CVkoopjes

33 producten en 39 uitvoeringen

Gebruikers over webshop CVkoopjes

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Begin Januari daar een thermostaat besteld, lyric T6. Ze hadden een zeer goede prijs voor dit artikel en icm positieve reviews besloten hem daar te bestellen.

Klantenservice

Doos bleek al eens opengemaakt en thermostaat reeds geregistreerd te zijn, zag er wel als nieuw uit en alles was verder compleet en zonder beschadigingen.
Contact opgenomen met cvkoopjes en ze stelden meteen alles in het werk om de registratie eraf te halen en compenseerden mij uit zichzelf voor het ongemak. Zeer nette afhandeling en uitstekend product.

Algemeen

overzichtelijke (no nonsense) website. Ik was op zoek naar een thermostaat (een technische uithoek waar ik niet bekend mee ben), en kwam via een standaard zoekopdracht uit bij cvkoopjes.nl. Ze kwamen op me over als een prijsvechter waarbij de website keurig in orde is.
Product omschrijving is compleet. technische details van "het te koop zijnde" is uitgebreid genoeg en inhoudelijk correct. bestelling plaatsen volgt het verwachte riedeltje van winkelmandje/bestellen/betalen. Alle stappen volgen logisch.
Bevestigingsmailtjes worden direct gestuurd voor de stappen "betaling geaccepteerd" , "bevestiging bestelling" en "bestelling verzonden" .

Verzending

levering op volgende dag was al mogelijk. ik heb gekozen voor een later levermoment, dit is keurig nagekomen. Mijn product is als "box in a box" verzonden. Verzending verloopt via DPD en niet via postNL.

Klantenservice

's avonds na mijn bestelling meteen een mailtje naar de klantenservice omdat ik een typfoutje (autocomplete..) in m'n eigen adres had zitten. De ochtend erop een mailtje terug dat het adres van mijn bestelling is aangepast, en de bevestiging dat dit geen impact heeft op de verzending. Inhoudelijk correct, en effectieve afhandeling.

Algemeen

Had via cvkoopjes.nl een Nefit Easy thermostaat besteld. Site superduidelijk, scherpe prijs, nette levering en prima klantenservice. Kortom: Topshop!

Verzending

Ik had spoedzending gekozen, was volgende dag netjes in huis.

Klantenservice

Ik wist niet zeker of ik nu wel of niet een extra adapter nodig had. Even gebeld en kreeg te horen dat dit bij mijn CV ketel wel het geval was (Nefit Proline NxT). Adapter meebesteld en alles werkt nu zoals het hoort

Scorekaart voor CVkoopjes

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ LG W7 Samsung Galaxy S9 Dual Sim OnePlus 6 Battlefield 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8