Daans Magazijn

daans-magazijn.jpg
| | | | |
| |

Wat vinden onze klanten?

Daan’s Magazijn verkoopt sinds 2015 gebruikte elektronica. Ons assortiment varieert van laptops en desktops tot aan Ipad's en overige Apple apparatuur. Vanuit onze locatie in Elst (Gelderland) zorgen wij er met ons team voor dat je voor goede producten met een scherpe prijs bij ons aan het juiste adres bent. Onze producten zijn geschikt voor zowel zakelijk als persoonlijk gebruik.

Service

Wij staan er om bekend een goede service te verlenen. Dit vinden wij enorm belangrijk en maakt het werk des te leuker. Je kunt altijd bij ons terecht met vragen. Ook voorzien wij je graag van advies en helpen je met problemen. Zekerheid dat jouw bestelling morgen binnenkomt? In 2018 is 100% van de bestellingen in onze webshop op tijd verstuurd.

Duurzaam

Daans Magazijn hecht veel waarde aan duurzaamheid. Wij werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Bij ons zijn ze van harte welkom en dragen ze enorm bij aan Daans Magazijn. Zij maken een belangrijk deel uit van onze organisatie en zorgen ervoor dat u met een blij gevoel terugkijkt op uw bestelling bij Daans Magazijn.

Kwaliteit

Bij Daans Magazijn weet je wat je koopt. Wij proberen zo duidelijk mogelijk te vermelden wat voor gebruikssporen er op de producten zit. Heb je hier toch nog vragen over? Dan kun je altijd even bellenmailen of whatsappen. Ook beschikken wij sinds kort over een livechat op onze website die is geopend tijdens kantooruren.

Daans Magazijn

Scorekaart voor Daans Magazijn

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Laptops