iUsed.nl

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

heb bij deze zaak Ipads en macbooks gekocht, ze waren netjes ingepakt en werkten volgens verwachting .. 1 macbook had een stukke accu die het na een maand opgaf .. maar 2 jaar garantie dus via chat gevraagt hoe en wat, netjes instructies gehad en binnen 2 dagen was de macbook met nieuwe accu terug!

Verzending

volgens website aangegeven levertijd bezorgt, dit geld voor alle bestelde produkten.

Klantenservice

Ben altijd netjes en vriedelijk geholpen en op de hoogte gehouden van status.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

4 ipads besteld voor een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kinderen.
Ivm budgettaire redenen voor refurbished moeten kiezen.
Iedereen helemaal blij en trots.
Tot bleek dat de laders en snoeren van inferieure kwaliteit waren. Ipads laadden nauwlijks op.
Contact opgenomen, en het zou zsm geregeld worden. De boel opgestuurd, en gewacht.
Na een tijdje; werden we op de hoogte gebracht van het feit dat deze laders niet door hun waren geleverd, en ze die dus ook niet gingen replacen.
Ik was echt geschokt. Alsof ik op een sneue manier wat nieuwe laders probeer te regelen.
Momenteel zijn 2 (lijkt erop 3) van de 4 iPads inmiddels niet meer op te laden. Ook niet met de door onszelf bekostigde origenele adapters.
Maw; slechte kwaliteit iPads gekregen voor een fors bedrag, met nog slechtere laders
Voel me echt genaaid. En dat over de ruggen van gehandicapte kids, mehhh...

Prima.

Klantenservice

Leugens na contact te hebben opgenomen. Voel me genaaid en bedonderd.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Macbook Pro 2012 gekocht via iUsed; zij hadden het juiste model met 4 sterren (van de 5) voor de uiterlijke staat van de Macbook en de juiste opties die ik erin wilde hebben, als vervanging voor m'n iMac uit 2006.

Betaling met creditcard gedaan (het is immers nog steeds een fors bedrag...). Levering in een flinke kartonnen doos met het iUsed merk erop. De laptop zat stevig 'ingetaped' in plastic en keurig voorzien van de opties die ik wilde hebben (240Gb flash drive + 8Gb RAM).

De batterij zit op 83% van z'n oorspronkelijke levensduur. Ik heb iUsed hier nog over gebeld vantevoren, als deze onder de 80% zit zou die vervangen worden. Er zit één jaar garantie op de accu en 2 jaar op de Macbook zelf. De accu voldoet aan de eisen die zij (en waarschijnlijk Apple zelf) stellen. 83% van de oorspronkelijke capaciteit is niet gek voor een accu van ruim 1600 dagen oud met 350 cycles (volgens CoconutBattery getest).

Verzending

Levering prima, goede stevige doos, laptop strak onder een vel plastic dat aan de onderste flap van de doos gelijmd zit. Kan dus geen kant op schijven.

Keurig op tijd geleverd binnen het window dat per mail aangegeven was.

Klantenservice

Vantevoren de klantenservice telefonisch gesproken (praktisch geen wachttijd!) over mijn geplande aankoop, prima informatie gehad mbt. garantie en levering.

Daarna nogmaals teruggebeld omdat me te binnen schoot dat ik zou vragen hoe het met de accu zat. Ook daar binnen enkele minuten keurig een antwoord op gekregen.

Scorekaart voor iUsed.nl

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie