Licentie2GO (downloads)

260 producten en 372 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Licentie2GO (downloads)

Review toevoegen

Algemeen

Snel geregeld, duidelijk en vertrouwd!
100% betrouwbaar, zeer klantvriendelijke gebruiksaanwijzing.
Kortom deze website is aan te bevelen.

Online licentiecode

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Na aanleiding van een tweakers topic eens een kijkje genomen op Licentie2GO. Een overzichtelijke website, niet duur en na de betaling gelijk een licentie. Precies zoals verwacht word.

Verzending

Je krijgt na aanschaf zowel per e-mail als in je account een licentie toegekend.

Klantenservice

Geen ervaring met de klantenservice gehad nog. Uit de positieve ervaring tijdens mijn aankoop een voldoende gegeven (ga ervan uit dat dit ook goed zit?).

Algemeen

Er stond een zeer interssante aanbieding op de Website License2Go waar ik gelijk ging maken.
License2Go is een goed bekend bedrijf waar minder diep in je Portomonnee hoeft te duiken en je Licentie kan asnschaffen.
Wat ikzelf belangrijk vind is dat je makkelijk als er problemen ontstaan je geld kan terug krijgen

Verzending

De verzending wat een druk op de knop zodra je betaling in orde is

Algemeen

Betaling zeer vlotjes verlopen, geen enkel probleem ondervonden
Licentie2Go bied dan ook Uitstekende keuzes betreffende betaalmiddelen

Verzending

Snelle service, na betaling meteen e-mail gekregen en de aangekochte software kunnen downloaden.

Klantenservice

uitstekende na service wat toch ook heel belangrijk is.
Steeds op de juiste manier geholpen.
Doen wat ze beloven.

Algemeen

product via Pricewatch gekocht. Na betaling krijg je ook nog gebruiksaanwijzing (met screenshots) wat je moet doen om je product te registreren. Toppie!

Algemeen

IK bestel al langer bij licentie2go en was altijd tevreden, ook nu ging het prima.Het was af en toe even zoeken maar Tom is er uitgekomen, dus het werkt zoals het moet.Ben echt tevreden.

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Bitdefender gekocht, bleek enorm in prijs gestegen te zijn geweest ten opzichte van een paar maanden geleden. Ze hebben mij daarom een klein beetje korting aangeboden.

Voor rest niks op aan te merken, goede service

Algemeen

Heel makkelijk om bestelling te plaatsen om een licentie aan te schaffen van Windows 10.

Verzending

Geen verzending, het was een digitale aankoop.

Algemeen

direct de gevraagde producten gekregen en ook de service om terug te verlengen is best handig

Algemeen

Duidelijke, snelle website met veel extra informatie als je hulp nodig hebt met installeren. Goed overzicht van eerdere bestellingen en licentiecodes.

Algemeen

Goede shop, goede adviezen, heldere handleidingen. Ik heb al 6 jaar de Office licentie via Lixentie2GO, waardoor ik al lange tijd ervaring heb met deze shop.

Verzending

Al jaren tevreden gebruiker van Windows 10 Pro, nu met de bouw van een 2e pc ook gekozen voor Windows 10 Pro

Algemeen

Makkelijk te bestellen hier.
Je krijgt na aankoop, een digitaal handleiding, over hoe je het installeerd enzo.

Verzending

Na aankoop direct in je mailbox.

Algemeen

Duidelijke website met overzichtelijk de verschillende softwarepakketten. Prima informatie bij de omschrijvingen vooraf en makkelijk bestelproces. De licenties worden zeer snel geleverd en ook een prima aftersales service!

Verzending

Levering van de licenties zeer snel via account. Codes dus altijd opvraagbaar. Geen vage installatiemanieren, maar gewoon officieel Microsoft dealer.

Klantenservice

Vooraf wat vragen over de mogelijkheden en tijdens inrichten ook wat vragen. Allemaal zeer snel en correct beantwoord via mail of chat! Dus niet na de aankoop het zelf uitzoeken, maar goede ondersteuning als dat nodig is.

Algemeen

Eenvoudig te bestellen op de site en digitaal aangeleverd. Goede instructie om vervolgens te activeren en te installeren.

Verzending

Digitaal verzonden, dus direct beschikbaar.

Klantenservice

Goede instructie om de software te activeren en te installeren.

Algemeen

probleemloos nieuwe software ontvangen.
Ook de aangeboden service is uitstekend.
Ik doe graag weer zaken met dit bedrijf.

probleemloos

prima service

Algemeen

Norton 360 licentie bij Licence2Go aangeschaft, bijna altijd Norton gehad, alleen vind ik normaal de kostprijs nog al duur, zeker bij automatische verlenging.

Had het afgelopen half jaar mede daarom (gratis) Ziggo Safe Online, maar die gaf problemen met het starten van sommige games (traag of helemaal niet starten) tenzij ik Ziggo Safe Online volledig uitschakelde.

Dus maar weer terug naar Norton waar ik dat soort problemen nooit had, Bij Licencie2Go was de prijs voor een Norton 360 Licentie voor 5 apparaten bij lange na niet zo duur, en aangezien ik gelijk bij Aankoop een Licentie Sleutel kreeg en dus gelijk kon activeren en niet hoefde te wachten op een doos met de licentie sleutel (zo als wel bij veel andere webshops) maar gelijk gedaan.

Binnen een paar minuten was alles afgerond en stond Norton er op en draaide alles weer als van ouds.

Algemeen

Was wat huiverig om hier te bestellen. Mijn Office365-abo zou automatisch verlengd worden 2 maanden geleden. Dit uit gezet en contact gezocht met dit bedrijf. Ze hebben wat uitleg gegeven. Ondertussen kwam Microsoft met het aanbod om me 2 maande gratis het pakket te geven als ik weer automatisch zou verlengen en had respijt tot 1-1-2021. Gisteren de stoute schoenen aangetrokken, wederom geannuleerd, maar dit keer geen aanbieding van MS. En ondertussen bij Licentie2Go maar besteld. Binnen enkele seconden al een mail en kon de sleutel ophalen. Ingevoerd bij MS, en doordat ik daar weer koos voor automatisch verlengen een bonusmaand gekregen zodat ik nu tot 1-2-2022 'onder de pannen' ben en bijna 35 euro heb bespaard.
Je kan ook de licentiereminder aanzetten, dus januari 2022 maar even kijken of er weer zo'n leuke aanbieding is.

Verzending

Tja, het is een licentiesleutel voor Office 365. Niet heel spannend. Pakket werkt. ;-)

Klantenservice

Heb geen klachten, maar ze reageerden wel prompt op mijn bericht. Maar ja, dat kan natuurlijk een marketingtruuk zijn. ;-)

Algemeen

Erg gemakkelijk om te bestellen. De prijzen zijn zeer scherp. Heb al eerder hier besteld en stelt nooit teleur. Prima instructie installatie, complimenten!

Verzending

Erg gemakkelijk, omdat dit online ging.

Algemeen

Duidelijke, overzichtelijke website, Makkelijk te bestellen, snelle download, voordelige prijs, uitstekend product, voldoet aan de verwachtingen

Snelle download

Algemeen

Ik heb een jaarabonnement gekocht van Microsoft 365. De website vermeld duidelijk dat Microsoft 365 de opvolger is van Office 365 waardoor ik het juiste product gemakkelijk kon vinden. De prijzen zijn competitief, zeker gezien men een officiële Microsoft partner is.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Licentie2GO (downloads)

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk