iUsed.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

4 ipads besteld voor een logeerhuis voor verstandelijk beperkte kinderen.
Ivm budgettaire redenen voor refurbished moeten kiezen.
Iedereen helemaal blij en trots.
Tot bleek dat de laders en snoeren van inferieure kwaliteit waren. Ipads laadden nauwlijks op.
Contact opgenomen, en het zou zsm geregeld worden. De boel opgestuurd, en gewacht.
Na een tijdje; werden we op de hoogte gebracht van het feit dat deze laders niet door hun waren geleverd, en ze die dus ook niet gingen replacen.
Ik was echt geschokt. Alsof ik op een sneue manier wat nieuwe laders probeer te regelen.
Momenteel zijn 2 (lijkt erop 3) van de 4 iPads inmiddels niet meer op te laden. Ook niet met de door onszelf bekostigde origenele adapters.
Maw; slechte kwaliteit iPads gekregen voor een fors bedrag, met nog slechtere laders
Voel me echt genaaid. En dat over de ruggen van gehandicapte kids, mehhh...

Verzending

Prima.

Klantenservice

Leugens na contact te hebben opgenomen. Voel me genaaid en bedonderd.

Scorekaart voor iUsed.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie