GetLoud

302 producten en 566 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GetLoud

Review toevoegen

Algemeen

Hele goeie webshop voor alles wat te maken heeft met koptelefoons. Ruim aanbod, gebruikersvriendelijke website en geeft informatie over producten goed weer.

Verzending

Ik heb de Skullcandy Hesh 2.0 gekocht en het was snel verzonden. De volgende dag kon ik het al afhalen bij een PostNL punt. Er was geen schade en alles zat in een mooie GetLoud doos verpakt. Ik ben zeer tevreden met de levering.

Algemeen

De webshop is gewoon goed, maar daarin zijn ze niet uniek. Bij veel webshops is de service vaak een probleem, niet bij GetLoud.
Ik bestelde 2 dezelfde producten, maar het pakje de volgende dag bevatte maar 1 van de de producten. Na een mailtje kreeg ik meteen welgemeende excuses en de bevestiging dat de tweede al op de post was. De volgende dag inderdaad het pakket binnen, inclusief een presentje voor het ongemak.

Verzending

Levering binnen een dag. Na een foutje opnieuw levering binnen een dag. Ook goed verpakt in een doos van voldoende formaat.

Klantenservice

Zoals aangegeven blinkt GetLoud uit in de service. Ze zijn toegankelijk en reageren adequaat. Niet liegen na een menselijke fout maar toegeven vind ik al top. Het presentje maakte het af.

Algemeen

Op de website kan je door te gebruiken filters eenvoudig tot een geschikte keuze komen. Mijn koptelefoon was dan ook snel gevonden. En uiteindelijk voldeed deze ook helemaal aan de op de site aangegeven specs.

Verzending

De koptelefoon werd snel geleverd.

Klantenservice

Helaas bleek na ontvangt dat uit één oortje geen geluid kwam.

De klantenservice reageerde snel op mijn e-mail over het defect. Een nieuw exemplaar werd direct nadat deze weer op voorraad was toegestuurd. Deze werkte perfect! De gemaakte kosten voor het terugsturen van de defecte koptelefoon zouden vergoed worden, dat is nu nog niet gebeurt maar ik ga er vanuit dat dit snel zal gebeuren.

Algemeen

Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord en was een beetje zenuwachtig om er te bestellen, maar dankzij de verschillende betaalopties (waaronder AfterPay zonder bijbetaling) heb ik toch besteld. Ik was zeer verrast met het pakket. Het pakket werd al de volgende dag verstuurd (ik had in de avond besteld), alles was netjes verpakt en er zat een attent handgeschreven kaartje in van de verkoper. Al met al zou ik zeker nog eens in deze winkel bestellen als ik iets nodig heb wat zij verkopen en de winkel aanbevelen aan anderen.

Verzending

Het pakket werd snel verstuurd. Het was netjes ingepakt en ook de productverpakkingen zelf zagen er heel netjes uit (geen deuken of andere tekenen dat er ruig mee werd omgesprongen).

Algemeen

Goede service, een reactie op een vraag die ik stelde via de mail kreeg ik snel.

verzonden zoals besproken

Klantenservice

bij vraag kreeg ik vrijwel direct antwoord via de mail

Algemeen

GetLoud was de goedkoopste aanbieder van de Beyerdynamic koptelefoon, die ik hier had gevonden. Het was een makkelijke keuze om deze te bestellen bij GetLoud.

Verzending

Het paketje was redelijk verpakt. Geen bijzondere bescherming, maar dat hinderde mij niet veel. Er zat geloof ik 1 dag tussen mijn bestelling en de uiteindelijke levering, maar dat werd netjes gecommuniceerd via Post.nl.

Algemeen

Bestellen ging simpel en snel,
De levertijd zou 5 dagen of meer zijn.
Het kwam uiteindelijk precies na 5 dagen.
De hedset is heel goed, super bass en zit prettig.

Verzending

De levertijd zou 5 dagen of meer zijn.
Het kwam uiteindelijk precies na 5 dagen.

Algemeen

Ik kwam bij GetLoud terecht toen ik zocht naar een mooie aanbieding voor een koptelefoon. Bestelling prima verlopen: op vrijdag besteld, op zaterdag bezorgd.

N.B. Let op, GetLoud stimuleert het schrijven van reviews op Tweakers door 5 euro te beloven. Ik snap het belang van de winkel maar ik moest er wel even aan wennen. Gezien de speciale dropdown "Motivatie" (Uit eigen beweging / Ik krijg er iets voor terug (beloning) / Ik maak kans op een prijs) komt dit blijkbaar meer voor.

Verzending

Product kwam netjes aan. De verpakking zat wel in een te grote doos.

Algemeen

Bestellen ging heel makkelijk ook kreeg ik meteen een bevestigingsmail. Het vinden van de FAQ was alleen wat moeilijk.

Verzending

Levering was erg goed. Ik kon mijn bestelling al de volgende werkdag ophalen vanaf 7 uur in de ochtend.

Algemeen

Overzichtelijke website, met als grote voordeel dat het assortiment in headphones echt enorm is. Duidelijk een van de beter gesorteerde webwinkels op dit terrein. Enige nadeel is dat er geen makkelijk 'filter' bestaat, waardoor je eenvoudiger een selectie kunt maken zoals bijv. bij Bol.com of Coolblue. Ze hebben alleen maar lijstjes van "de top-10 beste etc.." waarbij een eigen selectie obv aan/uitvinken van bepaalde eigenschappen niet mogelijk is. Dit zou wel praktischer zijn, gezien het uitgebreide aanbod.

Verzending

Snel + netjes verpakt geleverd.

Algemeen

Duidelijke website. Snelle bezorging (vrijdag besteld, zaterdag in huis). Het toegevoegde handgeschreven berichtje gaf de bestelling een persoonlijk tintje.

Snel en netjes verpakt.

Algemeen

Het uitzoeken, betalen etc. ging vlekkeloos, bij de levering stond 5 werkdagen of meer. Een week later heb ik Get Loud gemaild over het feit dat ik nog niks gehoord had en ik het niet erg vond om te wachten maar wel hield van duidelijkheid. Na bijna elke week gebeld te hebben met dezelfde vraag werd mij telkens verteld dat de leverancier ze zeer waarschijnlijk de opkomende week zou leveren. Dit kreeg ik een aantal keer te horen, daarna werd er verteld dat ze mij niet met zekerheid konden vertellen wanneer ze aankwamen. 5 weken later heb ik nog steeds geen headphones en besloot ik de order te cancelen. Deze beslissing heeft meer te maken gehad met dat de klantenservice mij meerdere keren verteld heeft dat ik anders ook prima de order kan stopzetten en niet op hun hoef te wachten. Al met al, snap ik dat Get Loud er niet veel aan kan doen als de leverancier geen duidelijkheid heeft over wanneer het product geleverd kan worden, echter vind ik het jammer dat de klantenservice verveeld reageerde als ik ze belde om duidelijkheid van de headphones. Wellicht ben ik een uitzondering in het geval van dit bedrijf.

Klantenservice

Ik geloof wel dat ze goede bedoelingen hadden, na een tijdje gaven ze mij een geïrriteerd gevoel.

Algemeen

Product zou binnen 3-5 dagen aankomen. Een week later was het er nog niet. Aangezien ik daarna op vakantie zou gaan had ik nog maar 1 dag. Vrijdagavond (na 6 uur!) een berichtje gestuurd, of ze enig idee hadden waar het pakketje was. Bleek iets fout te zijn gegaan bij de verzending. Ondanks dat inmiddels de verzendtijd voor dit zelfde product op meer dan 5 dagen stond, hebben ze die avond nog geregeld dat het de volgende ochtend bij me in huis lag. Topservice!

Klantenservice

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Algemeen

House Of Marley Liberate XL BT gekocht. Was hier verreweg het goedkoopst en ook nog eens een vlotte levering! Prima afhandeling, niks bijzonders.

Verzending

Op tijd geleverd, minimaal maar wel zorgvuldig verpakt.

Algemeen

Draadloze koptelefoon gekocht, Sony MDR XB50BS. De prijs was goed, de levertijd prima en de verzending uitstekend.

Verzending

De verpakking is prima en er zat een handgeschreven kaartje bij. Is toch een extraatje.

Algemeen

Omdat ik op zoek was naar een goede koptelefoon kwam ik al zoekende bij GetLoud uit. Een hele fijne overzichtelijke site waarbij je via het instellen van filters makkelijk je keuze kon maken. Ik wist waaraan mijn koptelefoon moest voldoen en zodoende was de keus snel gemaakt.

Verzending

Precies op tijd, snelle afhandeling van het bestelproces. Netjes verpakt , persoonlijk kaartje erbij , kortom niets dan lof voor het bestelproces

Algemeen

Duidelijke website zonder poespas. Je merkt dat dit een winkel is van audio liefhebbers. De hele bestelprocedure verliep soepel met duidelijke updates over de status van de bestelling.

Verzending

Stevige omdoos om de originele verpakking. Het handgeschreven bedank kaartje is een leuk gebaar.

Algemeen

Ik heb een koptelefoon bij GetLoud besteld. Scherpe prijs. Snel geleverd. Geen verzendkosten en ook nog een batterypack cadeau. Wat wil je nog meer.

Algemeen

Koptelefoon via hen besteld, en die werd super vlot geleverd. Bestel proces is simpel en vraagt geen onnodige vragen. Ook kreeg ik er een powerbank gratis bij. Goed idee voor een algemeen extraatje, want die zijn altijd handig. Feedback op het verloop van het proces is top. Ik schrijf deze review omdat deze shop me het gevoel gaf dat ze graag goed werk afleveren. En dat maakte me blij.

Verzending

Niets op aan te merken. Logisch verpakt.

Algemeen

De bestelling is correct en op tijd ontvangen. De betaling met Afterpay is gratis, en dat vind ik bij winkels waar ik nog niet eerder heb besteld prettig. Niet dat het niet nodig was, de reviews zeiden genoeg.

Het handgeschreven kaartje erbij was ook leuk, maar nog leuker was dat de naam op het kaartje de 'voornaam' van mijn straatnaam was.

Scorekaart voor GetLoud

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg