BuyMi.nl

34 producten en 64 uitvoeringen

Gebruikers over webshop BuyMi.nl

Review toevoegen

Algemeen

In de ochtend een oled LG C7 besteld voor een koopje van ¤1395,- wat toen de goedkoopste op het web was. De gebruiksvriendelijke website maakte het makkelijk om de bestelling te plaatsen, en de betaling was in 3 klikken klaar.

Verzending

Ten eerste vertelde de website dat het levering deed in het weekend en s'avonds. Wat natuurlijk geweldig is als werkende 9to5 persoon. Maar blijkbaar moest de bestelling dan wel ten laatste op vrijdag geplaatst worden, want orderverwerking doen ze niet in het weekend. Ik heb de bestelling geplaats op zaterdag en dinsdag was deze geleverd. (4 dagen). Wel kreeg ik in de mail dat Dynasys mij zou contacteren wanneer ze de levering zouden doen. Al heb ik deze mail niet gehad, en stonden ze dus s'ochtens voor niets een gesloten deur. Wel netjes de zelfde avond opnieuw de levering voltooid.

Maar algemeen best tevreden over de levering.

Algemeen

Net als vele anderen de LG OLED55C7V + BuyMi VLM-LF10 flat panel muur steun besteld. Wat een top TV! Heb er niet erg veel verstand van, maar een USB stickje gemaakt met een stuk Planet Earth in 4K HDR en je weet niet wat je ziet. Als je dan weer terugschakelt naar HD zender, is het weer even wennen. Jammer dat de TV lettellijk een paar dagen later voor ¤200 goedkoper wordt aangeboden. Dat is altijd wel zuur, maar goed.

Verzending

Netjes op tijd gebracht. Eerst krijg je een mail met als tijdspanne 8:00-22:00 en een dag later wordt dit een 3 uurs tijdspanne. Prima geregeld.

Algemeen

Bij BuyMi deze mooie 55" LG OLED TV gekocht, gekozen voor zelf ophalen in Uden.
Zo doende ook kennis gemaakt met Bart en Tessa, hele gewone en gezellige Brabantse mensen.
Die een goed product verkopen voor een mooie prijs vanuit een nette zaak zonder franje waardoor het voor hen mogelijk om tegen deze lage prijzen te kunnen leveren.
En dat alles toch met volledige fabrieks garantie en service.

Verzending

Prima tv naar mijn mening het beste beeld op de markt op dit moment.
Doet wat je ervan verwacht, en de (afstands) bediening werkt ook fijn en intuïtief.
Veel extra functies ook.
Alles bij elkaar een mooie tv voor nog vele jaren kijkplezier.

Klantenservice

De service van BuyMi is echt Top!
En ik kan het weten, week geleden tv opgehaald in Uden, donderdag avond opgehangen en op vrijdag avond ineens een hele felle groene stip midden in het beeld.
Bleek al snel een clustertje defecte pixels te zijn.
En dan denk je toch, oh shit , wat nu.
Die gedachte ging gelukkig weer heel snel voorbij.
Maandag ochtend BuyMi gebeld, uitgelegd wat er aan de hand was, en hun reactie was stellig, dat mag niet kunnen met zo een pas nieuwe tv en dat gaan we hoe dan ook netjes voor u oplossen.
Dinsdag middag al bericht of het uit kwam dat ze dinsdag avond al meteen een nieuwe tv kwamen bezorgen en mee ophangen.
Kijk mensen dat is nou nog eens service, BuyMi is dus duidelijk geen webshop die alleen maar dozen doorschuift.
Service bestaat nog anno 2018 en die kan je vinden bij BuyMi in Uden hier gewoon in Brabant.
Bart en Tessa nogmaals bedankt voor de geweldige service.

Algemeen

Goed aanbod en een stuk goedkoper dan de concurrenten. Te mooi om waar te zijn blijkt wel waar te zijn. Alleen de levering en klantenservice zijn om te huilen. Let op: BuyMi verloot 100 euro onder positieve recensies dus dat kan het beeld hier verkleuren.

Verzending

Levering zou zaterdag worden gedaan. Specifieker dan tussen 08:00 en 22:00 werd niet aangegeven. Rond het middaguur bericht gekregen dat de levering niet door kon gaan vanwege een sorteerfout. Geen bericht wanneer wel. Dit is uiteindelijk woensdag geworden!

Klantenservice

De distributeur had een slechte klantenservice. Als je tijdens het wachten een bandje te horen krijgt dat je bij sorteerfouten moet wachten weet je eigenlijk al genoeg. Omdat mijn levering compleet was geannuleerd zonder verder bericht toch maar blijven hangen. Toen ik iemand aan de lijn had kreeg ik gewoon geen informatie behalve "we weten niet waar de tv is, maar het komt vast wel goed, hij komt vast binnenkort".
De klantenservice van BuyMi was ook niet geweldig. Het eerste bericht dat ik stuurde kreeg ik geen reactie op. Het tweede bericht een dag later wel. Ze hadden uiteindelijk een nieuwe tv gestuurd maar de communicatie was wel erg laat.

Algemeen

Een overzichtelijke website met duidelijk voorraadbeheer en zeer scherpe prijzen! Bijna te mooi om waar te zijn!

Verzending

De TV op donderdag om 23h45 besteld, volgens de website zou de tv op zaterdag geleverd worden. Dit is uiteindelijk dinsdag geworden.

Klantenservice

Helaas ervaring met de klantenservice van BuyMi. De geleverde tv bleek tijdens transport schade te hebben opgelopen. Na het sturen van een foto van de schade werd de procedure voor vervanging gelijk in gang gezet. Helaas was de door mij gekochte tv de laatste van de 2017 modellen en niet meer leverbaar. Gelukkig kwam BuyMi met een goed alternatief en hangt er nu een fantastische tv aan de muur.

Algemeen

Overzichtelijke website met lage prijzen. Na bestelling goed op de hoogte gehouden en product netjes en snel geleverd.

Verzending

Verzending liep via Dynalogic. Je krijgt de ochtend voor levering een e-mailtje met een tijdslot hoe laat ze langskomen.

Algemeen

Na lang zoeken en vergelijken was Buymi veruit de goedkoopste. Eerst sceptisch omdat de prijs te mooi was om te geloven in vergelijking met de rest. Omdat het om een aanzienlijk bedrag ging (OLED tv), alle reviews van vorige klanten gelezen en contact gezocht omdat ik nog wat vragen had. Via een chat kreeg ik direct contact. Mijn vragen werden vriendelijk beantwoord en mijn scepticisme weggenomen. De 'gok' gewaagd en honderden euro's bespaard.

De volgende dag werd de TV geleverd zoals aangegeven.

Verzending

Je kon zien waar de bezorger was via GPS wat erg prettig was en de volgende dag bezorgd.

Klantenservice

Enkele vragen gesteld en direct antwoord gekregen.

Algemeen

Gewoon top. Voor goede service en prijzen moet je hier zijn.

4K OLED tv besteld met muurbeugel ter vervanging van onze huidige tv met muurbeugel.

Verzending

Ondanks dat ik telaat had besteld kon de tv toch nog snel mee genomen worden voor de "morgen thuis bezorgd".

Klantenservice

Super contact voor het hier boven beschreven stuk, en achteraf werd ik nog opgebeld voor tv goed aangekomen, mening, etc. En zelfs de beugel die achteraf niet meer nodig bleek te zijn had ik binnen een dag teruggestort op de rekening.

Algemeen

Bestellingsproces was vlot, en ik kreeg direct antwoord op een vraag via de mail. Verzending was goed geregeld, ik kon een tijdvak invullen bij het transportbedrijf en de bestelling is precies te volgen op Google Maps.

Verzending

Verzending was erg goed, je kunt een tijdvak invullen (ook 's avonds!) en de bestelling is te volgen via Google Maps. Bestelling is in het tijdvak aangekomen.

Klantenservice

Klantenservice was goed, ik kreeg snel een antwoord op mijn vraag.

Algemeen

Bestelling ging heel snel, en geleverd binnen een dag. fantastisch te volgen en helemaal volgens de afspraak.

Verzending

verzending was fantastisch te volgen volledig te traceren met locatie

Klantenservice

goede communicatie. heldere en snelle afhandeling.

Algemeen

We waren op zoek naar een 55” TV en kwamen uiteindeljk via Tweakers bij Buymi terecht. Er waren meerdere aanbieders, maar de prijs, levertijd en beoordeling van het bedrijf gaven de doorslag. Inmiddels staat de TV en zijn we er super blij mee!

Verzending

Door meerdere bestellingen van de LG die wij besteld hadden, bleek toestel niet meer voorradig, hierdoor werd levering één dag uitgesteld. Dit kan natuurlijk gebeuren. Het gaat er om hoe een bedrijf hier mee om gaat.

Klantenservice

De klantenservice vond dit vervelend en heeft ons nog een presentje toegestuurd, dus wat ons betreft een super service!

Algemeen

Oled van 55" besteld. Toch wel spannend, het gaat om veel geld, maar ging echt van een leien dakje. Snelle respons op de chat, betaling gedaan en volgende dag geleverd. Precies volgens afspraken die in de chat waren gemaakt. Kon zelfs online de bezorger volgen op de kaart.

Verzending

Ik had een tijdvak afgesproken en de bezorger kwam precies op tijd. Kon hem ook volgen online dus ik kon al naar de deur lopen vlak voordat ie voor mijn huis stopte. Super!

Klantenservice

Hele snelle respons over de chat (meerdere vragen gesteld en die werden direct beantwoord) en alles exact volgens afspraak. Een goede en betrouwbare webshop!

Algemeen

Na prima chat contact werd ik later teruggebeld, medewerker Bart was heel aardig en kundig. Na een nare ervaring bij een andere webshop was dit contact erg fijn! Snel en vlot geholpen. Bestelling volgende ochtend in huis. 10 Minuten na ontvangst werd ik gebeld door medewerker van de Klantenservice of alles goed was gegaan en of we tevreden waren! Top!!

Verzending

Levering was prima. Meneer was zo vriendelijk om even te helpen met het dragen naar de huiskamer, veel te groot en zwaar voor 1 persoon. Prima dus!

Klantenservice

Ik vond het telefoontje na de levering verrassend goede service!

Algemeen

Ik heb bij deze toppers in 2 weken tijd 2 65 inch qled tv's van Samsung gekocht. De 2e was niet gepland maar de eerste heeft een ongeval binnenshuis helaas niet overleefd.... Scherpe prijzen, zeer goede service, ze komen keihard na wat ze zeggen en beloven. Ik zeg scherpe prijzen, maar voor deze tv heb ik geen andere aanbieder gevonden die goedkoper is. Niet dat dat de doorslag gaf, maar in combinatie met de andere reviews was de keus snel gemaakt. Vergeet Mediamarkt en Coolblue! Wacht 1 dag langer en het wordt netjes bezorgd met service support en plezier.

Verzending

Helaas zijn er weinig vervoerders die dit formaat tv bezorgen daarom aangewezen op Dynalogic. Maar deze review gaat niet over de bode. Netjes met 2 man geleverd. Door het noodweer bij de 2e bestelling helaas een dagje vertraging maar dat mocht de pret niet drukken.

Klantenservice

Na de schade aan het eerste toestel heeft Bart van Buymi de mogelijkheden tot herstel uitgezocht. Echter bleek dit niet rendabel. Dit hebben ze netjes op papier gezet als verklaring voor de verzekering. Hiervoor hoefde ik niets te betalen; in tegenstelling tot diverse andere reparatiebedrijven die pas antwoorden geven nadat je betaald hebt.

Na 1 week bleek de tv duurder te zijn geworden, maar ze deden niet kinderachtig en hebben de prijs aangepast. Dan nog was de tv hier dik 1000 euro goedkoper dan bij Mediamarkt en Coolblue.

Algemeen

Na een lange zoektocht voor mijn Sony 55xe9005 uitgekomen bij BuyMi.nl.
Een keurig bedrijf dat de tijd neemt om aan al je wensen te voldoen. Een super service en keurige aanlevering van het product. Zelfs eerder dan ik had verwacht. De communicatie verliep duidelijk en alles is volgens afspraak verlopen. Top bedrijf!

Verzending

Vandaag besteld en op dezelfde dag bezorgd! Super bezorging. Product wordt keurig netjes aan de deur geleverd (in mijn geval appartementencomplex)

Klantenservice

Eerst contact gehad met de chatservice. Hier keurig te woord gestaan en vervolgens een bestelling geplaatst. Een uur later werd er persoonlijk contact opgenomen of het een probleem was om de TV dezelfde avond nog te leveren ipv de volgende dag. Nogmaals: Super service.

Algemeen

Uitstekende Webshop met zeer competitieve prijzen. Ook telefonisch contact gehad om de levering door te spreken. Gesproken met een zeer adequate heer die me netjes in correct Nederlands te woord stond en me precies de informatie gaf die ik nodig had. Dit is de eerste webshop die ik vanaf nu check als ik elektronica nodig heb.

Verzending

Snelle levering, precies op afspraak, verzekerd verzonden en een aardige bezorger.

Klantenservice

Zeer goed, men neemt de tijd voor het beantwoorden van een vraag.

Algemeen

Prijzen waren duidelijk, zeker ook lager dan andere shops. Nadat ik eventjes op de website zat werd ik ook aangesproken of ik ergens vragen over had. Ik heb er een TV gekocht.
De vragen die ik had werden netjes beantwoord met zeer professionaliteit en duidelijkheid. Ik vroeg ook of de TV nog op stock was, maar deze kon pas over 3 werkdagen geleverd worden. Geen probleem voor mij, maar heus werd ik de dag erna begroet door een verzendingsmail. Op 1 dag tijd had ik mijn TV, netjes geleverd met zeer goede track&trace.
Het ging om een redelijk bedrag, ik waagde een gok, maar ze werd beloond. Top winkel!

Verzending

Levering door Dynalogic. Nog nooit van gehoord maar top levering met duidelijke tools om zelfs op de map je bestelling te volgen

Klantenservice

Zeer goede hulp, met de service die uit eigen initiatief tot stand kwam. Direct en snel antwoord.

Algemeen

Het was een overzichtelijke site met voldoende keuzes en gemakkelijk om een bestelling te plaatsen.

Verzending

Voldoende info gekregen over de levering en op de juiste dag geleverd.

Klantenservice

Snel antwoord gekregen bij een vraag via e-mail en ook telefonisch goed geholpen geweest.

Tegen beloning

Algemeen

Tot 23:00 beschikbaar op chat om additionele informatie en advies te verschaffen om dit geval een aankoop van Oled televisie. Volgens bevestiging op chat de volgende dag rond het middaguur geleverd, mee uitgepakt, en tv opstarten.

Algemeen

Na een prijsvergelijking kwam deze webshop er als voordeligste uit.
Een goed contact volgde per chat en dus bij deze webshop besteld.

Verzending

De informatie mbt levering is wat karig, maar voldoende.
Het product was als beloofd.
De gebruikte transporteur kan beter.

Snelle reactie via chat.

Scorekaart voor BuyMi.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops