GetLoud

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GetLoud

Review toevoegen

Algemeen

Krijg geen contact meer. Ben bang dat garantie krijgen lastig gaat worden op deze manier.

Klantenservice

Krijg geen contact met de klantenservice. Dure koptelefoon gekocht, maar ze lijken van de aardbodem verdwenen.

Algemeen

Ik probeer al 2 dagen contact te krijgen met getloud.nl voor de garantie op Lace Supreme Wireless earbuds maar het telefoonnummer is niet meer in gebruik en alle emails bouncen. Het lijkt er op dat deze webwinkel niet meer bereikbaar wil zijn of dat ze simpelweg niet meer bestaan.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Zie het kopje klantenservice. Het betreft een ervaring met de klantenservice van GetLoud waar het een en ander mis is gegaan. Product: Skullcandy Crusher Wireless.

Verzending

Levering was destijds geen probleem.

Klantenservice

November 2018 heb ik de Skullcandy Crusher wireless besteld bij GetLoud. Overtuigd dat Skullcandy een zeer degelijk product levert voor een schappelijke prijs, na het vierjarige intensieve gebruik van de Skullcandy Crusher (de voorloper van de wireless). Met deze reden heb ik destijds de nieuwe Crusher wireless aangeschaft bij GetLoud.

Na nog geen jaar, rond begin oktober 2019, breekt een van de scharnieren van de headphone. Nu vragen jij en natuurlijk ook de medewerker van GetLoud zich af of dit door mijn toedoen is gebeurd of door een fout in het productieproces. Zoals altijd duik ik het internet op, om te kijken of er meerdere mensen zijn met dezelfde ervaring en hetzelfde defect. Het blijkt inderdaad een vaker voorkomend defect te wezen. Ik weet van mezelf, dat ik uiterst zorgvuldig om ga met waardevolle spullen. Ook in dit geval heb ik de headphone niet laten vallen of ben ik er hardhandig mee omgegaan. Bovendien heb ik hem ten allen tijden in het beschermhoes gedaan indien ik de headphone niet op of om had. Om die reden besloot ik dan ook om GetLoud hun klantenservice te bellen en om raad te vragen.

Tijdens het telefonisch contact hoor ik van de medewerker dat hij vaker dit probleem voorbij heeft horen komen. Het enige wat ik hoef te doen is foto’s maken van de headphone en deze met toelichting opsturen via de mail. Zij zullen vervolgens met Skullcandy contact opnemen om te kijken wat er geregeld kan worden. Top denk ik! Direct stuur ik de mail.

Nog geen dag later krijg ik te horen dat de foto’s doen blijken dat de headphone waarschijnlijk ‘’ongemerkt in de verdrukking is gekomen’’. ‘’Net als een scherm van een mobiele telefoon waar een barst in is gekomen, valt dit ook niet onder garantie.’’ Vriendelijke groet!

Naast het feit dat dit twee hele verschillende verhalen van de medewerkers van GetLoud zijn, is het simpelweg heel gemakkelijk voor iemand om het onder breuk of schade te classificeren en daarmee niet meer van garantie te spreken. Je mag er als klant van uitgaan, dat bij normaal gebruik het product 2 jaar meegaat. Op de ACM ConsuWijzer staat het volgende: “Als een product niet goed (ondeugdelijk) is, is de verkoper daar verantwoordelijk voor. Ga daarom altijd eerst terug naar de winkel. De verkoper moet het probleem voor u oplossen of de fabrikant inschakelen.’

Ze hebben géén mail gestuurd naar Skullcandy met de vraag of zij hier iets aan kunnen doen en of het een terugkerend probleem is. Aangezien ik 4 jaar lang de voorloper van dit model zonder enige problemen heb kunnen gebruiken ben ik er dan ook van overtuigd dat dit niet door slechts mijn toedoen heeft kunnen plaatsvinden. De mail die ik terug heb gekregen is dan ook puur om de minder doortastende klanten af te danken. Als 80% na het krijgen van zo’n mail geen verdere acties onderneemt scheelt dat hen ook weer werk!

ACM ConsuWijzer zegt het volgende: “Soms wordt uw klacht sneller opgelost als u zelf de afspraak maakt met de fabrikant. De verkoper kan u dan aanraden om zelf contact met de fabrikant op te nemen. U hoeft dat echter niet te doen. De verkoper blijft verantwoordelijk.”

Ik besluit een warranty claim in te dienen bij Skullcandy zelf aangezien ik door het horen en lezen van andermans ervaringen weet dat zij over een uitstekende klantenservice beschikken. Binnen twee weken is het probleem door Skullcandy zelf verholpen na vlekkeloos klantcontact.

De reden dat ik deze ervaring deel op Tweakers, is omdat andere klanten moeten weten dat er veel meer haalbaar is dan men in de eerste instantie denkt. Laat je niet door een dergelijke mail afschrikken. Het is puur hun beleid om eerst dit te proberen. Ze hebben altijd meer mogelijkheden achter de hand. Ik heb echter besloten om direct met Skullcandy in zee te gaan. Ik geef om deze reden dan ook spijtig genoeg een slechte beoordeling.

Brutalen hebben de halve wereld!

Algemeen

Prima webshop, met standaard betaalopties en standaard track & trace. Besteld omdat ze een aanbieding op de Sony wh-1000xm3 hadden. Niets aan te merken op het bestelproces. Ze te pakken krijgen is daarentegen erg moeilijk.

Klantenservice

Ze zouden het product op dinsdag bezorgen, ik zie op maandagochtend dat hun magazijn erg dicht in de buurt ligt dus ik besluit te bellen om te kijken of ik het product af kan halen. 3 keer een kwartier in de wacht "de volgende lijn is voor u gereserveerd", waarna de verbinding van hun kant verbroken wordt. Ook nog een mailtje gestuurd met dezelfde vraag, daar heb ik ook nooit antwoord op gekregen.

Algemeen

Sony WH-1000XM3 besteld, omdat deze in de aanbieding was. Ik had een prijsalert ingesteld en direct besteld nadat ik de alert kreeg. Helaas kreeg ik een dag later een mail dat m’n bestelling geannuleerd zou worden vanwege de volgende reden: “omdat we teveel van dit model hebben verkocht. We kunnen ze helaas niet meer leveren, en hebben het model om die reden dan ook uitgeschakeld op onze site.”

Algemeen

De site was overzichtelijk en de beeldmaterialen bij de producten gaven een goed overzicht van wat men van het product mocht verwachten.
Er waren genoeg betalingsopties aanwezig om uit te kiezen.
Verzending was via PostNL.

Verzending

Verzending ging via PostNL, dus was hun standaard service.
Vanuit GetLoud werd je netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.
Zat prima verpakt.

Klantenservice

Had een koptelefoon besteld bij GetLoud welke achteraf niet meer op voorraad bleek.
Kreeg een nette mail van de CustomerService met een voorstel voor een ander (iets duurder model), helaas was dit model voor mij niet helemaal geschikt.
Heb daarop een reactie gestuurd met een tegenvoorstel voor een andere model in dezelfde prijsklasse als het reeds aangeboden model.
Echter had ik over dat model gelezen dat de oorkleppen niet altijd even lekker zaten en dat je dus beter een aftermarket oorkussen erbij kon bestellen.
Gezien deze aftermarket oorkussens ook beschikbaar waren bij getloud had ik gevraagd of deze erbij geleverd konden worden en dat ik de eventuele extra kosten daarvoor dan achteraf zou vergoeden.
Dit bleek allemaal niet nodig en heb dus een duurder model + de aftermarket oorkussens zonder bij betaling ontvangen.

TLDR;
Prima klanten service, snel & adequaat contact
Denken met je mee.

Algemeen

Goede producten, goed verpakt en verzonden, goed gecommuniceerd over het proces, en naderhand ook nog eens goede klantenservice!

Verzending

Bestelling was binnen op de beloofde dag, met mailtjes in de tussentijd die mij op de hoogte hielden van het proces (nu verzonden, nu track & trace, enz). Goed verpakt, veilig.

Klantenservice

Ik had een licht probleempje met wat post.nl had gedaan (niets waar getloud iets aan had kunnen doen), en communiceerde dit naar getloud.nl. Zij waren vlot in antwoorden (via de chat). Toen merkte ik op dat er een aanbieding was geplaats op het product wat ik nèt had besteld (gratis powerbank bij aankoop), en werd geadviceerd om te mailen. Dat heb ik gedaan, en kreeg een klein half uurtje later een antwoord dat ik alsnog de powerbank zou krijgen, en dat die onderweg was. Dus zeker een volle vijf sterren waard!

Algemeen

Prima customer journey. Geen problemen om product te selecteren en te kopen. Website is prettig om te navigeren.

Verzending

Verzending binnen een paar werkdagen. Volgens verwachting, niets op aan te merken.

Klantenservice

Had 14 maanden na aankoop probleem met de headset. Mailtje gestuurd naar de klantenservice, die reageerde meteen en gaven een adres om het retourneren. Binnen 3 werkdagen had ik een nieuw vervangend exemplaar in huis. Top service.

Algemeen

ATH-SR50BT besteld. Was nog niet leverbaar in Nederland maar bij GetLoud al wel de mogelijkheid om hem te bestellen. Na enkele weken wachten geleverd gekregen en niets aan te merken.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3

Algemeen

De site was duidelijk. Er zijn genoeg filters om tot een beslissing te komen welk product men wilt kopen.

Verzending

Het product was voldoende ingepakt. Men krijgt er een extra briefje bij met een bedankwoordje voor de aankoop.

Algemeen

Product was makkelijk vindbaar.
Product was scherp geprijsd.

Niks op aan te merken, gewoon goed

Verzending

Supersnelle levering, zelfs in de black Friday periode.

Algemeen

Complete process vlekkeloos verlopen. Niks op aan te merken. Besteld op cyber monday, 2 dagen later in huis.

Algemeen

Binnen 5 sec chat bericht geantwoord. Perfect antwoord. Snelle en super duidelijke website.
Enorm makkelijk betaalproces. Als heel fijn ervaren.

Super snel, Super duidelijk. Top service

Algemeen

Hele goeie webshop voor alles wat te maken heeft met koptelefoons. Ruim aanbod, gebruikersvriendelijke website en geeft informatie over producten goed weer.

Verzending

Ik heb de Skullcandy Hesh 2.0 gekocht en het was snel verzonden. De volgende dag kon ik het al afhalen bij een PostNL punt. Er was geen schade en alles zat in een mooie GetLoud doos verpakt. Ik ben zeer tevreden met de levering.

Algemeen

De webshop is gewoon goed, maar daarin zijn ze niet uniek. Bij veel webshops is de service vaak een probleem, niet bij GetLoud.
Ik bestelde 2 dezelfde producten, maar het pakje de volgende dag bevatte maar 1 van de de producten. Na een mailtje kreeg ik meteen welgemeende excuses en de bevestiging dat de tweede al op de post was. De volgende dag inderdaad het pakket binnen, inclusief een presentje voor het ongemak.

Verzending

Levering binnen een dag. Na een foutje opnieuw levering binnen een dag. Ook goed verpakt in een doos van voldoende formaat.

Klantenservice

Zoals aangegeven blinkt GetLoud uit in de service. Ze zijn toegankelijk en reageren adequaat. Niet liegen na een menselijke fout maar toegeven vind ik al top. Het presentje maakte het af.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Op de website kan je door te gebruiken filters eenvoudig tot een geschikte keuze komen. Mijn koptelefoon was dan ook snel gevonden. En uiteindelijk voldeed deze ook helemaal aan de op de site aangegeven specs.

Verzending

De koptelefoon werd snel geleverd.

Klantenservice

Helaas bleek na ontvangt dat uit één oortje geen geluid kwam.

De klantenservice reageerde snel op mijn e-mail over het defect. Een nieuw exemplaar werd direct nadat deze weer op voorraad was toegestuurd. Deze werkte perfect! De gemaakte kosten voor het terugsturen van de defecte koptelefoon zouden vergoed worden, dat is nu nog niet gebeurt maar ik ga er vanuit dat dit snel zal gebeuren.

Algemeen

Ik had nog nooit van deze webwinkel gehoord en was een beetje zenuwachtig om er te bestellen, maar dankzij de verschillende betaalopties (waaronder AfterPay zonder bijbetaling) heb ik toch besteld. Ik was zeer verrast met het pakket. Het pakket werd al de volgende dag verstuurd (ik had in de avond besteld), alles was netjes verpakt en er zat een attent handgeschreven kaartje in van de verkoper. Al met al zou ik zeker nog eens in deze winkel bestellen als ik iets nodig heb wat zij verkopen en de winkel aanbevelen aan anderen.

Verzending

Het pakket werd snel verstuurd. Het was netjes ingepakt en ook de productverpakkingen zelf zagen er heel netjes uit (geen deuken of andere tekenen dat er ruig mee werd omgesprongen).

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Goede service, een reactie op een vraag die ik stelde via de mail kreeg ik snel.

verzonden zoals besproken

Klantenservice

bij vraag kreeg ik vrijwel direct antwoord via de mail

Verzending: Score: 3

Algemeen

GetLoud was de goedkoopste aanbieder van de Beyerdynamic koptelefoon, die ik hier had gevonden. Het was een makkelijke keuze om deze te bestellen bij GetLoud.

Verzending

Het paketje was redelijk verpakt. Geen bijzondere bescherming, maar dat hinderde mij niet veel. Er zat geloof ik 1 dag tussen mijn bestelling en de uiteindelijke levering, maar dat werd netjes gecommuniceerd via Post.nl.

Algemeen

Bestellen ging simpel en snel,
De levertijd zou 5 dagen of meer zijn.
Het kwam uiteindelijk precies na 5 dagen.
De hedset is heel goed, super bass en zit prettig.

Verzending

De levertijd zou 5 dagen of meer zijn.
Het kwam uiteindelijk precies na 5 dagen.

Scorekaart voor GetLoud

Algemeen Score: 2.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg