TVreus.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVreus.nl

Review toevoegen

Algemeen

Bedrijf levert een defecte TV en weigert hier verantwoording voor te nemen! Ze verwijzen naar hun Algemene Voorwaarden waar NIETS over defect bij aankomst gemeld staat. Volgens hun garantievoorwaarden (op de site) komt het product in aanmerking voor garantie / omruiling, maar ze weigeren botweg hier iets aan te doen. TV is uiterlijk onbeschadigd, het probleem zit inwendig. Schandalig dit!

Verzending

Ik verdenk het bedrijf ervan bewust een defecte TV op te sturen en dat zij daarna proberen de schuld bij de klant neer te leggen. Ook reageren zij totaal niet op een ingevuld webformulier voor het RECHT op herroeping binnen 14 dagen. TVreus heeft totale maling aan haar wettelijke verplichtingen.

Klantenservice

De klacht / defect heb ik eerst telefonisch gemeld. Daarbij word je op een ronduit onbeschofte manier te woord gestaan en uitgescholden. Uiteindelijk "mochten(!)" we foto's van het product doormailen, waarna er een antwoord in zeer krom Nederlands via de mail komt waarin ze aangeven er niets aan te doen. Deze mededeling blijven zij herhalen in hun vervolg e-mails, zonder ook maar enigszins in te gaan op mijn argumenten waarom zij dit wel zouden moeten.

Algemeen

Oplichters, leveren defecte producten. Komen afspraken niet na. Na retourneren kun je fluiten naar je centen. Geen gehoor naar mails en telefoontjes.

Verzending

Doos kapot en beschadigd door roekeloze bezorger. Zat een gat in de doos en het scherm was aan diggelen.

Klantenservice

Schelden je aan telefoon uit voor idioot omdat je je bestelling wil retourneren.

Algemeen

Was super easy geen problemen dag daarna netjes me tv binne wert zelf gebeld of ik thuis was en anders was de bezorger wat later gekomen geweldige serves

Verzending

Optijd binne geen beschadigene en binne gebracht zonder problemen

Klantenservice

Netjes te word gestaan 1 iemand was even shago maar iedereen heeft wel eens niet ze dag kan gebeuren

Verzending: Score: 3

Algemeen

Een kleine 3 jaar geleden een Samsung 49 inch 4K televisie gekocht, voor een redelijk scherpe prijs. Van tevoren gevraagd of dit een model voor de NL markt was; dat was zo, werd mij verteld. TV was op voorraad, volgens de website, maar de volgende dag bleek hij toch niet leverbaar. Er werd mij een ander model aangeboden, maar die wilde ik niet. Heb gesommeerd mij het geld terug te storten, waarna mij werd gemeld dat 'na veel overleg met Samsung' het model alsnog geleverd kon worden. Na ruim 2 jaar begonnen de problemen met het beeldscherm (zwarte streep), waarna we ontdekten dat het een Hongaars model was. Volgens de website van TVreus bieden ze 3 jaar garantie, maar op geen enkele vriendelijke email werd geantwoord. Ook aangetekende brieven komen niet aan. De iets lagere prijs is de ellende met garantie niet waard. Wees dus gewaarschuwd.

Verzending

Nadat het model eerst niet voorradig was, kon die later toch ineens snel geleverd worden. De levering ging soepel (maar bleek dus een model van de 'grijze markt' te zijn)

Klantenservice

Klantenservice heeft bij de aanschaf ronduit gelogen (model bleek toch niet op voorraad, model niet voor NL markt bedoeld - dit in tegenstelling tot eerdere uitspraken). Aanspraak maken op garantie lukt niet, aangezien ze op geen enkel schriftelijk verzoek reageren.

Algemeen

heel te vreden met het kopen van mijn nieuwe televisie bij tv reus. goede ervaring met het bedrijf. ben je opzoek naar een nieuwe televisie en heb je advies nodig dan zou ik zeker bij tv reus zijn

in een woord geweldig

mensen met kennis

Algemeen

vrijdag avond een tv besteld en had het volgende dag netjes in huis. super blij met mijn nieuwe OLED tv

Algemeen

heb een samsung televisie besteld kreeg hem volgende dag in huis, werd netjes van te voren gebeld dat ze er aan kwamen. heel te vreden met mijn nieuwe samsung tv

Verzending

hele nette bezorger en beleefd

Klantenservice

klantenservice helemaal top, ben heel goed geholpen met een keuze maken

Algemeen

Makkelijke overzichtelijke Website, je komt er zo doorheen je kan op allerlei manieren betalen ook handig, en als je vragen hebt staan ze je goed tewoord..

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Tegen beloning

Algemeen

makkelijke website, duidelijk per merk en per kwaliteit TV
LG oled TV besteld tegen een scherpe prijs
vooraf even overlegd of levering overeengekomen kon worden (datum/tijdstip)
dat kon mits overleg
levering in Belgie op de afgesproken tijd
bezorger was zo vriendelijk grote (!) doos mee naar 1ste verdiep te dragen
geen problemen met toestel/apps/ontvangst kwaliteit etc
heb het nu 6 maand
zou het opnieuw doen indien ik nieuwe TV nodig had
(en nee, ik heb voldoende HDMI kabels dus daarvoor doe ik het ook niet - echt)

Verzending

ik ben zeer secuur op zo'n toestellen dus zit ik na uitpakken met een grote zaklamp te kijken voor beschadingen en/of imperfecties
geen problemen

2x gebeld en altijd vriendelijk en correct te woord gestaan

Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Wees gewaarschuwd!
Helaas niet naar de reviews gekeken voordat ik bestelde, ik betaalde immers toch per pin bij levering. Niet bedacht op de grijze import die sommige leveranciers er op na houden.
Je krijgt een buitenlands model. In mijn geval inderdaad een Hongaars Samsung model(XXH).
Sticker met modelnummer aan buitenzijde van de doos was verwijderd, plaklaag zat er nog. Dus aan buitenzijde was niet te zien welk model het betrof.

Contact met Samsung gehad, garantie van 2 jaar blijft van kracht. Echter kan je tegen problemen aanlopen met de interne tuner en smart applicaties voor de Nederlandse markt.
TVReus.nl, wees helder en eerlijk op je site dat je buitenlandse modellen aanbiedt. En wat de gevolgen, voor- en nadelen, voor de klant zijn!

Verzending

Verzending ging op zich best goed. Uur van tevoren een belletje. Echter het bezorgmoment van 09:00u tot 22:00u is wat ruim. Sticker met modelnummer van verpakking ontbrak en was er afgehaald.

Klantenservice

Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, echter werd een onzin verhaal opgehangen. Het zou een toestel zijn dat geschikt was voor de Benelux. En er bestond niet zoiets als modellen voor de Nederlandse markt.
Geef gewoon aan dat het een Hongaars model betreft en wat de nadelen zijn, en wees dan niet terughoudend met terugnemen van het toestel.
In dit geval was voor mij de Samsung garantie van belang, mocht TV-Reus omvallen.

Algemeen

Koop geen televisie bij TVReus!
Zij leveren buitenlandse modellen (vandaar de scherpe prijzen) die vervolgens niet geheel kunnen functioneren in Nederland. Bepaalde apps werken niet op mijn televisie en TVReus weigert een goede oplossing te bieden. Samsung bevestigd mijn klacht en geeft aan dat TVReus fout zit.
Waardeloze klantenservice die beloftes niet nakomt en problemen niet oplost voor klanten.
Koop NIET bij TVReus voor een paar tientjes besparing, dit kan je duur komen te staan.

Verzending

Verzending liep vertraging op.
Lasting om een nieuwe afspraak te maken, daar moet je zelf weer achteraan gaan.

Klantenservice

De klantenservice van TVReus is waardeloos. Ze komen afspraken niet na, bellen niet terug (ondanks dat ze dat beloven) en lossen bovenal je probleem niet op.
Zeer amateuristisch.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Duidelijke omschrijving en snelle bezorging. De prijs was uitddtekend en yot op heden zijn wij erg blij met de tv.

Verzending

De volgende dag is de tv bezorgd. Ik wist precies wanneer, je wordt door de chauffeurs een uur voor levering gebeld.

Algemeen

Mijn televisie netjes optijd geleverd, mooie asnbiedingen 1 van de goedkoopste van nl levering ging ook soepel.

Netjes opbtijf

Komt afspraken na

Verzending: Score: 3

Algemeen

Ze verkopen producten uit het buitenland (Hongarije) maar geven dit niet aan op hun website.

Vlotte levering

Klantenservice

Zeer slechte service na verkoop.

Verkopen minderwaardige toestellen die ze goedkoop aankopen in het buitenland. In ons geval een Hongaars-model (Samsung). Hierdoor vanaf dag 1 problemen en ze verwijzen direct door naar het contactcenter van Samsung. Samsung wil geen kosteloze herstelling uitvoeren vermits het over een Hongaars-model gaat.

Eindigt uw model code met een XX"H" dan betreft het een Hongaars model dat niet bestemd is voor de Belgische/Nederlandse markt.

Ondertussen vernomen dat er al verschillende klachten lopen bij Testaankoop en economische inspectie tegen TV-reus.NL.

Algemeen

Alles verliep prima, en dat ook nog eens voor zulke lage prijzen. Kan niks anders zeggen dat ik heel erg tevreden ben!

Algemeen

In het voorjaar openbaarde zich, 2 jaar en 4 maanden na aankoop, een hinderlijke storing op mijn Samsung TV. Reparatie door Samsung NL was niet mogelijk omdat het een buitenlands exemplaar betrof. Daarom wilde TVreus wel zorgen voor reparatie onder coulance (239,- plus 39,- voor vervangend tst). Op 11 feb. volgde de omruil. Echter: na diverse mailtjes en zeer vage toezeggingen heb ik na 3 maanden mijn eigen TV nog niet steeds niet terug. Telefonisch is TVreus, buiten het antwoordapparaat, onbereikbaar. Op concrete vragen via email krijg ik hele vage ontwijkende antwoorden. Blijkbaar is men niet in staat om aan deze service te voldoen en houdt men de klant aan het lijntje. Kortom een zeer onbevredigende situatie en daardoor ben ik zeer ontevreden.

Verzending

Wacht sinds februari op terug levering van mijn gerepareerde TV

Klantenservice

Op concrete vragen via email, krijg ik zeer ontwijkende antwoorden of helemaal geen antwoord. Telefonisch is de TVreus onbereikbaar. Je krijgt een antwoordapparaat te horen i.p.v. een medewerker. De telefoonkosten tellen maar door, maar na een half uur of nog langer verbreek ik maar de verbinding, omdat ik niet de indruk krijg dat er ooit wordt opgenomen

Algemeen

Fantastische service, hele vriendelijke klantenservice, zeer snelle bezorging. En de goedkoopste die ik op het internet kon vinden. Meer kan ik ik er niet over zeggen.

We hadden een 55 inch samsung tv gekocht , echter zat een kleine vlek in het scherm. De volgende dag contact gehad met de klantenservice, en gelijk de belofte gekregen morgen dat de "oude" de tv omgeruild word voor een nieuwe.

Ik ben gewoon verbaast over de zeer nette manier van klantvriendelijkheid. Daarom schrijf ik deze review, omdat er vaak een hoop ellende op het internet word gezet, maar als iets goed is, dan blijft de mens vaak (niet altijd) stil

Nogmaals, zoekt u iets wat goed is, qua prijs kwaliteit, en klantvriendelijkheid, twijfel niet en kies voor TVreus.

Verzending

Zeer snel en zorgvuldig geleverd.
S'avonds om besteld 1900 uur besteld, de volgende morgen om 10 uur al geleverd. Ik sta er gewoon versteld van. Ronduit klasse!👍👍👍

Klantenservice

Het contact met de klantenservice is heel netjes en professioneel. Zeer wel willende mensen die absoluut niet moeilijk zijn.

Algemeen

Top bedrijf doen precies wat ze beloven een heel goede ervaring, als ik weer een tv nodig heb ga ik zeker weer naar tvreus!!!

Verzending

op hun site staat dat de chauffeur een uur van tevoren zou belle, en ik werd ruim een uur van te voren gebeld met de mededeling dat de chauffeur over een uur zou zijn vond ik helemaal top hoefde ik niet de hele dag thuis te zitten.

Algemeen

Na het lezen van best wat negatieve ervaringen heb ik toch besloten bij tvreus een tv te kopen. Puur omdat het echt honderden euros scheelde t.o.v. alle overige winkels/webshops.

Ik heb het bedrijf twee keer gebeld voor extra informatie mbt de tv en ze waren erg netjes en konden alles goed beantwoorden.
Vervolgens besloten om te betalen bij afleveren aan de deur. Dat ging heel erg goed.
In de avonduren besteld en de volgende dag in de ochtend gebeld door de chauffeur om aan te geven dat hij een klein uurtje later voor de deur zou staan.
Alles ging perfect en de tv een LG OLED65C8PLA doet het echt perfect. Nog nooit zo mooi beeld gehad. Hiervoor ruim 10 jaar naar een plasma Pioneer LX-5090 gekeken. Was ook geen straf, maar dit is wel helemaal top!

Verzending

De verzending ging zoals men dit telefonisch had doorgegeven. Alles keurig op tijd en netjes ontvangen.

Klantenservice

In totaal twee keer met de klantenservice gebeld. Keurig te woord gestaan en men kon mij goede product informatie en dergelijke geven.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Via TVreus een Samsung QLED QE55Q7F (2018) gekocht. De prijs is echt scherp, de laagste die ik kon vinden. Weet niet of het een echt Nederlands model of een buitenlands model is, maar veelal maakt dat ook niet veel uit. Op 21 december is de TV bij mij geleverd, dat ging snel en conform afspraak.

Het is werkelijk een prachtige tv, maar wat een gigantische teleurstelling als je films kijkt (maakt niet uit of het via Ziggo, Netflix, Apple tv, etc. is). Het beeld gaat steeds van donker naar licht en weer terug (flikkerend van donker naar licht en weer naar donker) wanneer er ondertitels in beeld komen. Eerst dacht ik dat ik de tv anders moest instellen, maar het blijkt dat dit niet helpt. Via internet kom ik nu heel veel meldingen van dit probleem tegen bij Samsung QLED tv's. Het is dus een probleem dat bekend moet zijn bij verkopers zoals TVreus.

Omdat tegenwoordig iedereen graag films en series kijkt is dit irritante probleem van de Samsung QLED tv's voor ons reden tot flinke teleurstelling. Samsung zelf zit hier fout zit, ze weten er van, maar lossen volgens de vele forums op internet nog steeds niets op via hun firmware. Maar aangezien TVreus de verkoper is, zijn zij aansprakelijk en heb ik op 30 december aangegeven dat ik gebruik wil maken van mijn wettelijk retourrecht of het recht om de tv te ruilen tegen een niet QLED-tv. Ik heb gevraagd of we samen tot een aanvaardbare oplossing komen.
Op 31 december komen ze wel met een korte onzinnige reactie dat het te maken kan hebben met de ECO-sensor. Ze gaan niet in op het bij het daadwerkelijke probleem (dat ze gewoonweg moeten kennen) en gaan niet in op mijn verzoek om gebruik te maken van het wettelijk retourrecht of het ruilen voor een andere tv.
Op 1 januari 2019 reageer ik op hun bericht en geef aan dat de ECO-sensor helemaal niet de oorzaak van het probleem is en geef hen een link naar de Samsung community waarin dit probleem van Samsung QLED tv's wordt beschreven en geef aan dat dit bij TVreus bekend moet zijn. Nogmaals geen ik aan dat ik gebruik wil maken van mijn wettelijk retourrecht of omruilen tegen een niet-QLED-tv.
Op 3 januari 2019 stuur ik weer een mail en vraag waarom ik geen reactie krijg. Op 5 januari 2019 stuur ik weer een mail en schrijf: "Voor de derde keer: ik wil gebruik maken van mijn wettelijk retourrecht! Of deze tv ruilen tegen een niet-QLED-tv. Ik verwacht een aanvaardbare oplossing, maar u geeft maar geen reactie."
Uiteindelijk krijg ik op 7 januari een bericht van TVreus waarbij ze aangeven dat ik gebruik mag maken van het retourrecht en mijn toestel evt mag omruilen voor een niet QLED toestel. Maar nu komt de belachelijke voorwaarde van TVreus: "We willen u wel wijzen op het aantal branduren dat de tv heeft op dit moment. Naar verwachting zullen dat er een stuk meer zijn dan 5 waardoor er 20% van het aankoopbedrag niet kan worden uitgekeerd. In dit geval komt het er op neer dat er nog bijbetaald moet worden als u voor een omruiling kiest."
Wat een achterlijk iets! Ze reageren pas na een week en schrijven op een gloednieuwe tv 20% af terwijl zij mij zelf een tv hebben verkocht en geleverd zonder mij op de hoogte te brengen van een bekend groot gebrek/defect!
Ik eis of 100% mijn geld retour of een omruiling tegen een andere niet QLED-tv waarbij ook geen sprake is van 20% waardevermindering! Dit is één van de slechtste ervaringen die ik ooit bij een internetwinkel heb opgedaan en ik hoop echt dat ze nog willen meewerken aan een goede oplossing zonder dat ik een advocaat moet inschakelen.

Verzending

De levering was conform afspraak en snel ondanks de feestdagen.

Klantenservice

Ze gaan pas na vier keer mailen in op mijn daadwerkelijke klacht en verzoek om wettelijk retourrecht. Daarna bieden ze geen eerlijke aanvaardbare oplossing en schrijven ze ook nog eens 20% af van een gloednieuwe tv als ik die uiteindelijk mag retourneren.

1 2 3 ... 7

Scorekaart voor TVreus.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie