VDB Tech

0 producten en 0 uitvoeringen
Welkom bij VDB Tech, een jong en flexibel bedrijf gespecialiseerd in het bouwen en repareren van computers. Daarnaast leveren wij ook service aan huis tegen gunstige tarieven. Werkt de computer plots niet meer en lukt het u zelf niet om het op te lossen? Geen probleem! Ik schiet u graag te hulp. Voor 20,- per uur kom ik bij u aan huis alle ICT-gerelateerde problemen oplossen. U kunt bij mij terecht voor: - Levering gebruiksklare systemen - Assemblage van een door u samengesteld pakket van componenten - Levering nieuwe Soft-/Hardware - Upgraden van een PC/Laptop - Reparatie van Computers, Printers, Telefoons, Tablets, etc. - Aanleggen (draadloos) netwerk - Vrijblijvend advies - En nog veel meer! U kunt ook langskomen in Ouddorp, om bijvoorbeeld een defect apparaat te brengen of om face-to-face advies te vragen. Ik ben echter wel aan huis gevestigd dus verwacht geen enorm kantoorpand met een gigantische voorraad. Vragen? Vrijblijvend koopadvies nodig? Lekker bijkletsen op ICT-gebied? U kunt bellen of Whatsappen met mij op 06 40 83 33 63 of u kunt natuurlijk ook een mailtje sturen naar info@vdbtech.nl Voorrijkosten: 7,50 voorrijkosten op Goeree-Overflakkee (met uitzondering van: Ouddorp, Goedereede en Stellendam) 12,50 voorrijkosten op Schouwen-Duiveland en Voorne-Putten Bedankt voor het lezen en hopelijk tot ziens! VDB Tech Samuel van der Boom Stenenbaak 9 3253 VR OUDDORP Zuid-Holland 06 40 83 33 63 info@vdbtech.nl

Scorekaart voor VDB Tech

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie