Licentie2GO (downloads)

266 producten en 386 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Licentie2GO (downloads)

Review toevoegen

Algemeen

Makkelijk te bestellen hier.
Je krijgt na aankoop, een digitaal handleiding, over hoe je het installeerd enzo.

Verzending

Na aankoop direct in je mailbox.

Algemeen

Duidelijke website met overzichtelijk de verschillende softwarepakketten. Prima informatie bij de omschrijvingen vooraf en makkelijk bestelproces. De licenties worden zeer snel geleverd en ook een prima aftersales service!

Verzending

Levering van de licenties zeer snel via account. Codes dus altijd opvraagbaar. Geen vage installatiemanieren, maar gewoon officieel Microsoft dealer.

Klantenservice

Vooraf wat vragen over de mogelijkheden en tijdens inrichten ook wat vragen. Allemaal zeer snel en correct beantwoord via mail of chat! Dus niet na de aankoop het zelf uitzoeken, maar goede ondersteuning als dat nodig is.

Algemeen

Eenvoudig te bestellen op de site en digitaal aangeleverd. Goede instructie om vervolgens te activeren en te installeren.

Verzending

Digitaal verzonden, dus direct beschikbaar.

Klantenservice

Goede instructie om de software te activeren en te installeren.

Algemeen

probleemloos nieuwe software ontvangen.
Ook de aangeboden service is uitstekend.
Ik doe graag weer zaken met dit bedrijf.

probleemloos

prima service

Algemeen

Norton 360 licentie bij Licence2Go aangeschaft, bijna altijd Norton gehad, alleen vind ik normaal de kostprijs nog al duur, zeker bij automatische verlenging.

Had het afgelopen half jaar mede daarom (gratis) Ziggo Safe Online, maar die gaf problemen met het starten van sommige games (traag of helemaal niet starten) tenzij ik Ziggo Safe Online volledig uitschakelde.

Dus maar weer terug naar Norton waar ik dat soort problemen nooit had, Bij Licencie2Go was de prijs voor een Norton 360 Licentie voor 5 apparaten bij lange na niet zo duur, en aangezien ik gelijk bij Aankoop een Licentie Sleutel kreeg en dus gelijk kon activeren en niet hoefde te wachten op een doos met de licentie sleutel (zo als wel bij veel andere webshops) maar gelijk gedaan.

Binnen een paar minuten was alles afgerond en stond Norton er op en draaide alles weer als van ouds.

Algemeen

Was wat huiverig om hier te bestellen. Mijn Office365-abo zou automatisch verlengd worden 2 maanden geleden. Dit uit gezet en contact gezocht met dit bedrijf. Ze hebben wat uitleg gegeven. Ondertussen kwam Microsoft met het aanbod om me 2 maande gratis het pakket te geven als ik weer automatisch zou verlengen en had respijt tot 1-1-2021. Gisteren de stoute schoenen aangetrokken, wederom geannuleerd, maar dit keer geen aanbieding van MS. En ondertussen bij Licentie2Go maar besteld. Binnen enkele seconden al een mail en kon de sleutel ophalen. Ingevoerd bij MS, en doordat ik daar weer koos voor automatisch verlengen een bonusmaand gekregen zodat ik nu tot 1-2-2022 'onder de pannen' ben en bijna 35 euro heb bespaard.
Je kan ook de licentiereminder aanzetten, dus januari 2022 maar even kijken of er weer zo'n leuke aanbieding is.

Verzending

Tja, het is een licentiesleutel voor Office 365. Niet heel spannend. Pakket werkt. ;-)

Klantenservice

Heb geen klachten, maar ze reageerden wel prompt op mijn bericht. Maar ja, dat kan natuurlijk een marketingtruuk zijn. ;-)

Algemeen

Erg gemakkelijk om te bestellen. De prijzen zijn zeer scherp. Heb al eerder hier besteld en stelt nooit teleur. Prima instructie installatie, complimenten!

Verzending

Erg gemakkelijk, omdat dit online ging.

Algemeen

Duidelijke, overzichtelijke website, Makkelijk te bestellen, snelle download, voordelige prijs, uitstekend product, voldoet aan de verwachtingen

Snelle download

Algemeen

Ik heb een jaarabonnement gekocht van Microsoft 365. De website vermeld duidelijk dat Microsoft 365 de opvolger is van Office 365 waardoor ik het juiste product gemakkelijk kon vinden. De prijzen zijn competitief, zeker gezien men een officiële Microsoft partner is.

Algemeen

Snelle reactie support bij vraag voor aanschaf. Duidelijke website, veel keus, makkelijk betalen, snel geleverd, nette prijs.

Klantenservice

Snelle reactie support bij vraag voor aanschaf

Algemeen

Licentie gekocht voor virus scanner/firewall. Alles gaat volledig automatisch. Ik koop altijd een 1-jaar licentie alleen had helaas Norton nu verplicht dat je je credit card/bankrekening moet invullen voor automatische verlenging. Die je dan daarna onmiddellijk weer kan/moet stopzetten (moest 1 dag wachten om dat te kunnen stoppen). Een waarschuwing vooraf had ik op prijs gesteld. Nu heb ik lange tijd geprobeerd dat te omzeilen, maar na een aantal vage internet hits bleek dat dit niet kon. Verder prima,.

Verzending

Alles gaat automatisch; komt geen medewerker van de webshop meer van pas.

Algemeen

Alles verloopt simpel net als elk jaar met update van de licentie(s) vanaf het moment van bestellen tot het in werking hebben van de nieuwe licentie(code).

Algemeen

De aankoop ging moeizaam, doordat ze eerst een proforma sturen; daardoor wordt niet betaald en gebeurt er verder niets, totdat ik (klant) zelf merk dat ik mijn Office 365 niet kan verlengen... daarom bellen/chatten en dan blijkt dat ik eerst die proforma moet betalen, voordat ik de factuur ontvang. Dit is de omgedraaide wereld. De service is verder prima. De uitleg hoe je verlenging te instaleren vind ik te complex.

Verzending

Na al dat gedoe met betalen, wordt alles snel geregeld

Snel en professioneel geholpen

Algemeen

Koop hier nu de afgelopen paar jaar mijn office 365 licenties en gaat altijd goed. Code krijg je gelijk na het bestelproces met een duidelijke handleiding hoe deze te activeren. Ook nooit problemen gehad met de code. Werkt altijd.

Verzending

De licentie sleutel wordt direct via de website geleverd na betaling. Sneller kan volgens mij niet.

Algemeen

Dit werkt prima. Ik heb office 365 aangeschaft en de levering en uitleg was prima. De prijs was ook zeer goed. Krijg nu netjes een herrinering voor het verlengen van de licentie. Top heel goed geregeld allemaal.

Algemeen

Bestellen was makkelijk en snel, de website was overzichtelijk. Ik kocht een licentie en ik vond dat de instructies die je kreeg voor activeren heel helder waren.

Verzending

Instant per mail bezorgd.

Algemeen

Prima support geboden om de Windows 10 licentie geïnstalleerd te krijgen op de MacBook Pro

Klantenservice

De hulp via de chat werkte uitstekend!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik heb gemengde gevoelens over Licentie2Go. Dat betreft namelijk de levering van het product en het feit dat het een aantal mailtjes heen en weer kostte om de uiteindelijke licentie te activeren nadat de 3 eerder geleverde licentie codes niet werkten.

Verzending

Licentie2Go schrijft op haar website bij het bestelde product F-Secure Safe, dat deze licentie op voorraad is en direct downloadbaar. Ik heb voor deze licentie betaald en bij het ophalen van de licentie code kreeg ik de melding dat de licentie niet op voorraad was en dat deze na 24 uur beschikbaar was. Dat vind ik opmerkelijk (dat staat m.i. haaks op de informatie op de website.) Overigens was na 48 uur, nog steeds geen licentie beschikbaar. Ik heb toen contact opgenomen met de chat van de helpdesk van Licentie2go.

Gezien de reactie van een andere Tweaker hier, is dit niet de eerste keer dat een licentie niet direct leverbaar is.

Klantenservice

Vriendelijke medewerkers, het probleem van onjuiste licentie codes is uiteindelijk na 5 dagen naar tevredenheid eindelijk opgelost.

Beste xebeche4you,

Dankjewel voor je reactie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je gemengde gevoelens hebt omdat je niet de ervaring hebt ontvangen die je van ons mag verwachten. We nemen je feedback mee om onze processen te optimaliseren en we gaan er alles aan doen om je bij een volgende aankoop bij Licentie2GO blij te maken!

Met betrekking tot voorraad het volgende: We hebben bij Licentie2GO koppelingen met alle grote fabrikanten (Microsoft, Adobe, Norton etc.) om software real-time in te kopen en direct uit te leveren. Voor dergelijke koppelingen is onze software ALTIJD direct leverbaar en krijg je je licentie zodra je hem opvraagt via Mijn Licentie2GO.

De voorraadstatus op onze website is juist bedoeld voor “exotische” software van fabrikanten die een dergelijke koppeling niet hebben. F-Secure is zo’n merk waar de inkopen niet via een automatische koppeling lopen. F-Secure licenties kopen we in, plaatsen we in onze eigen beveiligde licentiekluis en leveren we uit zodra de licentie verkocht is. Ik ben het volledig met je eens dat de voorraadstatus moet kloppen met de werkelijke situatie. We hebben onze systemen hierop recentelijk aangepast maar klaarblijkelijk is het nog niet perfect en daarom dank ik je voor je opbouwende feedback.

Nogmaals; 99% van ons aanbod is uit voorraad leverbaar, maar voor F-Secure bestaat er inderdaad geen automatische koppeling en leveren we vanuit onze eigen voorraad. In verband met de kwaliteit en met de ervaring die klanten hierdoor krijgen zijn we dit soort merken aan het afschakelen. Voor F-Secure is het helaas zo dat dit binnenkort niet meer via Licentie2GO verkrijgbaar is omdat we ons puur en alleen willen richten op die merken die een positieve ervaring opleveren voor het aankoop, installatie- en activatie-proces.

Tot slot over de klantenservice; ik ben blij dat we je – in het weekend – hebben kunnen ondersteunen zodat het probleem nu opgelost is. Graag tot ziens bij Licentie2GO.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Licentie2GO

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Licentie vlot besteld voor een goede prijs. Het blijkt later dat licenties niet voorradig kunnen zijn, maar niet te bestellen zijn. In de reactie hieronder wordt gesteld dat dit duidelijk is, maar dat is niet zo. Op meerdere plaatsen op de site en in de en handleiding staat bijvoorbeeld dat je na aankoop direct kan activeren. Ik kan nergens terugvinden dat het niet zou kunnen, ook niet in de bevestigingsmail. Het lijkt nu alsof het aan mij ligt dat dit fout is gegaan. Niet chic.

Slecht is wat teveel van het goede, matig klinkt beter.

Verzending

Snel bevestigingsmail, prima uitleg wat te doen. Het werkte alleen niet.

Licentie niet voorradig na aankoop, kon software dus niet activeren. De beloftes over levering na contact werden niet nagekomen. Na een tweede contact is het wel gelukt.

Onvoldoende dus.

Klantenservice

Lastig om te kiezen tussen select en voldoende. Beide is het niet. Vriendelijk te woord gestaan via de chat. Er was snel iemand die kon helpen. Excuses zijn aangeboden. Jammer is dat afspraken niet nagekomen werden en ik een tweede keer contact moest op nemen.

Beste klant,

Elke webshop waar men producten kan kopen is afhankelijk van de voorraad.
Dat is bij ons niet anders. Wij kopen licentiecodes rechtstreeks in bij de fabrikant. Voor sommige producten kan het voorkomen dat er op dat moment geen voorraad is. Dat kan omdat het product niet vaak wordt verkocht of omdat er juist heel veel van verkocht is. Gelukkig kunnen we licentiecodes zeer snel inkopen en leveren.

Op elke productpagina staat de actuele levertijd. Ook tijdens het afrekenen vertellen we u nogmaals de levertijd van het product. Op die manier doen we er alles aan om u vooraf te informeren en situatie zoals deze te voorkomen.

Graag kom ik met u in contact om deze situatie te bespreken en om van uw negatieve ervaring een positieve te maken.

Zou u onder vermelding van "Review Kieskeurig" en uw bestelnummer ons een mail kunnen sturen? Ons mailadres is: service@licentie2go.com.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Licentie2GO

Algemeen

Het was makkelijk om de verschillende licenties met elkaar te vergelijken en voor de hele familie in een keer te bestellen. Na de bestelling krijg je een uitgebreide handleiding (voor de meeste Tweakers zal dit niet nodig zijn).

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Licentie2GO (downloads)

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk