de laagste online prijs. Mocht de tv ooit stuk gaan, overwegen we hen graag opnieuw.

Klantenservice

Zoals net al gemeld: vriendelijk personeel, snelle behandeling en duidelijk contact per mail en telefoon over de afhandeling van de bestelling. Wij hebben het product afgehaald, konden voor de deur parkeren en troffen een vriendelijke man die ons vlot hielp.

Algemeen

Gedreven ondernemer die denkt in oplossingen! Luistert en denkt in alternatieven om je te blijven servicen.

Algemeen

Vanwege een scherpe prijs en goede reviews onlangs hier een LG TV besteld. In eerste instantie leek er iets fout te gaan (omdat ik een fout in mijn mailadres had gemaakt) maar dit werd keurig opgelost door de klantenservice: ze hielden mij netjes op de hoogte van de verzendstatus.

Klantenservice

Keurig geholpen door de klantenservice: vanwege een foutje aan mijn kant kwamen er geen automatische mailtjes bij mij binnen. De klantenservice heeft mij vervolgens keurig op de hoogte gehouden van de status van de zending. Zelfs toen de tv was bezorgd kreeg ik nog netjes een mailtje of de tv naar tevredenheid was bezorgd.

Algemeen

De bestelling en keuze verliep vlot, op aangeven van Tweakers.net vonden we de BuyMi website die een zeer goede beoordeling had. Tevens was het ook de verkoper met de laagste prijs. Bij het plaatsen van de bestelling kregen we keurig een mail met daarin de bestelbevestiging, na 1 dag ontvingen we ook een levermelding met tijdstip van levering. Ook het volgen van het pakket via de leverservice was erg intutief. Omwille van een sorteerfout werd het pakket een dag later geleverd, ook dit werd goed aangegeven op de website van het koeriersbedrijf. Kortom, een vlotte en goede bestel en leverervaring.

Verzending

Omwille van een sorteerfout werd het pakket een dag later geleverd, ook dit werd goed aangegeven op de website van het koeriersbedrijf. Kortom, een vlotte en goede bestel en leverervaring. Het pakket werd in huis afgeleverd en zonder enige schade. Goede service.

Algemeen

Neem de telefoon op, en staat je zeer vriendelijk te woord. Gezien ik in de omgeving werk, had ik ervoor gekozen mijn aankoop op te halen waarmee ik 30 euro goedkoper uitkwam dan de verkoopprijs vermeld op de site (nice). Kortom: vriendelijke hollandse handelaar tegen de scherpste tarieven betrefd de nieuwe LG Oleds van 2017!!!

Algemeen

Duidelijke en lekker snel reagerende website, waarbij naast een erg scherpe prijs, ook aanvullende informatie te vinden was over de door mij gekochte LG OLED televisie. Ook een duidelijke verwijzing naar een prima bereikbare klantenservice, waarover hierna meer.

Verzending

Verzending via Dynalogic verliep uitstekend en was goed te tracen. Alleen jammer dat er geen invloed is, ook niet langer tevoren op het tijdvak van bezorging. Je krijgt dit tijdvak op de dag van bezorging wel gemaild, maar hebt geen enkele invloed of dit heel vroeg of zelfs 's avonds gaat worden. Zou waar ik al langer tevoren besteld heb hier wel enige invloed op willen.

Klantenservice

Omdat ik nog een aanvullende technische vraag had nam ik telefonisch contact op. Telefoon werd direct beantwoord door een telefoniste welke mij vertelde dat het erg druk was en ik teruggebeld zou worden. Dit gebeurde ook relatief snel en keurig netjes, waarbij mijn vraag volledig beantwoord werd. Ook waren er prima afspraken te maken over betaling, levering etc. zelfs als die iets afweek van de standaard door een storing bij iDeal.

Algemeen

BuyMi heeft een duidelijke website en hanteert scherpe prijzen. Er is snelle response via de chat en via email, en vragen worden eerlijk beantwoord. Hier wordt ook de tijd voor genomen, dus je merkt snel dat je niet met de zoveelste haastige dozenschuiver te maken hebt. Verder is er de mogelijkheid om produkten zelf af te halen, waarbij je wordt ontvangen in een net kantoor. Ook wordt er geholpen om bijvoorbeeld een forse TV even netjes in de auto te krijgen. Toen ik de knoop had doorgehakt om de betreffende TV bij hun te kopen, was het bestelproces heel snel afgerond en kon ik direct langs komen. Voor mij een prima koopervaring.

Klantenservice

Ik heb vooraf vragen gesteld voordat ik tot kopen over ging. Die zijn steeds snel en eerlijk beantwoord.

Algemeen

Uit een vergelijkingsite kwam BuyMi.nl naar voren en deze site bleek een stuk voordeliger te zijn dan de overige. Ik kende de site niet, maar de bestelling was eenvoudig en de dag na de bestelling werd de televisie op afspraak geleverd. Top!

Verzending

De levering was iets te laat t.o.v. het verwachte tijdframe, maar dan praten we over een paar uur. Het werd gewoon op dezelfde dag geleverd

Scorekaart voor BuyMi.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops