Daans Magazijn

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Daans Magazijn

Review toevoegen

Algemeen

Kon snel vinden wat ik nodig had (USB-c dock), redelijk geprijsd, snel geleverd. Gebruikt artikel maar in prima staat.

Perfect geleverd.

Algemeen

Ik had voor een klus een beetje krachtige microsoft os computer nodig die niet al te veel mocht kosten, tenslotte ben ik al met pensioen.
Die vond ik op Daans magazijn. Daarop vond ik een refurbished Dell Optiplex. Het bestellen ging gemakkelijk, de eigenschappen waren goed en volledig beschreven, kortom. Ik ben tevreden, een snel bakkie voor een schappelijke prijs en snel geleverd. Het toetsenbord en de muis hadden wel optioneel mogen zijn. Ik heb een goed exemplaar van beide, maar goed, de geleverde apparaatjes houd ik wel in reserve.

Verzending

Voldoende leveringsmogelijkheden en de volgende dag geleverd.

Verzending: Score: 0

Tegen beloning

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst, laptop zeer snel en in goede staat ontvangen. Apparaat komt overeen met beschrijving. Dank!

---

Verzending prima in orde

Algemeen

Makkelijk bestellen, goed product, snelle levering binnen 4 dagen in huis, uitpakken aansluiten en werken .. top dus!

Verzending

snelle verzending, dus snel genieten

Algemeen

Overzichtelijke website en kwalitatieve producten.
Alles is makkelijk te vinden en ze staan altijd voor je klaar.

Verzending

De levering is verbazingwekkend snel. Ik had de laptop eerder binnen dan het mailtje met de track & trace code.

Algemeen

Goede prijs, snelle levering met stevige verpakking. Adequate support bij vragen na afloop (in mijn geval over office key tbv herinstallatie op later moment).

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Het hele proces van bestellen tot betalen gaat heel makkelijk. Er is ruime keuze in producten en betaalmogelijkheden.

Klantenservice

Tijdens het betalen had ik ineens geen connectie meer.
Via de chat mogelijkheid op de site werdt ik snel geholpen en kon de bestelling worden afgerond.

Algemeen

Lenovo M900 Tiny desktopje besteld. Prijs was redelijk, product werkt uitstekend.

Geleverde SSD in het desktopje was een fatsoenlijke Samsung PM871, ik heb dat bij andere refurbishers wel eens anders gezien.

Verzending

's avonds laat besteld, volgende ochtend verzendbevestiging, dag erna geleverd met DPD. Niks op aan te merken.

Algemeen

Voorlichting heel goed, gemak van vinden ook. Betaling liep vreemd, ik zat in een soort loop.
Ik kreeg wel factuurnummer, maar geen echte factuur. Dit is echter direct na dit review opgelost door Daan

Bedankt voor de positieve review. We nemen even contact met je op over de factuur, zodat je die alsnog van ons ontvangt!

Algemeen

Bestelling op tijd geleverd en geen problemen met betaling. Alleen nu nog beoordelen in hoe lang een refurbisched telefoon functioneert.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik ben een tevreden klant. Ik kon nog zoals ik dat gewend ben handmatig met een giro-overschrijving betalen. De computer ziet er ook gaaf uit, en werkt ook goed.

Verzending

De computer was goed ingepakt,

Klantenservice

Ik werd via email netjes te woord gestaan.

Algemeen

Ordered a mini PC with assistance through excellent live chat. Unit delivered super fast; almost new condition also. Very happy with purchase.

Verzending

Next day delivery at weekend.

Klantenservice

Very helpful and knowledgable staff.

Algemeen

Duidelijke productomschrijving. Komt overeen met specificaties op tweakers (dit wil soms op details nog wel eens afwijken maar bij Daans Magazijn als helemaal correct!)

Verzending

Supersnel verzonden. Volgende dag al binnen

Algemeen

Ze hadden het goede product tegen een acceptabele prijs. Afhandeling / levering perfect en snel.

Verzending

Afhandeling / levering perfect en snel.

Algemeen

Bestelde al wat vaker spullen voor vrienden en familie omdat ze echt aantrekkelijke prijzen hebben. Vooral apple producten doen ze erg goed!

Verzending

Netjes verpakt, originele laders altijd erbij en vlotte levering.

Klantenservice

Hier vind ik ze in shinen, na bijna een jaar deed mijn display van mijn ipad moeilijk. Aanrakingen werden niet altijd geregistreerd echter na het melden kon ik gelijk hem opsturen. Dag later hebben ze display al vervangen en sturen ze hem op zonder gedonder.

Ik ga ervan uit dat issue nu verholpen is en contact is altijd goed en vlot geweest!

Tegen beloning

Algemeen

Goede services. Bestellen is super simpel, versturen is meteen dezelfde dag dus binnen 1 dag heb je het in huis. Netjes verplakt en je ziet nauwelijks dat het hier gaat om refurbished producten gaat.

Verzending

Bestellen en direct versturen en binnen 1 dag in huis. Zoals het hoort!

Klantenservice

Via chat krijg je binnen enkele minuten een reactie. Top!

Algemeen

Heb een monitor arm gekocht bij deze shop. Hoewel het in de pricewatch was aangemerkt als refurbished, bleek bij navraag bij de klantservice het gewoon een nieuwe arm te zijn.

Verzending

Doos voor de monitorarm zat keurig verpakt in een wat grotere doos met verpakkingsmateriaal. Besteld op maandag, dinsdag in huis, perfect!

Klantenservice

Even geschakeld via de chat en dat verliep snel, duidelijk en correct.

Algemeen

had twee desktops gekocht vorig jaar. Een harde schijf ging kapot buiten garantie maar ze hebben toch aangeboden om deze kosteloos te vervangen. Op mijn vraag om deze op te sturen zodat ik het zelf kon doen hebben ze al met windows geïnstalleerde schijf toegestuurd incl de schroefjes en instructie. En dat heel snel.

werkt goed en is compleet incl instructie

snel, doen niet moeilijk en denken met je mee

Algemeen

had twee desktops gekocht vorig jaar. Een harde schijf ging kapot buiten garantie maar ze hebben toch aangeboden om deze kosteloos te vervangen. Op mijn vraag om deze op te sturen zodat ik het zelf kon doen hebben ze al met windows geïnstalleerde schijf toegestuurd incl de schreetjes en instructie. En dat heel snel.

werkt goed en is compleet incl instructie

snel, doen niet moeilijk en denken met je mee

Algemeen

Ik ben geen problemen tegengekomen, de bestelling en levering verliepen goed. De tweedehands tablet die ik besteld had was ook heel netjes en stevig verpakt.

Zie algemene beoordeling

Scorekaart voor Daans Magazijn

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie