GetLoud

Review toevoegen
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke website, groot aanbod & makkelijk iets bestellen.
Verschillende top 5/10 lijstjes met beste devices per groep.

Verzending

Pakketje werd nog dezelfde dag verstuurd en een dag later bezorgd.

Klantenservice

Twijfelde tussen verschillende headphones, door contact via Facebook ben ik door een medewerker (André) geholpen met het maken van mijn keuze en kreeg ik ook nog een kortingscode van 10%, mooi meegenomen dus!

Algemeen

Ik koop mijn vlees altijd bij de slager, en mijn groente bij de groenteboer... Dus ook mijn koptelefoon bij een koptelefoon specialist!

De levering is snel, de verpakking is leuk en het persoonlijke kaartje in de doos maakt het helemaal af.

Omdat ik mijn keuze niet kon maken welke koptelefoon heb ik de klantenservice gebeld, die kwamen met een persoonlijk advies welke ik volgens hen kon nemen. Super service! D

Echt een aanrader!

Verzending

Mooie doos, persoonlijke touch door geschreven kaartje

Klantenservice

persoonlijk advies, zeer begripvol. Ook als je net zoals ik al 2 koptelefoons hebt teruggestuurd omdat ze toch niet bevielen

Algemeen

Duidelijke heldere overzichtelijke website. Het bestelproces kon je gemakkelijk doorlopen met eenvoudige en overzichtelijke stappen. Snelle levering. Goed verpakt verstuurd en aangekomen

Verzending

Ene dag besteld en de volgende dag afgeleverd. Duidelijke communicatie met mailberichten over de stand van zaken: ingepakt, verstuurd naar, aangekomen bij, track and trace nummer enz

Algemeen

Duidelijke shop met veel informatie. Niet alleen over alle producten maar ook met top 10 lijstjes en achtergrondinformatie. Het is meer een magazine dan een webshop wat dat betreft. Het bestelproces verloopt soepel en snel, levering was sneller dan verwacht. De oordopjes waren netjes verpakt incl. persoonlijk handgeschreven bericht!

Verzending

Product was niet op voorraad en het zou 5 dagen of langer duren voordat het product geleverd kon worden. 2 dagen na de bestelling waren de oordopjes echter al in huis!

Klantenservice

Uitstekende informatie over levering. Er werd bij het bestellen nogmaals aangegeven dat het 5 dagen of langer kon duren voordat mijn oordopjes geleverd konden worden. Na 2 dagen ontving ik mijn bestelling al in huis, met een persoonlijke, handgeschreven, boodschap.

Algemeen

Fantastische webshop waar nog op een persoonlijke wijze met je wordt gecommuniceerd. De service en het meedenken met de klant staat bij deze webshop op nr 1. Ook het retourneren is erg gemakkelijk en zonder moeilijkheden.

Verzending

Verzending van de koptelefoon die ik heb besteld was uitstekend verpakt. Daarnaast een persoonlijk kaartje.

Klantenservice

Meerdere malen contact gehad en de responstijd is zeer snel te noemen. Heel erg correct en meedenkend.

Algemeen

Mooie en overzichtelijke webwinkel met fantastische en persoonlijke service. Bij elke bestelling zit een handgeschreven kaartje, geeft toch meer het gevoel dat je van mensen koopt in tegenstelling tot een gezichtloos bedrijf/website.

Verzending

Goed verpakt en altijd met een handgeschreven kaartje.

Klantenservice

Moest vlak voor deze bestelling een defecte koptelefoon ruilen en alles is vlekkeloos verlopen.

Algemeen

Bestellingen zijn makkelijk te plaatsen en de website is heel erg gebruiksvriendelijk. Goede uitleg ook over welk product bij je past!

Snelle levering.

Klantenservice

Leuke persoonlijk geschreven kaart bij mijn bestelling! WORD JE DIRECT VROLIJK VAN.

Algemeen

De website van GetLoud! is erg overzichtelijk en ze hebben de headphones in allerlei categorieën opgesplitst waardoor je snel vind wat je zoekt. Daarnaast staan er duidelijke productfoto's en beoordelingscijfers bij het product gepresenteerd.

Verzending

De verzending van GetLoud! is erg netjes. Ze hebben een eigen stevige nette doos waarin de headphone wordt verzonden. De headphone werd ook stevig in de doos neergelegd waardoor er geen beschadigingen konden ontstaan.

Klantenservice

Door een voorraadfout op de website bleek mijn bestelde headphone (Sony MDR- XB650BT Black) niet op voorraad. Dit vond GetLoud! erg vervelend en bood mij ter compensatie een JBL - T100A headphone setje aan. Echter waren wij van plan meer te bestellen en deden een tegenvoorstel voor een kortingsbedrag. Hiermee ging GetLoud! meteen akkoord. Desondanks de voorraadfout op de website heeft GetLoud! meteen gehandeld. Het mail- en belcontact met GetLoud! was uitstekend. De klantenservice wist meteen welke headphone ik had besteld en probeerde de fout meteen te herstellen. Daarnaast kwam mijn headphone ook nog eens eerder binnen dan verwacht. Kortom een webshop die voor iedere muziekliefhebber een headphone heeft en ook nog eens topservice biedt.

Klantenservice:

Site is clean, focus ligt op audio. Duidelijk en persoonlijk afgeleverd met handgeschreven kaartje. Persoonlijk hecht ik daar geen waarde aan maar wie weet jullie wel.

Algemeen

Mooie overzichtelijke site, zeer gebruiksvriendelijk en zeker een pluspunt dat als je voor 16.00 besteld je het product de volgende dag al in huis hebt.
Verder heeft get loud een ruim assortiment aan goede kwaliteit producten.

Verzending

Verzending is gratis en je krijgt een track en trace code opgestuurd, zodat je kunt zien wanneer het product ongeveer geleverd wordt. Producten zijn goed verpakt en bij mijn product zat er zelfs een persoonlijk bedankbriefje bij, erg sympathiek!

Algemeen

Bestellen via de site van GetLoud is eenvoudig, overzichtelijk, gebruikersvriendelijk en snel. Wekt vertrouwen omdat GetLoud gespecialiseerd is in headphones; Dé headphone specialist van Nederland

---

Klantenservice heb ik niet nodig gehad, omdat er geen problemen waren.
Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van afwikkeling bestelling

Verzending

GetLoud leverde Beats Studio Wireless Over Ear tegen de beste prijs. Zeer goed verpakt en snelle levering!

Klantenservice:

Eenvoudig te bestellen, op tijd geleverd met een duidelijk retour formulier en 2 weken het product op proef.

Algemeen

Getloud heeft een hele nette website die de indruk wekt dat ze er werk van gemaakt hebben. Duidelijke productinformatie, contactinformatie en je kan de voorraad direct zien. Op voorraad betekend de volgende dag in huis mits voor 16:00 uur besteld. nou dat heb ik getest en het klopte in mijn geval.

Ik vond het ook fijn dat er gewoon met een creditcard betaald kan worden, heeft toch mijn voorkeur bij kopen op afstand. Als ik in de toekomst nog een koptelefoon nodig heb kom ik zeker weer even langs om te kijken.

Verzending

Levering binnen de aangegeven tijd en via de PostNL en nog gratis ook, bravo!
Netjes verpakt in een mooie doos en voldoende opgevuld met buffers. Netjes voorzien van een pakbon/factuur en een retour formulier. Gewoon bij het professionele af, het kan gewoon.

Algemeen

Bestelling was snel geplaatst en de informatie over de producten zelf was erg uitgebreid. Zo wilde ik graag een koptelefoon die geschikt was voor tijdens het sporten. Helemaal top dus!!

Verzending

De koptelefoon was ondanks de feestdagen snel geleverd en daarnaast netjes verpakt.

Algemeen

Makkelijk mijn koptelefoon besteld. Je hebt verschillende betalingsmogelijkheden, wat prettig is. De website wijst zich vanzelf en ziet er mooi uit. De indeling van de koptelefoons is logisch (ook de filters): Het houdt rekening met de verschillende gebruikersbehoeften van mensen.

Verzending

Koptelefoon is zonder gedoe afgeleverd en snel ook, dus prima, Je krijgt hem in een witte doos, wat leuker is dan de bruine doos die je normaal gesproken krijgt.

Klantenservice

Je krijgt mails binnen met concrete info over je bestelling. Ik had verder geen problemen met de bestelling, dus ik heb de klantenservice niet hoeven spreken.

Algemeen

De informatie op deze website is duidelijk en overzichtelijk, zowel voor jong als oud. Ze zijn met hun producten ook goed geprijsd en hun service is vertrouwd: ze doen wat ze beloven. Een snelle levering, zonder problemen. Bestellen gaat snel, doordat je geen account oid hoeft aan te maken. Paar gegevens invullen, op verzenden drukken en ik had de volgende dag mijn koptelefoon al in huis.

Verzending

Snelle levering, goed verpakt, je krijgt er ook kaartje bij waarmee ze je veel plezier wensen met de koptelefoon. Net even wat extra.

Klantenservice

Ik heb geen ervaring met de klantenservice, omdat mijn bestelling goed is afgeleverd en ik geen vragen had. Alle info (ook omtrent retourneren, betalen etc) staat duidelijk op hun website vermeld, dus dik in orde!

Algemeen

Website is duidelijk en eenvoudig, product is zonder problemen geleverd en snel ook. Ze zijn betrouwbaar (ze hebben ook een keurmerk)
en ruime keuze. Al met al goede webshop met goede service.

Verzending

Je wordt op de hoogte gehouden via de mail over de verzending, dit is allemaal prima. Het kaartje erbij is een leuke extra.
Product wordt snel geleverd.

Klantenservice

Klantenservice niet nodig gehad, omdat er geen problemen waren.
Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Algemeen

Getloud is wat je van een webshop wilt: een goede levering, goede service met vriendelijk personeel in de klantenservice en net wat meer dan een simpele webshop. Ze hebben een strakke en fraaie website, met niet alleen producten. De artikelen voor de verschillende doelgroepen zijn vermakelijk en interessant.

Verzending

De service was goed. Zoals het op de website staat gaat het ook. Product werd geleverd naar behoren en ook op tijd. Extra leuk om een handgeschreven kaartje te krijgen in de doos. Ze hebben ook een speciale witte doos met hun Logo erop.

Klantenservice

Vriendelijk personeel. Ik had een vraag over mijn verzending dus ik belde naar de klantenservice en werd vriendelijk te woord gestaan. Verder geen issues met mijn bestelling gehad, dus ook niet de klantenservice nodig gehad, maar op de website hebben ze een goed beleid beschreven, dus dat zou dan ook wel goed zijn.

Algemeen

Erg overzichtelijke site en alles erg duidelijk. Alle producten staan er duidelijk op en voor een goede prijs.

Verzending

Goede levering via PostNL. Netjes op tijd en goed verpakt.

Algemeen

Ik vind hun website duidelijk en overzochtelijk. Met goede plaatjes en ze verkopen de producten voor goede prijzen. Bestellen was makkelijk, je klikt er zo doorheen en ze vragen alleen de gegevens die echt nodig zijn, zonder al te veel poespas. Vind ik heel prettig, want normaal gesproken staan er lappen tekst met allemaal maar onzin en reclame.

Verzending

Ik had mijn koptelefoon (frends) de colgende dag al in huis, zonder problemen. Er zat een kaartje die met de hand was geschreven bij van een van de medewerkers. Dat vond ik heel leuk. De doos was ook mooi ingepakt.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice niet nodig gehad want ik ondervons geen problemen.

Scorekaart voor GetLoud

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg