CVkoopjes

33 producten en 39 uitvoeringen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Had via cvkoopjes.nl een Nefit Easy thermostaat besteld. Site superduidelijk, scherpe prijs, nette levering en prima klantenservice. Kortom: Topshop!

Verzending

Ik had spoedzending gekozen, was volgende dag netjes in huis.

Klantenservice

Ik wist niet zeker of ik nu wel of niet een extra adapter nodig had. Even gebeld en kreeg te horen dat dit bij mijn CV ketel wel het geval was (Nefit Proline NxT). Adapter meebesteld en alles werkt nu zoals het hoort

Scorekaart voor CVkoopjes

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie