VDB Tech

0 producten en 0 uitvoeringen
Welkom bij VDB Tech, een jong en flexibel bedrijf gespecialiseerd in het bouwen en repareren van computers. Daarnaast leveren wij ook service aan huis tegen gunstige tarieven. U kunt bij mij onder andere terecht voor: - Levering gebruiksklare systemen - Assemblage van een door u samengesteld pakket van componenten - Levering nieuwe soft-/hardware - Upgraden van een PC/laptop - Reparatie van Computers, Printers, Telefoons, Tablets, etc. - Aanleggen (draadloos) netwerk - Vrijblijvend advies - En nog veel meer! VDB Tech Stenenbaak 9 3253 VR OUDDORP Zuid-Holland 06 40 83 33 63 info@vdbtech.nl

Scorekaart voor VDB Tech

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie