50five

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Eenvoudig bestelproces waarbij je de mogelijkheid hebt om uit te checken als gast, een account is optioneel. Je wordt goed op de hoogte gebracht van je bestelling (misschien iets te goed, want je ontvangt redelijk veel mailtjes).

Verzending

Bezorging was zoals aangegeven de volgende werkdag per PostNL (geen verzendkosten).

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het proces van bestellen was eenvoudig. Het was niet nodig een account aan te maken. Betaalwijze PayPal gebruikt en dat ging eenvoudig. Bestelling dezelfde dag verstuurd en de volgende dag in goede orde ontvangen.

Geim Karma 11,2K
Algemeen

Had het Netatmo weerstation in de pricewatch staan en deze dook ineens onder de 100 Euro. Heb rechtstreeks vanuit pricewatch de shop bezocht.
Shop is verder niet erg overzichtelijk en artikelen browsen gaat niet erg makkelijk.
Betaling met Paypal gedaan.

Verzending

Snel besteld. Snel geleverd, goed verpakt.

Klantenservice

Blijkt dat 50five "partner" is van Netatmo en dat zij over alle weerdata van van mijn station beschikken. Klantenservice hiermee geconfronteerd en daar werd aangegeven dat dit in de algemene voorwaarden staat. Ik heb dit echter niet terug kunnen vinden.
Omdat ik (buiten Netatmo) zelf wil bepalen wie over mijn data beschikt heb ik de klantenservice gevraagd dit te beŽindigen. Doorgeven van serienummer was daarvoor voldoende. Was daarna ook snel geregeld.
Vanwege de dooddoener "het staat in de algemene voorwaarden" een "goed" voor de klantenservice, anders "uitstekend".

Algemeen

Snel en behulpzaam bij vragen over een product (Salus iT500) uit deze webshop, snelle levering.(dag na bestelling geleverd), en goede aftersales nadat ik het product al ontvangen had.

Verzending

binnen een dag geleverd zoals aangegeven

Klantenservice

Na ontvangst van de Salus iT500 had ik, ondanks wat voorwerk van mezelf, toch twijfels over de installatie. Uit voorzorg mijn vragen eerst nagezocht en conclusie meegestuurd om te verificeren (beetje Tweaker leest zich uiteraard eerst in).. kreeg tot mijn verbazing een zeer uitgebreid antwoord retour, helder en duidelijk.

Scorekaart voor 50five

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie