GetLoud

336 producten en 615 uitvoeringen
GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad = morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Scorekaart voor GetLoud

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg
Webshop Keurmerk

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 615 producten, 99 unsorted producten
Prijsindex Nederland 97,9 (2,1% onder gemiddeld)