TVreus.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop TVreus.nl

Review toevoegen

Algemeen

Ik was op zoek in de avond, en direct werd er gereageerd op mijn chatberichtje. Ik heb de tv die ik wilde besteld en betaald aan de deur. Ik werd keurig een uur van te voren gebeld. Door de mindere reviews was ik huiverig en wilde daarom even samen met de bezorger de tv uitpakken, ook dit was geen enkel probleem. Heb hem hangen en tv is gewoon fantastisch. Kortom goede service, enorm goede prijzen en goede producten!

Verzending

Was er de volgende dag en ik werd een uur van te voren netjes gebeld.

Klantenservice

Er werd direct gereageerd op mijn chatberichtje!

Algemeen

Alle betaalopties aanwezig. Dat mag ook wel bij een moderne webshop. Zeer concurrerende prijs door grijze import!

Verzending

Zonder problemen en op korte termijn aangeboden. Bezorging bij buren geen probleem. Pakket niet zelf ontvangen.

Algemeen

Ik kreeg voor de mijn aankoop goede informatie en snelle levering voor een uitstekende prijs.

Verzending

Levertijd was zoals beloofd 1 dag, netjes in doos geleverd.

Klantenservice

Kreeg uitgebreid antwoord op mijn vragen

Algemeen

Alles verliep heel soepel. De dag erna werd de bestelde TV gebracht. TV reus is alle beloften (product was op voorraad zoals aangegeven op de site). Zou er zo weer bestellen.

Verzending

Zending was prima verpakt en denk ik gebracht door een particuliere bezorger.

Algemeen

Betaling gaat vlot via I-DEAL Verloopt dus goed. Alleen zou ik graag willen annuleren wegens wanprestatie en mijn geld terug willen ontvangen.

Verzending

Het product wordt vlot geleverd.

Klantenservice

Product (koffiemachine Jura E8) functioneert niet goed: de melkopschuimer doet het niet. Binnen de 14 dagen omruilgarantietermijn gemeld maar wordt niet omgeruild vanwege gebruik...(!) Hoe moet je anders er achter komen of alles functioneert. Ondertussen al drie keer opgestuurd geweest voor reparatie en doet het na de derde keer nog steeds niet.

TVreus verschuilt zich achter haar leverancier en wil zelf geen verantwoordelijkheid nemen. Mail worden niet beantwoord. Telefonisch gemaakte afspraken worden bijna nooit nagekomen.

Ik wil mijn geld terug! Wie heeft er tips?

Algemeen

Ik raad tvreus.nl voor iedereen af. TV ter reparatie willen aanbieden kan je vergeten bij tvreus. Ze dreigen je met een rechtzaak als je je review niet meteen van Tweakers gaat verwijderen. Ze schuiven alle problemen af op Samsung maar Samsung is niet de verkoper. Je reparatie verzoek gaat alleen in als je je review weg haalt anders niet. Ik zou met deze louche dozenschuivers niks te maken willen hebben. KOOP HIER NIKS.

Voor Tweakers ook leuk om te weten ze schrijven reviews voor zichzelf. Ik heb aan de telefoon met meneer Ar Ren gesproken en die heeft heel toevallig een 5 sterren review op tvreus Google winkel reviews geplaatst.

Verzending

Verzending werd midden in de nacht gedaan. En die meneer moest nog een paar TVs rondbrengen. Ik koop hier nooit meer.

Klantenservice

Ze dreigen klanten met rechtzaken omdat je een slechte review plaatst. Ze bellen je op en beloven alles op te lossen maar doen vervolgens niks.

Algemeen

ik had een TV besteld op zaterdag en niet verwacht dat deze op zondag zou komen. Maar wat schetste mijn verbazing, ik werd een uurtje van te voren gebeld door de koerier dat hij er aan kwam. Inderdaad ongeveer een uurtje later belde hij aan. ik vertelde hem dat ik dit eigenlijk niet verwacht had maar hij vertelde mij dat ze zelfs leverden op feestdagen. Contant afgerekend want je weet maar nooit. 's Avonds al TV kijken op mijn nieuwe toestel. Daarna nog een Sonos installatie aangeschaft, ook weer zonder problemen geleverd. Deze keer vooraf betaald, ik vond het vervelend om zoveel geld te pinnen en daarmee over straat te lopen. Een heerlijk bedrijf om zaken mee te doen. Je hoort van alles over internet bedrijfjes maar TV reus geniet mijn volste vertrouwen.

Verzending

De TV werd de dag na het bestellen geleverd conform de gemaakte afspraken. Samen met de koerier de TV naar binnen gebracht, nadat de koerier vertrokken was alles gecontroleerd en ik geniet nu al een paar dagen van mijn aankoop.

Klantenservice

Alles is perfect verlopen en ik heb geen contact hoeven te hebben met de klantenservice.

Algemeen

Snelle reactie op een vraag via de mail, over op voorraad zijn van een TV. Hierbij werd een suggestie gegeven voor een nieuwer model dat wel direct uit voorraad leverbaar was.
En de prijs is natuurlijk geweldig scherp!

Verzending

Direct de dag na bestelling geleverd. Ik werd 45 minuten voor levering gebeld door de bezorger. Vriendelijke man die mij heeft geholpen de TV naar boven te tillen tot voordeur appartement.

Algemeen

Samsung Amerikaanse koelkast RH57H90707F/EG besteld. Alles was prima geregeld en voor een zeer scherpe prijs!

Verzending

Dinsdag koelkast besteld, zondag geleverd. Geheel volgens afspraak netjes ongeveer een uur van te voren gebeld. Beste prijs. Helemaal top!

Algemeen

Goede prijs alleen jammer dat ze niet eerlijk zijn qua levertijd.
Samsung is de boosdoener want die heeft tvreus niet op tijd geleverd.

Verzending

Ik zit al 12 dagen te wachten op de TV.
Als je op je website zet binnen 1-3 dagen is dat je afspraken niet nakomen.

Klantenservice

Klantenservice hangt een verhaal op wat elke keer weer anders is. We zitten op Samsung te wachten. Zet dan niet het aantal dagen te wachten op je website.
Na deze review snelle actie van tvreus. Tv staat nu in de woonkamer. Ik kreeg er nog twee HDMI kabels bij.

Algemeen

Vrijdag 10-06-2017 een TV besteld de 65inc ks7000 van Samsung en heb Zaterdag 11-06-2017 gebeld of de TV op voorraad was, deze was helaas uitverkocht toen boden ze me de 65inc ks8000 voor een goede prijs en deze was wel meteen leverbaar , naar het kijken achter op de TV en gebeld te hebben met Samsung blijkt mijn tv een model te zijn voor duitsland de ue65ks8090 dus voel me wat genaait. ga morgen contact opnemen met TV reus!

Zou de Tv morgen 12-06-2017 moeten ontvangen, wanneer dit gebeurd zal ik dit meteen laten weten. Heb vandaag de tv ontvangen om 17.50 zeer tevreden over de gang van zaken
mocht ik weer eens een nieuwe tv aanschaffen dan doe ik dat bij deze webwinkel!

Verzending

17.50 kwam de koerier met mijn grote tv aan, alles netjes geregeld.

Klantenservice

Vind dat ze niet eerlijk omgaan met hun klanten, zou willen dat ze mij hadden verteld dat het een Duits model was en niet de ks8000 die ik had willen hebben.

Weet niet hoeveel verschil het geeft een nederlands of een duits model.

Algemeen

Prima webshop, fijn in gebruik en overzichtelijke opsomming van opties als betaalwijze, verzendopties en gevolgen voor de totaalprijs. Ook de informatie voorziening tijdens het verwerken en leveren was top. Tv was na 2 dagen afgeleverd. Super!

Verzending

Verzending zou 1-3 dagen duren en bleek uiteindelijk 2 dagen te zijn. Precies goed en dat voor een bodemprijs. Top!

Klantenservice

Goed en snel te woord gestaan. Informatie was prima.

Algemeen

Ik ben naar lang sparen eindelijk toe aan een nieuwe tv en ik had specifiek gekozen voor de UE55KS8000. Ze zouden deze kunnen leveren voor een mooie scherpe prijs. Ik heb vooraf nog gemaild met de vraag of de aangegeven levertijd op de site de juiste was.De website is overzichtelijk en het bestellen ging vrij eenvoudig. Achteraf blijkt echter dat er van de levertijden niks klopt. Zelfs niet als je vooraf informeert.

Update:TVReus heeft opnieuw contact met mij gezocht om het op te lossen. Zie laatste aanvulling onder klantenservice.

Klantenservice

Ik heb op 29/5 gemaild met TVReus om extra na te checken of de levertijd van 1-3 dagen nog klopte. Al vrij snel kreeg ik reactie terug dat dit inderdaad gewoon de levertijd is. Daarop hebben we diezelfde morgen nog de tv besteld. woensdagmiddag hebben we zelf contact opgenomen omdat we nog niks meer hadden gehoord. We zouden donderdag terug gebeld worden maar dit hebben we rond half 12 zelf maar gedaan. We kregen te horen dat de tv niet meer leverbaar was. Men heeft nog een alternatief geboden Daar ben ik echter niet mee akkoord gegaan omdat ik mijn zinnen al maanden op deze tv had gezet.

Ik ben zojuist nog weer terug gebeld met het voorstel dat er met een spoedopdracht terug word betaald zodat ik deze dag alsnog mijn tv ergens anders zou kunnen bestellen. Ik hoop van harte dat ze dit waar maken want dan hebben ze dat echt keurig en meer dan naar mijn tevredenheid opgelost.

TvdW Karma 13,8K
Klantenservice:

Op zaterdag een televisie besteld, op de site van TVreus stond dat dit de volgende dag geleverd kon worden. Geen bevestiging van verzending ontvangen en op zondag was de levertijd op de site aangepast tot 3-4 dagen. Maandag ben ik gebeld met de melding dat het iets langer ging duren ivm leveringproblemen bij LG. Oké, prima, ik begrijp ook wel dat een goedkope winkel iets vaker dit soort stunts uit zal halen Zo'n 10 dagen na bestelling is de televisie geleverd, en hoewel ik het jammer vind dat TVreus aangaf de volgende dag te kunnen leveren is het nog steeds een goede ervaring ivm het prijsverschil met oa. mediamarkt

Algemeen

Zeer snelle service, denken ook met je mee en zoeken naar oplossingen. Netjes te woord gestaan.

Verzending

Ik was opzoek naar een televisie. Ik was uitgekomen op een 55ks8000. Uiteindelijk de keuze gemaakt om deze bij de concurrent te bestellen(pl.smavisie). Echter naar 3 weken wachten was de televisie ernog niet. Ondertussen had ik informatie over de sony XE9005b. Contact gezocht met tvreus omdat deze tv niet direct leverbaar was bij de concurrent. Bij Tvreus was hij ook nog 150,- Euro goedkoper dan bij de directe concurrent. Gebeld en gevraagd of het mogelijk was om de tv direct op te halen. Ja was geen probleem. Tv via internet betaald en weer contact opgenomen. Bleek de tv in de opslag te staan en kon niet opgehaald worden. De medewerker stelde voor om de tv dezelfde avond nog te bezorgen. Na 4 uur stond de tv bij mij thuis.

Algemeen

Het was ontzettend makkelijk om mijn bestelling te plaatsen 2 Samsung ue55ks7500 besteld. Alle gangbare betaal opties, rembours is kosteloos. Ontzettend scherp geprijst, het scheelde 200,- euro met andere aanbieders en zelfs ruim 500,- euro met grote bekende aanbieders.. In eerste instantie was ik bij het lezen van sommige recensies huiverig maar gelukkig was dit nergens voor nodig. Televisie uitgepakt en op zijn plek gezet, installatie ging makkelijk daarover meer in product review. Via de webbrowser van mijn telefoon (safari) de tv proberen te registeren voor eventuele garantie. Alles ingevuld, bevestigen, %$~* hij herkent het serienummer niet. Nee ben ik dan toch genept door TVreus, domme ik voor een duppie op de eerste rang!! Samsung gebeld, maar natuurlijk hoe kan het ook de website doet het niet goed met safari (Apple) computer erbij zo gepiept en geregistreerd!! Nee TVreus je bent voor mij gewoon top!!

Verzending

De bezorging was top, op dinsdag besteld volgende dag bezorgd. Bezorger ontzettend vriendelijk, belt netjes uurtje van tevoren dat die eraan komt. Ik was niet thuis maar gelukkig kon het bezorgt worden op bedrijfsadres dit was een klein stukje van mijn huis. Netjes daar afgerekend. Wat mij opviel is dat onder rembours en de bezorging kosteloos zijn.

Klantenservice

Netjes en vriendelijk geholpen, omdat ik twee keer hetzelfde heb besteld vriendelijk gebeld met de vraag of ik geen fout heb gemaakt. Na het lezen van het boekje van de tv ( serieus dit doe ik nog steeds) klantenservice gebeld, (had snel iemand aan de lijn) omdat in het boekje staat dat er dus naast een smartremote van Samsung ook een normale afstandsbediening bij hoort dit was niet het geval. Samsung print het dus nog steeds in het boekje maar includeren het niet in de doos. Aangegeven dat ik het gebruik van een normale afstandsbediening prefereer. De belofte dat er contact wordt opgenomen met Samsung en dit wordt gelukkig nagezonden, top!!

Algemeen

TV besteld op een zondag voor de laagste prijs die beschikbaar was. De volgende dag had ik hem al in huis en het bezorgen was gratis!

Verzending

De koerier belde netjes een uur van tevoren op zoals was aangegeven in de bevestigingsmail. Hierdoor hoef je dus niet de gehele dag thuis te wachten omdat je bang bent de koerier net te missen.

Klantenservice

De klantenservice is uitstekend!
Er was iets mis met mijn TV. Er ontstond na 1 dag in gebruik een soort blauwige vlek aan de rechterzijde van het scherm. Nadat ik telefonisch contact met ze heb gehad kreeg ik direct 3 opties aangeboden.

- Ik kon mijn TV retour zenden en na controle zou ik een nieuwe ontvangen (kan een paar dagen duren)
- Ze konden een Samsung monteur langs sturen om naar het probleem te kijken.
- Ik kon zelf langs de zaak komen met de TV en direct mijn toestel omruilen voor een nieuwe.

Gezien ik ongeduldig ben heb ik voor die laatste optie gekozen en zonder moeilijk te doen hebben ze me direct een nieuwe TV meegegeven. Ik heb zelfs via de post nog een extra klassieke afstandsbediening ontvangen voor mijn TV! (Tegenwoordig levert Samsung enkel de smart remote mee). Werd geholpen door een zeer aardige en behulpzame medewerker (Igor). Kortom super service!

Algemeen

Bij TV Reus de LG OLED 55inch besteld aangezien zij de beste aanbieding hadden en er voldoende reviews voor mij waren om te constateren dat het een betrouwbare zaak was. Vertrouwen is niet geschaad. Bestelling ging gemakkelijk, betaling makkelijk, prima overzicht op de website. Top dus. Ook fijn dat ze op zaterdag leveren.

Verzending

Ik zat midden in de verhuizing, dus voor mij was het wel handig wanneer ik wist wanneer de TV werd bezorgd in mijn nieuwe woning. De bezorger belde een uur van te voren met de mededeling dat hij over ongeveer een uurtje bij mij was. Hij was precies op tijd en heeft geholpen om de TV op 1 hoog te krijgen, toch wel handig voor zo'n groot scherm.

Derice Karma 82,8K
Algemeen

Op de website kon ik eenvoudig vinden wat ik zocht, prijs t.o.v. alle andere aanbieders verschilde wel ¤400. Daarover had ik wel wat twijfels, of het wel een écht NL product betrof. Niets bleek minder waar, na een belletje verzekerd dat het geen import model betrof.

Verzending

Afgesproken om het product op een zondag te leveren, in een tijdsbestek dat mij uitkwam. Bezorger belde netjes een half uurtje van te voren dat hij onderweg was met het door mij bestelde product.

Klantenservice

Ondanks dat ik netjes te woord was gestaan over mijn vragen m.b.t. het product zelf, had ik ook nog gevraagd of het mogelijk was een accessoire bij te bestellen. Dat ging helaas niet. Vervolgens gevraagd of mogelijk was mij het exacte compatibele accessoire nummer te verstrekken.
Toegezegd werd dat het geen enkel probleem was. Aan het eind van de middag nog niets ontvangen, nog maar even gebeld. Uitleg dat het door drukte er bij ingeschoten was, maar dat ik binnen 10 minuten een mailtje zou ontvangen met het antwoord op mijn vraag.
Dat is helaas nooit meer toegestuurd.

Vind ik niet heel netjes, koop een vrij duur product bij ze en dan vind ik dat je je toezeggingen dient na te komen als verkopende partij, of ze niet moet maken.
Dan scoor je bij mij een heel magere voldoende ('t prettige eerdere contact en de flexibiliteit qua leveringsmoment maken dat het voldoende blijf, anders had 't een 2* rating geweest wat mij betreft).

Fore! Karma 6,57K
Algemeen

Duidelijke site, ik werd ook snel, volledig en netjes geholpen via de online web chat.
Telefonisch ook netjes te woord gestaan. De levertijd was helaas wat uitgelopen, dat verbaasde mij enigszins omdat ik juist een dag uitstel heb gevraagd voor de levering, en omdat er aangegeven was dat het product op voorraad was.

Verzending

Zondag 45 minuten van te voren gebeld door de koerier dat hij om 14:30 langs komt en was inderdaad netjes op tijd. Kwam met een karretje aan de deur en de koerier heeft netjes de doos in de woonkamer helpen dragen.

Klantenservice

Ik had alvorens de bestelling te plaatsen met TVReus gebeld met de vraag of zij de TV wel op voorraad hadden. Dit bleek het geval en omdat het de volgende dag Bevrijdingsdag werd gevraagd of ze het op zaterdag konden leveren, ook totaal geen probleem.

Helaas is het niet gelukt, hier heb ik zelf eind van de dag voor na moeten bellen, bleek het product toch niet voorradig te zijn. De bestelling komt ergens zaterdag bij hen binnen en hopelijk kan hij dan direct met de koerier mee. Hierover zou ik nog terug koppeling krijgen.

Helaas niets vernomen die zaterdag en nogmaals gebeld. Opnieuw komt de tv pas eind van de dag binnen maar gelukkig levert TVReus ook op zondag.

Nu kreeg ik zaterdag nacht een mail binnen dat inderdaad zondag de TV geleverd zou worden.

Al met al waren ze zeker wel heel beleefd aan de telefoon, helaas mocht de verzending toch op zich wachten en daar had TVReus wel het initiatief mogen nemen om mij hiervan op de hoogte te houden i.p.v. dat ik zelf er achter aan moet bellen.

Scorekaart voor TVreus.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie