×

Help Tweakers weer winnen!

TVreus.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVreus.nl

Review toevoegen

Algemeen

Contact and delivery was perfect!! Order was made in the evening, next day was at home ( Saturday !! )

Algemeen

UE40MU6100 besteld. Wordt er een Samsung doos geleverd zonder de gebruikelijke modelsticker op de zijkant van de doos. Op de doos staat 6100-series. Na openmaken blijkt het om een 6120 te gaan. Essentieel verschil: 6120 heeft géén audio via Bluetooth, 6100 wel. Direct gebeld en door de wijze waarop ik te woord werd gestaan kreeg ik de indruk dat het geen toeval was dat ik deze TV ipv de 6100 heb gekregen en ik ben dan ook benieuwd hoeveel mensen nu een 6120 hebben ipv een 6100 zonder dat ze zich dat bewust zijn. Als je het verschil niet weet, zal je er nl niet snel achter komen....

Verzending

Lieve, oudere éénpitter die TV komt afleveren. Belt ook nog vooraf. Verkeerde TV werd ook netjes opgehaald en dat scheelde weer een reis naar de post. Helemaal goed.

Klantenservice

Het is allemaal wat vaag, mailtjes worden niet beantwoord (vandaar beoordeling) en je mag er dus zelf weer achteraan. Uiteindelijk voor 30 euro meer de 43" gekregen, was niet het plan, maar ik wilde er ook vanaf zijn. Klantenservice goed bereikbaar via een regulier nummer. Dat dan weer wel.

Algemeen

Netjes op tijd geleverd ,makkelijk betalen online.TV zelf is een plaatje om te zien en makkelijk te installeren.

Netjes in doos afgeleverd

Klantenservice

klanten/klachtenservice niet nodig gehad.

Algemeen

Op verzending na (zie hierna), niets op aan te merken. Product volgens verwachting en een hele scherpe prijs.

Verzending

Matige communicatie t.a.v. het verzend- en aflevermoment. Via email contact een datum vernomen maar geen tijdstip. Uiteindelijk om 20.15uur de levering ontvangen. Chauffeur zou een uur van te voren bellen, maar dat werd 15min.

Algemeen

ik heb een Samsung TV besteld dit ging echt makkelijk en zoals afgesproken de volgende dag in huis . echt snel het was zelfs op zondag Top de bestelling en levering

Verzending

ik ha de TV zaterdag voor 11 uur in de avond besteld en op zondag voor 6 uur had ik de TV in huis echt top

Klantenservice

ik had gebeld of de TV op voorraad was dit werd mij toegezegd meetteen besteld en zoals afgesproken de volgende dag in huis

Algemeen

Een aantal weken geleden een 49 inch samsung tv gekocht ,netjes bezorgt en alle afspraken nagekomen ,op de bezorgdag tv bezorgt om 21.00 uur,wel laaat maar beter als niet.

Verzending

zeer vriendelijke man bij de bezorging,heeft de tv mee binnen gezet ,

Klantenservice

bij klantenservice gevraagd of ze op de dag van bezorging gevraagd of ze nog kwamen,omdat het al redelijk laat was ,geen probleem ze komen nog zei de heer.

Algemeen

Duidelijke site met scherpe aanbiedingen die volledig conform afspraak op tijd worden geleverd. Zal zeker niet twijfelen bij een volgende aankoop bij TVreus.

Verzending

Het product was extra verpakt in stevige doos daardoor bleef de originele verpakking in nieuwstaat en ook de inhoud.

Klantenservice

Kort vraagje gesteld en die werd naar behoren beantwoord.

Algemeen

Goede service, in het weekend geleverd. afgesproken tijd was de bezorger aanwezig. al met al top

Algemeen

Was op zoek naar een tv, in de winkel al een mooi model gevonden. Online zoekend naar reviews bij TVreus.nl terecht gekomen. Scherpe prijs voor dit toestel, makkelijk te bestellen en snelle en correcte levering.

Verzending

Uur van tevoren gebeld door de bezorger, prima op tijd

Algemeen

Gewoon super bedrijf waar je zonder enig probleem je nieuwe tv of ander Samsung product kunt kopen.

Verzending

Na betaling de volgende dag geleverd, en netjes binnen afgeleverd door een klantvriendelijke bezorger.

Klantenservice

Enkele keren per telefoon contact gehad en deskundig geholpen.

Algemeen

Snelle correcte levering met nette afhandeling. Duidelijke site.
Goed product!! Een echte aanrader, mooi beeld, makkelijke bediening.

duidelijke communicatie

Algemeen

Snel besteld, snel en volgens afspraak bezorgd. Ook goed verteld hoe te handelen bij problemen. Die we overigens niet gehad hebben

Verzending

Keurig thuis bezorgd, geen enkel probleem

Algemeen

Het product was gemakkelijk te bestellen. En een afspraak voor levering is zo gemaakt. Tijdstip kun je niet zelf kiezen, daarom wel goed maar niet uitstekend.

Verzending

Ik ben ingelicht over de levertijd, het werd iets later, maar oké.

Klantenservice

Na telefonisch contact ben ik prima geholpen.

Algemeen

Bestelling geplaats en volgende dag zoals afgesproken bezorgd.
Produkt was goed verpakt en geleverd volgens afspraak.

Verzending

Product was goed verpakt en snel geleverd.

Klantenservice

Ik heb nog gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten en er werd een tijd bestek aangegeven.

Algemeen

Zeer interessante prijs. Snelle levering. Aangezien de TV 1 week geleden nog zo'n ¤ 260,-- goedkoper was kreeg ik toch nog een aanbod, niet voor de oude prijs, maar toch nog goedkoper als op de website. Dit vind ik zeer netjes opgelost.
TV vrijdag om 17.00 uur bestelt en zaterdag om 18.00 uur in huis. Dit vind ik geweldig aangezien ik toch wel een eind van Wijchen vandaan woon. Ook de chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. De OLED werkt geweldig.
Over de service kan ik geen oordeel geven. Hoop maar dat het toestel niet kapot gaat. Maar ik heb 3 jaar garantie (1 jaar meer als de fabrieksgarantie)
Wel kreeg ik wel altijd een vriendelijk persoon aan de lijn die mijn vragen heeft beantwoord.
Voor mij is de TVREUS echt een aanrader.

Algemeen

Absoluut te vermijden ! Op alle vlakken, service, aangepaste "oplossingen", mits meerbetaling die uiteindelijk hoger is dan de marktprijzen

Verzending

Bestelling van de eerste TV verliep vlot en snel en volgens mijn beschikbaarheid. De vervanging en ontbrekende delen duurden weken en slechts na vele malen bellen

Klantenservice

De klachtenservice doet zogenaamd alles om uw probleem te verhelpen, maar stelt zich op als een verdeler, die geen enkele verantwoordelijkheid neemt ivm ontbrekenende of niet werkende onderdelen.
Ook ik ben in de luren gelegd door TVReus.nl en vrees dat dit een lang een uitermate negatief bericht is..
Ik kocht online een Q75F (75 inch) Samsung Ultra HD, maar maakte mijn betaling niet af online. De volgende dag kreeg ik direct een telefoontje dat het toestel klaar stond om te leveren en dat ik dan contant kon betalen. De levering gebeurde enkele dagen later en de leverancier hielp vlot naar het 1ste verdiep. Bij het uitpakken kan men de doos volledig naar boven uitschuiven...maar men moet met 2 zijn.
1.DE POOT
Bij het uitpakken bleven 4 speciale schroefjes voor het monteren van de voet te ontbreken. Bij bellen naar TVReus kreeg ik eerst te horen dat ze er niets konden aandoen daar deze direct door de fabriek (in Slovakia NB) werd geleverd dat zij alleen maar doorverkochten. Na aanhouden van mijn kant dat zij ook als verkoper verplichtingen hadden, raadde men mij aan om gewone schroeven te gaan kopen bij de bouwmarkt (men kon mij ook geen type schroef aangeven). Na bellen met Samsung Belgie werd mij dit ten stelligste afgeraden !! Er waren ook nog 4 andere schroeven (die grotere waren, maar dienden voor het vasthechten van de poot aan de TV Zelf) . TVREus ging dan de maandag direct een andere doos opendoen en de schroefjes opsturen. Na meer dan een week (want ja, de pakket kost was te hoog voor een ontevreden klant) kreeg ik dan weer 4 VERKEERDE schroefjes (de grote, deze keer wel in een apart zakje en met de maat erop vermeld) Op basis daarvan, en niet meer hopende dat na meer dan 2 weken 4 onnozele schroefjes niet konden geleverd worden, heb ik er zelf van Samsung gevonden op het internet die de dag erna werden opgestuurd. Dus de poot stond nu klaar.
2. HET SCHERM
Heel voorzichtig volgden wij de aanwijzingen van het opstellen en aanzetten van de plaat, Groot was dan ook de verwonderig een grote zwarte verticale balk te zien.. Ik schreef dan ook een uitermate negatieve review op deze site. Bij emailen en bellen naar TVREus zeiden ze, dit is duidelijk gebruikersschade en dat elke TV gecontroleerd werd voor dat ze de deur uitgang (vreemd dat men dan het ontbreken van de schroeven niet had gezien..) Gebruikersschade valt niet onder garantie en ik kon zowel de TV weggooien. Maar ze gingen kijken wat ze konden doen...
BTW TVReus geeft 3 jaar garantie terwijl Samsung zelf maar 2 jaar geeft ? (vraag me af hoe ze dat doen) Ik kreeg dan een telefoontje dat ze eventueel de TV konden omruilen voor een reeds intern genegotieerde 1.750 ¤, uiteindelijk zei ik dat ik wel 1.500 wou geven waar ik dan vlug akkoord op kreeg.
Maar alleen na testen bij levering zou ik betalen . Ik moest wel de TV teruggeven (terwijl die eigenlijk voor het stort was ??) als ook de One Connect box (waarom weet ik niet want de referenties op de doos zijn identiek (ik heb foto's van beide genomen)
3. AFSTANDSBEDIENING
Vreemd genoeg moest ik nu mijn afstandbediening "pairen" met de TV , want blijkbaar niet moest met het eerste defecte toestel??? was deze dan al eerder "gepaired"
4. HERVERPAKKING
De TV (die ik eigenlijk op het stort kon gooien) werden zeer vakkundig weer opnieuw ingepakt en in de doos gestoken (bij TVReus leek men wat ontsteld dat ik de originele verpakking al had weggegooid). Vraag mij af waarom? om een andere klant weer hetzelfde te lappen? Ik voeg hierbij een foto met het serienummer van de televisie die mij uiteindelijk meer dan 6200 ¤ gekost heeft en dus duurder is dan de normale marktprijs.

Het lijkt me dus dat TVReus aan alle kanten sjoemelt, (garantie, zogenaamde gebruikersfouten, en kapotte TV 's terugverkoopt (wie test zijn TV BIJ levering ?) Als iemand dus terug deze TV ziet in zijn woonkamer, living ziet verschijnen weet dat hij/zij bedrogen is.. QAFB3SOJ600104A. Gezien andere berichten o.a. radar.avotros.nl zou blijken dat dit een zeer gebruikelijke techniek is van TVReus.Nl en ik ga hen dan ook in gebreke stellen (eventuele met andere gedupeerden) om mijn 1500 ¤ terug te vorderen. Zeg nu zelf: welke winkel zal u een nieuwe goedwerkende TV (tussen 5000 à 6000 ¤ geprijsd) voor 1500 ¤, terwijl ze er stellig van overtuigd zijn dat het gebruikersschade... Neem zelf uw conclusies !

Algemeen

Er zijn problemen met de tv CI+ module ,omdat de tv niet bestemd is voor de Nederlandse markt. Kort gezegd je rijdt naar Hongarije koopt daar een TV en brengt hem hier op de markt. Garantie heb je niet wat wel gezegd word, Alleen hulp als je een hele goede review schijf, zelfs dan kan het probleem niet worden verholpen. Samsung Nederland wil je niet helpen ivm geen Nederlands toestel.
PS: pikant detail ze verkopen geen enkele Philips tv.

Verzending

Inmiddels een week, meerdere telefoontjes en 25 mails verder en het volgende aanbod ligt klaar:
Je kunt een nieuwe tv op komen halen in Vuren (voor ons de andere kant van Nederland) maar alleen als de review verwijderd wordt of aangepast naar uitstekend en dat zij de doos mogen houden zodat zij het oude toestel (wat het dus niet doet) kunnen doorverkopen.
Een ander toestel is niet mogelijk, ook niet tegen meerprijs.
Om aan te tonen dat wij niet voor zulke dreigingen vallen passen wij deze dus idd aan. Alleen niet naar de door tvreus.nl gewenste status.

Klantenservice

Onderstaande reactie van TVreus.nl is zeer sprekend.
Ze blijven volhouden dat zij gelijk hebben en dat de tv's voor de Nederlandse markt geschikt zijn.
Hoe komt het dan dat Samsung Nederland niet kan en wil helpen omdat deze tv's niet voor de Nederlandse markt geschikt zijn. En waarom willen ze dan een nieuwe tv bestellen bij Samsung Nederland terwijl ze er voldoende op voorraad hebben...
Zet je toch aan het denken...

En dan ook nog graag de doos zelf behouden zodat ze het niet werkende toestel dat we nu hebben door kunnen verkopen...
Voor degene die geïnteresseerd is hebben we de mailwisseling als bewijs.

Ze zijn erg dreigend in hun taalgebruik en als consument voel je jezelf voor het blok gezet.
Het is tvreus.nl manier of geen manier.

Dan maar geen tv, maar wel zo veel mogelijk mensen op de hoogte brengen van de wanpraktijken van deze webshop tvreus.nl

PS: google tvreus klachten radar

Beste,

Alle 6 serie tv's van Samsung komen uit Hongarije. Dus geen wonder dat u een tv hebt waarop staat made in Hongarije!
De televisies die wij verkopen zijn enkel geschikt voor de Nederlandse markt en u heeft 2 jaar garantie aan huis van Samsung Nederland. Hij werkt dan ook vlekkeloos met uw ci+ module en alle Nederlandse providers. Bij problemen kunt u dat bij ons melden en wij dragen er zorg voor dat uw tv binnen enkele dagen wordt hersteld door Samsung.
Sterker nog wij hebben u aangeboden geheel nieuwe tv te leveren. Daar gaat u niet mee akkoord en plaats zo een review. U heeft na 6 maanden spijt dat u een te kleine tv hebt gekocht en wou op deze manier het bedrag terug of een groter tv met bijbetaling zoals u dat zelf aangaf. "Nu we toch de mogelijkheid hebben willen we een 55 inch"
Wat u in uw review schrijft is dus de tegengestelde dan wat u heeft mogen ervaren.

Met vriendelijke groet,
Het team van Tvreus

Algemeen

Ik was op zoek in de avond, en direct werd er gereageerd op mijn chatberichtje. Ik heb de tv die ik wilde besteld en betaald aan de deur. Ik werd keurig een uur van te voren gebeld. Door de mindere reviews was ik huiverig en wilde daarom even samen met de bezorger de tv uitpakken, ook dit was geen enkel probleem. Heb hem hangen en tv is gewoon fantastisch. Kortom goede service, enorm goede prijzen en goede producten!

Verzending

Was er de volgende dag en ik werd een uur van te voren netjes gebeld.

Klantenservice

Er werd direct gereageerd op mijn chatberichtje!

Algemeen

Alle betaalopties aanwezig. Dat mag ook wel bij een moderne webshop. Zeer concurrerende prijs door grijze import!

Verzending

Zonder problemen en op korte termijn aangeboden. Bezorging bij buren geen probleem. Pakket niet zelf ontvangen.

Algemeen

Ik kreeg voor de mijn aankoop goede informatie en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Verzending

Levertijd was zoals beloofd 1 dag, netjes in doos geleverd.

Klantenservice

Kreeg uitgebreid antwoord op mijn vragen

Scorekaart voor TVreus.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie