TVreus.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVreus.nl

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijk bestellen, duidelijke info via de mail, volgens afspraak op tijd gebeld voor aflevering, goed verpakt

Verzending

Levering was op tijd. Van te voren werd er gebeld dat de bezorger onderweg was met de verwachtte aankomsttijd.

Algemeen

Kon op een zondag de koop van de dag bestellen.
En die werd,op maandag bezorgd !!! Zoals op,de site,was beloofd

Verzending

Er werd ongeveer 2uur van tevoren gebeld over de tijd van de aflevering.
Het product was keurig verpakt.

Algemeen

De benodigde bestelling was eenvoudig geplaatst en werd snel geleverd. Site was overzichtelijk en eenvoudig te gebruiken.

Algemeen

Tv was makkelijk te bestellen ,maar bij levering kreeg ik ander type nummer,toen heb ik contact opgenomen ,en vertelde ze dat het andere type nummer er niet meer was.ik heb deze tv gehouden,het enigste nadeel op deze zit geen bluetooth.

De levering was binnen 1 dag

Vraag word snel beantwoord

Algemeen

Gehele procedure van bestellen tot uitlevering prima in orde. Ook het bestelde product voldoet aan de gestelde verwachtingen.

Verzending

Zaterdagavond besteld, zondag geleverd. Levering geschiedt door eigen bezorgdienst, waardoor schade of andere onvolkomenheden aan het bestelde product nagenoeg zijn uitgesloten. En dat is een dikke tien waard.

Klantenservice

Vragen zijn op een normale en vriendelijk wijze beantwoord.

Algemeen

makkelijk telefonisch te bereiken en vriendelijk te woord gestaan. duidelijke uitleg over het produkt en snel geleverd

Verzending

afgeleverd door eigen mensen en van te voren gebeld wanneer ze kwamen

Klantenservice

gemakkelijk bereikbaar en kennis van het product en goed voorraadbeheer

Algemeen

de mensen van de tvreus zijn heel vriendelijk en hebben kennis van zaken
zijn heel hulpvaardig en helpen je dan ook om de juisten tv te vinden
die in jou woonkamer of slaapkamer past

Verzending

als je een tv besteld heb dan heb je hem dan ook de volgende dag in huis
en leggen je dan ook alles uit

Klantenservice

de mensen van de tvreus zijn vriendelijk en hulpvaardig

Algemeen

Ik wilde op korte termijn een mooie OLED TV hebben. In eerste instantie had ik een andere webshop in gedachten, maar daar was de TV niet op voorraad. Bij TV Reus was de TV wel op voorraad voor een uitstekende prijs.

Verzending

Uitstekend verzonden. De levertijd werd nauwkeurig aangegeven. De bezorger was erg vriendelijk en behulpzaam.

Klantenservice

Tot op heden geen gebruik van hoeven maken.

Algemeen

Goedkoop en duidelijk, goede service niet meer en niet minder.
Duidelijk en snel in de communicatie.
Niet teveel poespas op de site wat soms erg prettig is.

Verzending

30 minuten voor bezorging wordt er gebeld en dat is best prettig.

Klantenservice

Snel in de communicatie en duidelijk.

Algemeen

Ik werd telefonich overtuigd van mijn aankoop van een SAMSUNG UE65MU8000 TV en kon mijn betaling online eenvoudig en direct tot uitvoering brengen.

Verzending

Snelle levering en tot zover alles prima tegen een zeer scherpe prijs met 3 jaar garantie. Die prachtcombinatie kon ik elders niet vinden.

Klantenservice

Uitstekende service want alle vragen van zowel voor na de aankoop werden kundig uitgeoefend.

Algemeen

Uitstekende communicatie en zeer snelle levering,chauffeur belt uurtje van te voren en tevreden over product

Verzending

Supersnel geleverd en uurtje van te voren gebeld door chauffeur.

👍👍👍👍👍

Algemeen

LG OLED55B6V gekocht bij TVreus deze is netjes de volgende dag bezorgd. Helaas gaat de TV na ongeveer 7 weken kapot en wordt er een RMA procedure gestart. Dit proces duurde net geen 4 weken van aanmelding tot omruiling.

Helaas ging deze TV ook kapot na 16 dagen (blauw scherm met strepen) ook hiervoor is weer een RMA gestart. Dit is ondertussen alweer 3 weken geleden en is tot op heden niet opgelost en ze hebben ook niet de intentie het snel op te lossen.

Kortom mijn advies: Koop hier zeker geen TV als je jezelf een hoop ellende wilt besparen.

Verzending

Dankzij een interne communicatie fout volgens TVreus is de afspraak voor het bezorgen maar liefst 3 keer niet nagekomen en heeft de eerste omruiling mij 3 avonden wachtend thuis gekost. De tweede omruiling moet ik nog maar afwachten...

Klantenservice

Vriendelijk aan de telefoon maar de gemaakte afspraken komen ze niet na.

Beste heer,

Vervelend om te horen dat u slechte ervaring met een door ons geleverde tv heeft gehad, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Echter denken wij dat er sprake is van een misverstand. Bij de 2de tv die geleverd was en die na 16 dagen niet functioneerde had u ons gebeld om dit mee te delen. We hebben u toen aangegeven dat we de tv wilden omruilen, maar u meldde dat u inmiddels al contact met LG hebt gehad en dat u wilde wachten op de oplossing van LG. Dat gehele proces hebben wij verder dus niet meegemaakt en hadden daarom ook geen zicht hierop. Maar nadat wij vernamen dat dit nog steeds niet is opgelost door LG hebben wij gemeend u niet langer te moeten laten wachten op garantie en hebben wij zoals u bekend is gisteren uw tv meteen omgeruild voor een nieuwe.

Wij hopen natuurlijk dat u met uw nieuwe tv geen problemen zult hebben en wensen u heel veel kijkplezier.

Winactie

Algemeen

Contact and delivery was perfect!! Order was made in the evening, next day was at home ( Saturday !! )

Algemeen

UE40MU6100 besteld. Wordt er een Samsung doos geleverd zonder de gebruikelijke modelsticker op de zijkant van de doos. Op de doos staat 6100-series. Na openmaken blijkt het om een 6120 te gaan. Essentieel verschil: 6120 heeft géén audio via Bluetooth, 6100 wel. Direct gebeld en door de wijze waarop ik te woord werd gestaan kreeg ik de indruk dat het geen toeval was dat ik deze TV ipv de 6100 heb gekregen en ik ben dan ook benieuwd hoeveel mensen nu een 6120 hebben ipv een 6100 zonder dat ze zich dat bewust zijn. Als je het verschil niet weet, zal je er nl niet snel achter komen....

Verzending

Lieve, oudere éénpitter die TV komt afleveren. Belt ook nog vooraf. Verkeerde TV werd ook netjes opgehaald en dat scheelde weer een reis naar de post. Helemaal goed.

Klantenservice

Het is allemaal wat vaag, mailtjes worden niet beantwoord (vandaar beoordeling) en je mag er dus zelf weer achteraan. Uiteindelijk voor 30 euro meer de 43" gekregen, was niet het plan, maar ik wilde er ook vanaf zijn. Klantenservice goed bereikbaar via een regulier nummer. Dat dan weer wel.

Algemeen

Netjes op tijd geleverd ,makkelijk betalen online.TV zelf is een plaatje om te zien en makkelijk te installeren.

Netjes in doos afgeleverd

Klantenservice

klanten/klachtenservice niet nodig gehad.

Algemeen

Op verzending na (zie hierna), niets op aan te merken. Product volgens verwachting en een hele scherpe prijs.

Verzending

Matige communicatie t.a.v. het verzend- en aflevermoment. Via email contact een datum vernomen maar geen tijdstip. Uiteindelijk om 20.15uur de levering ontvangen. Chauffeur zou een uur van te voren bellen, maar dat werd 15min.

Algemeen

ik heb een Samsung TV besteld dit ging echt makkelijk en zoals afgesproken de volgende dag in huis . echt snel het was zelfs op zondag Top de bestelling en levering

Verzending

ik ha de TV zaterdag voor 11 uur in de avond besteld en op zondag voor 6 uur had ik de TV in huis echt top

Klantenservice

ik had gebeld of de TV op voorraad was dit werd mij toegezegd meetteen besteld en zoals afgesproken de volgende dag in huis

Algemeen

Een aantal weken geleden een 49 inch samsung tv gekocht ,netjes bezorgt en alle afspraken nagekomen ,op de bezorgdag tv bezorgt om 21.00 uur,wel laaat maar beter als niet.

Verzending

zeer vriendelijke man bij de bezorging,heeft de tv mee binnen gezet ,

Klantenservice

bij klantenservice gevraagd of ze op de dag van bezorging gevraagd of ze nog kwamen,omdat het al redelijk laat was ,geen probleem ze komen nog zei de heer.

Algemeen

Duidelijke site met scherpe aanbiedingen die volledig conform afspraak op tijd worden geleverd. Zal zeker niet twijfelen bij een volgende aankoop bij TVreus.

Verzending

Het product was extra verpakt in stevige doos daardoor bleef de originele verpakking in nieuwstaat en ook de inhoud.

Klantenservice

Kort vraagje gesteld en die werd naar behoren beantwoord.

Winactie

Algemeen

Goede service, in het weekend geleverd. afgesproken tijd was de bezorger aanwezig. al met al top

Scorekaart voor TVreus.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie