TVreus.nl

53 producten en 107 uitvoeringen

Review door Jacobs1967 , zaterdag 24 juni 2017 10:35

Algemeen

Afgelopen donderdagavond hebben wij een Lg oled 55c7v besteld bij Tvreus.nl.

Onze tv had namelijk kuren gekregen, omdat zij beloofden een dag later al te leveren is onze keus gevallen bij Tvreus. Je moet dan altijd maar even afwachten of ze de belofte nakomen, maar Tvreus stond de volgende dag op de stoep met onze nieuwe tv. Vriendelijke chauffeur die 45 minuten van te voren ook nog eens belde dat die langs kwam en of we daarmee rekening konden houden dat er iemand aanwezig was om de tv in ontvangst te nemen.

Verzending

De snelle levering die werd beloofd is dus nageleefd daarom een dikke 10 voor Tvreus

Review door Fritsvl , vrijdag 23 juni 2017 20:23

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Product werd niet geleverd, duurde en duurde. Blijkt na contact met LG dat ze geen officiŽle dealer zijn en hun toestellen paralel kopen.

Klantenservice

Telkens weer een ander verhaal, wordt hier van het kastje naar de muur gestuurd.

Review door DennisC78 , donderdag 22 juni 2017 12:47

Algemeen

Snelle reactie op een vraag via de mail, over op voorraad zijn van een TV. Hierbij werd een suggestie gegeven voor een nieuwer model dat wel direct uit voorraad leverbaar was.
En de prijs is natuurlijk geweldig scherp!

Verzending

Direct de dag na bestelling geleverd. Ik werd 45 minuten voor levering gebeld door de bezorger. Vriendelijke man die mij heeft geholpen de TV naar boven te tillen tot voordeur appartement.

Review door Osana , donderdag 15 juni 2017 21:08

Algemeen

Samsung Amerikaanse koelkast RH57H90707F/EG besteld. Alles was prima geregeld en voor een zeer scherpe prijs!

Verzending

Dinsdag koelkast besteld, zondag geleverd. Geheel volgens afspraak netjes ongeveer een uur van te voren gebeld. Beste prijs. Helemaal top!

Review door gevor , donderdag 15 juni 2017 14:24

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Mensen wees geen dief van je eigen portomonee..TVREUS is de real deal. Heb donderdag een 55eg910 LG tv besteld. De volgende dag had ik het keurig op tijd in huis. Kreeg netjes een belletje vooraf dat ze eraan kwamen. Kan nog steeds niet geloven dat ik hier voor hetzelfde tv 700 euro minder heb betaald. Ik kan dus hierbij ook tvreus aan iedereen aanbevelen

Review door JBCDEFG , donderdag 15 juni 2017 14:02

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Bestelling is zo gedaan. Verzending is drama. Man kwam pas om midden in de nacht aan om de TV te bezorgen. Maar mijn probleem is garantie afhandeling. Ze negeren je gewoon als je een probleem hebt. Koop hier niks. Betaal liever wat meer en krijg miljoen keer meer service.

Verzending

Werd om 22uur gebeld of ik de TV vandaag nog bezorgd wilde hebben of niet. Eigenlijk niet maar de volgende dag zou het weer zo laat kunnen worden. Dus toch maar gedaan. Uiteindelijk om kwat over 12 snachts mijn TV ontvangen en de koerier was nog niet eens klaar met zijn ronde.

Klantenservice

Je dient een garantie claim in en dan begint het kastje naar de muur. Maak foto van dit en van dat. En stuur niet een email naar ons maar naar een ander email adres. Uiteindelijk heb je alles en hoor je niks meer van TVreus ze doen niet aan garantie van je dure TV. Koop hier nooit meer wat.

Edit: Minder dan een uur na deze review en geklaag bij keurmerk.info is er een afspraak gemaakt bij Samsung door TVReus. Jammer dat het niet meteen werd opgelost.

Review door vuilverwerking , woensdag 14 juni 2017 08:26

Algemeen: Score: 3 Verzending: Score: 2 Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Goede prijs alleen jammer dat ze niet eerlijk zijn qua levertijd.
Samsung is de boosdoener want die heeft tvreus niet op tijd geleverd.

Verzending

Ik zit al 12 dagen te wachten op de TV.
Als je op je website zet binnen 1-3 dagen is dat je afspraken niet nakomen.

Klantenservice

Klantenservice hangt een verhaal op wat elke keer weer anders is. We zitten op Samsung te wachten. Zet dan niet het aantal dagen te wachten op je website.
Na deze review snelle actie van tvreus. Tv staat nu in de woonkamer. Ik kreeg er nog twee HDMI kabels bij.

Review door RichardZijlstra , zondag 11 juni 2017 01:06

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Vrijdag 10-06-2017 een TV besteld de 65inc ks7000 van Samsung en heb Zaterdag 11-06-2017 gebeld of de TV op voorraad was, deze was helaas uitverkocht toen boden ze me de 65inc ks8000 voor een goede prijs en deze was wel meteen leverbaar , naar het kijken achter op de TV en gebeld te hebben met Samsung blijkt mijn tv een model te zijn voor duitsland de ue65ks8090 dus voel me wat genaait. ga morgen contact opnemen met TV reus!

Zou de Tv morgen 12-06-2017 moeten ontvangen, wanneer dit gebeurd zal ik dit meteen laten weten. Heb vandaag de tv ontvangen om 17.50 zeer tevreden over de gang van zaken
mocht ik weer eens een nieuwe tv aanschaffen dan doe ik dat bij deze webwinkel!

Verzending

17.50 kwam de koerier met mijn grote tv aan, alles netjes geregeld.

Klantenservice

Vind dat ze niet eerlijk omgaan met hun klanten, zou willen dat ze mij hadden verteld dat het een Duits model was en niet de ks8000 die ik had willen hebben.

Weet niet hoeveel verschil het geeft een nederlands of een duits model.

Review door Sw00sh , woensdag 7 juni 2017 11:45

Algemeen

Prima webshop, fijn in gebruik en overzichtelijke opsomming van opties als betaalwijze, verzendopties en gevolgen voor de totaalprijs. Ook de informatie voorziening tijdens het verwerken en leveren was top. Tv was na 2 dagen afgeleverd. Super!

Verzending

Verzending zou 1-3 dagen duren en bleek uiteindelijk 2 dagen te zijn. Precies goed en dat voor een bodemprijs. Top!

Klantenservice

Goed en snel te woord gestaan. Informatie was prima.

Review door SayDa74 , donderdag 1 juni 2017 12:07

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik ben naar lang sparen eindelijk toe aan een nieuwe tv en ik had specifiek gekozen voor de UE55KS8000. Ze zouden deze kunnen leveren voor een mooie scherpe prijs. Ik heb vooraf nog gemaild met de vraag of de aangegeven levertijd op de site de juiste was.De website is overzichtelijk en het bestellen ging vrij eenvoudig. Achteraf blijkt echter dat er van de levertijden niks klopt. Zelfs niet als je vooraf informeert.

Update:TVReus heeft opnieuw contact met mij gezocht om het op te lossen. Zie laatste aanvulling onder klantenservice.

Klantenservice

Ik heb op 29/5 gemaild met TVReus om extra na te checken of de levertijd van 1-3 dagen nog klopte. Al vrij snel kreeg ik reactie terug dat dit inderdaad gewoon de levertijd is. Daarop hebben we diezelfde morgen nog de tv besteld. woensdagmiddag hebben we zelf contact opgenomen omdat we nog niks meer hadden gehoord. We zouden donderdag terug gebeld worden maar dit hebben we rond half 12 zelf maar gedaan. We kregen te horen dat de tv niet meer leverbaar was. Men heeft nog een alternatief geboden Daar ben ik echter niet mee akkoord gegaan omdat ik mijn zinnen al maanden op deze tv had gezet.

Ik ben zojuist nog weer terug gebeld met het voorstel dat er met een spoedopdracht terug word betaald zodat ik deze dag alsnog mijn tv ergens anders zou kunnen bestellen. Ik hoop van harte dat ze dit waar maken want dan hebben ze dat echt keurig en meer dan naar mijn tevredenheid opgelost.

Review door TvdW , zondag 28 mei 2017 12:28

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 5

Op zaterdag een televisie besteld, op de site van TVreus stond dat dit de volgende dag geleverd kon worden. Geen bevestiging van verzending ontvangen en op zondag was de levertijd op de site aangepast tot 3-4 dagen. Maandag ben ik gebeld met de melding dat het iets langer ging duren ivm leveringproblemen bij LG. Okť, prima, ik begrijp ook wel dat een goedkope winkel iets vaker dit soort stunts uit zal halen Zo'n 10 dagen na bestelling is de televisie geleverd, en hoewel ik het jammer vind dat TVreus aangaf de volgende dag te kunnen leveren is het nog steeds een goede ervaring ivm het prijsverschil met oa. mediamarkt

Review door rickjanca , zaterdag 27 mei 2017 20:16

Algemeen

Zeer snelle service, denken ook met je mee en zoeken naar oplossingen. Netjes te woord gestaan.

Verzending

Ik was opzoek naar een televisie. Ik was uitgekomen op een 55ks8000. Uiteindelijk de keuze gemaakt om deze bij de concurrent te bestellen(pl.smavisie). Echter naar 3 weken wachten was de televisie ernog niet. Ondertussen had ik informatie over de sony XE9005b. Contact gezocht met tvreus omdat deze tv niet direct leverbaar was bij de concurrent. Bij Tvreus was hij ook nog 150,- Euro goedkoper dan bij de directe concurrent. Gebeld en gevraagd of het mogelijk was om de tv direct op te halen. Ja was geen probleem. Tv via internet betaald en weer contact opgenomen. Bleek de tv in de opslag te staan en kon niet opgehaald worden. De medewerker stelde voor om de tv dezelfde avond nog te bezorgen. Na 4 uur stond de tv bij mij thuis.

Review door IU24 , vrijdag 19 mei 2017 21:52

Algemeen

Het was ontzettend makkelijk om mijn bestelling te plaatsen 2 Samsung ue55ks7500 besteld. Alle gangbare betaal opties, rembours is kosteloos. Ontzettend scherp geprijst, het scheelde 200,- euro met andere aanbieders en zelfs ruim 500,- euro met grote bekende aanbieders.. In eerste instantie was ik bij het lezen van sommige recensies huiverig maar gelukkig was dit nergens voor nodig. Televisie uitgepakt en op zijn plek gezet, installatie ging makkelijk daarover meer in product review. Via de webbrowser van mijn telefoon (safari) de tv proberen te registeren voor eventuele garantie. Alles ingevuld, bevestigen, %$~* hij herkent het serienummer niet. Nee ben ik dan toch genept door TVreus, domme ik voor een duppie op de eerste rang!! Samsung gebeld, maar natuurlijk hoe kan het ook de website doet het niet goed met safari (Apple) computer erbij zo gepiept en geregistreerd!! Nee TVreus je bent voor mij gewoon top!!

Verzending

De bezorging was top, op dinsdag besteld volgende dag bezorgd. Bezorger ontzettend vriendelijk, belt netjes uurtje van tevoren dat die eraan komt. Ik was niet thuis maar gelukkig kon het bezorgt worden op bedrijfsadres dit was een klein stukje van mijn huis. Netjes daar afgerekend. Wat mij opviel is dat onder rembours en de bezorging kosteloos zijn.

Klantenservice

Netjes en vriendelijk geholpen, omdat ik twee keer hetzelfde heb besteld vriendelijk gebeld met de vraag of ik geen fout heb gemaakt. Na het lezen van het boekje van de tv ( serieus dit doe ik nog steeds) klantenservice gebeld, (had snel iemand aan de lijn) omdat in het boekje staat dat er dus naast een smartremote van Samsung ook een normale afstandsbediening bij hoort dit was niet het geval. Samsung print het dus nog steeds in het boekje maar includeren het niet in de doos. Aangegeven dat ik het gebruik van een normale afstandsbediening prefereer. De belofte dat er contact wordt opgenomen met Samsung en dit wordt gelukkig nagezonden, top!!

Review door ThaBEN , vrijdag 12 mei 2017 08:11

Algemeen

TV besteld op een zondag voor de laagste prijs die beschikbaar was. De volgende dag had ik hem al in huis en het bezorgen was gratis!

Verzending

De koerier belde netjes een uur van tevoren op zoals was aangegeven in de bevestigingsmail. Hierdoor hoef je dus niet de gehele dag thuis te wachten omdat je bang bent de koerier net te missen.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend!
Er was iets mis met mijn TV. Er ontstond na 1 dag in gebruik een soort blauwige vlek aan de rechterzijde van het scherm. Nadat ik telefonisch contact met ze heb gehad kreeg ik direct 3 opties aangeboden.

- Ik kon mijn TV retour zenden en na controle zou ik een nieuwe ontvangen (kan een paar dagen duren)
- Ze konden een Samsung monteur langs sturen om naar het probleem te kijken.
- Ik kon zelf langs de zaak komen met de TV en direct mijn toestel omruilen voor een nieuwe.

Gezien ik ongeduldig ben heb ik voor die laatste optie gekozen en zonder moeilijk te doen hebben ze me direct een nieuwe TV meegegeven. Ik heb zelfs via de post nog een extra klassieke afstandsbediening ontvangen voor mijn TV! (Tegenwoordig levert Samsung enkel de smart remote mee). Werd geholpen door een zeer aardige en behulpzame medewerker (Igor). Kortom super service!

Review door Batiatus , donderdag 11 mei 2017 15:57

Algemeen

Bij TV Reus de LG OLED 55inch besteld aangezien zij de beste aanbieding hadden en er voldoende reviews voor mij waren om te constateren dat het een betrouwbare zaak was. Vertrouwen is niet geschaad. Bestelling ging gemakkelijk, betaling makkelijk, prima overzicht op de website. Top dus. Ook fijn dat ze op zaterdag leveren.

Verzending

Ik zat midden in de verhuizing, dus voor mij was het wel handig wanneer ik wist wanneer de TV werd bezorgd in mijn nieuwe woning. De bezorger belde een uur van te voren met de mededeling dat hij over ongeveer een uurtje bij mij was. Hij was precies op tijd en heeft geholpen om de TV op 1 hoog te krijgen, toch wel handig voor zo'n groot scherm.

Review door Derice , dinsdag 9 mei 2017 10:06

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Op de website kon ik eenvoudig vinden wat ik zocht, prijs t.o.v. alle andere aanbieders verschilde wel §400. Daarover had ik wel wat twijfels, of het wel een ťcht NL product betrof. Niets bleek minder waar, na een belletje verzekerd dat het geen import model betrof.

Verzending

Afgesproken om het product op een zondag te leveren, in een tijdsbestek dat mij uitkwam. Bezorger belde netjes een half uurtje van te voren dat hij onderweg was met het door mij bestelde product.

Klantenservice

Ondanks dat ik netjes te woord was gestaan over mijn vragen m.b.t. het product zelf, had ik ook nog gevraagd of het mogelijk was een accessoire bij te bestellen. Dat ging helaas niet. Vervolgens gevraagd of mogelijk was mij het exacte compatibele accessoire nummer te verstrekken.
Toegezegd werd dat het geen enkel probleem was. Aan het eind van de middag nog niets ontvangen, nog maar even gebeld. Uitleg dat het door drukte er bij ingeschoten was, maar dat ik binnen 10 minuten een mailtje zou ontvangen met het antwoord op mijn vraag.
Dat is helaas nooit meer toegestuurd.

Vind ik niet heel netjes, koop een vrij duur product bij ze en dan vind ik dat je je toezeggingen dient na te komen als verkopende partij, of ze niet moet maken.
Dan scoor je bij mij een heel magere voldoende ('t prettige eerdere contact en de flexibiliteit qua leveringsmoment maken dat het voldoende blijf, anders had 't een 2* rating geweest wat mij betreft).

Review door Fore! , zondag 7 mei 2017 18:46

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Duidelijke site, ik werd ook snel, volledig en netjes geholpen via de online web chat.
Telefonisch ook netjes te woord gestaan. De levertijd was helaas wat uitgelopen, dat verbaasde mij enigszins omdat ik juist een dag uitstel heb gevraagd voor de levering, en omdat er aangegeven was dat het product op voorraad was.

Verzending

Zondag 45 minuten van te voren gebeld door de koerier dat hij om 14:30 langs komt en was inderdaad netjes op tijd. Kwam met een karretje aan de deur en de koerier heeft netjes de doos in de woonkamer helpen dragen.

Klantenservice

Ik had alvorens de bestelling te plaatsen met TVReus gebeld met de vraag of zij de TV wel op voorraad hadden. Dit bleek het geval en omdat het de volgende dag Bevrijdingsdag werd gevraagd of ze het op zaterdag konden leveren, ook totaal geen probleem.

Helaas is het niet gelukt, hier heb ik zelf eind van de dag voor na moeten bellen, bleek het product toch niet voorradig te zijn. De bestelling komt ergens zaterdag bij hen binnen en hopelijk kan hij dan direct met de koerier mee. Hierover zou ik nog terug koppeling krijgen.

Helaas niets vernomen die zaterdag en nogmaals gebeld. Opnieuw komt de tv pas eind van de dag binnen maar gelukkig levert TVReus ook op zondag.

Nu kreeg ik zaterdag nacht een mail binnen dat inderdaad zondag de TV geleverd zou worden.

Al met al waren ze zeker wel heel beleefd aan de telefoon, helaas mocht de verzending toch op zich wachten en daar had TVReus wel het initiatief mogen nemen om mij hiervan op de hoogte te houden i.p.v. dat ik zelf er achter aan moet bellen.

Review door genesisfm , maandag 1 mei 2017 18:52

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Ik heb een Sony tv gekocht en telefonisch een deal kunnen maken en direct in Vuren opgehaald. De service is gewoon uitstekend, mijn vrouw wilde de TV nog even zien en de verkoper heeft netjes geholpen met het uitpakken. Er kon ook nog getest worden in het kantoor. Na aanschaf van de TV de TV door de verkoper ook nog netjes naar de auto gebracht.
Kortom goede deal!

Klantenservice

Behulpzame verkoper die ons hielp bij het inladen van de TV.

Review door Stipke , zaterdag 8 april 2017 12:29

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Jammer dat je niet met Creditkaart kunt betalen. Proces met ideal of overboeking vindt ik lastig.

Klantenservice

Order geannuleerd wegens niet op voorraad, medewerker dacht goed mee over eventuele oplossingen.

Review door Max-Milano , maandag 20 maart 2017 20:32

Algemeen

Via de website heb ik eenvoudig mijn bestelling geplaatst.
Gezocht naar de TV die ik wilde aanschaffen en het was makkelijk te vinden.

Verzending

Ik werd ruim een uur van te voren door de koerier gebeld, en mij werd de verwachte levertijd doorgegeven.

Scorekaart voor TVreus.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8