hifinesse

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Bestelling geplaatst, direct betaald via credit card en bestelbevestiging met factuur ontvangen per email.
Daarna een bericht dat de firma niet kan leveren omdat het er een technische storing was waardoor een prijsfout was opgetreden (amper lager dan laagste prijs in pricewatch). Voor 1000 meer wilde de firma alsnog leveren. Ondanks wettelijke aankoopovereenkomst, werd deze uiteindelijk eenzijdig door firma ontbonden.

Beste,

het klopt dat het door u bestelde toestel (LG OLED65E6V) enkele uren foutief te koop heeft gestaan aan 2499 euro ipv 4299 euro, bijna 42% onder de richtprijs. Wij betreuren deze zetfout en hebben ons hier dan ook uitgebreid voor verontschuldigd.
Toch strookt uw reactie niet met de waarheid. U schrijft dat het toestel ‘amper’ goedkoper aangeboden werd dan de goedkoopste prijs zichtbaar op Pricewatch. Het desbetreffende toestel staat vandaag, enkele maanden na uw reactie, nog steeds voor 3399 euro te koop bij de goedkoopste aanbieder.
Het was overduidelijk dat het om een fout ging, waar u dacht munt te kunnen uitslaan. Enkele andere klanten hebben ons, alvorens heimelijk een bestelling te plaatsen, gecontacteerd om ons attent te maken op de toch wel vreemde, lage prijs. Met deze klanten zijn we tot een voor hen zeer interessant akkoord gekomen. Ik neem aan dat u inmiddels, gelet op uw strijdvaardigheid, samen met ons tot de vaststelling bent gekomen dat er in dit geval geen sprake is van een 'wettelijke aankoopovereenkomst'. Ik verwijs voor de volledigheid naar onze, door uzelf goedgekeurde, algemene voorwaarden.

Mvg,
Thomas Symons.

Algemeen

Voorraadstatus op de site was in orde: de TV die ik heb gekocht stond op "nog 1 op voorraad". En na mijn bestelling stond deze "niet voorradig". Real time voorraadstatus dus, lijkt het.

Betaling ging gewoon via iDEAL, ondanks dat de pricewatch van tweakers.net aangeeft dat deze webshop niet aan de eisen "verzenden naar NL" en "betalen via iDEAL" zou voldoen.

Enige minpuntje is dat ik geen bevestiging of voortgangsstatus van mijn bestelling via e-mail heb ontvangen. Na betalen kreeg ik alleen een ordernummer op mijn scherm en de enige e-mails aangaande mijn bestelling waren van de vervoerder over de geplande aflevering.

Ik was niet bekend met deze webshop, ik koos ervoor vanwege de prijs, die voor de gekozen TV veel lager lag dan elders. Is me prime bevallen!

(Geen ervaring met de klantenservice, dus daar geen cijfer voor ingevuld.)

Verzending

Op maandag besteld, op woensdag had ik hem in huis. Track & Trace en bezorging verliep soepel en zonder problemen, ze maakten gebruik van Dynalogic voor de aflevering.

Algemeen

Betaling was mogelijk via paypal. Overzichtelijke site en goede aanbieding van de door mij bestelde TV. (500 euro goedkoper) dan in NL.

Verzending

Verzenden was op dezelfde dag nog gedaan, echter had ik een afwijkende factuur adres dan het verzend adres. Ze hebben het product verstuurd naar het factuuradres. Niet handig. Heb zelf met DPD moeten regelen dat dit op een ander adres geleverd moet worden. Tevens waren ze vergeten om de T&T te versturen.

Algemeen

Goede winkel, een offerte laten opmaken en het toestel, LG 55EG910V ook aan de beloofde prijs gekregen en netjes mogen gaan ophalen.

Klantenservice

Ik werd netjes tewoord gestaan door de bediende van dienst, prima service.

Scorekaart voor hifinesse

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie