Licentie2GO (downloads)

266 producten en 387 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Licentie2GO (downloads)

Review toevoegen

Algemeen

Heel makkelijk om bestelling te plaatsen om een licentie aan te schaffen van Windows 10.

Verzending

Geen verzending, het was een digitale aankoop.

Algemeen

direct de gevraagde producten gekregen en ook de service om terug te verlengen is best handig

Algemeen

Duidelijke, snelle website met veel extra informatie als je hulp nodig hebt met installeren. Goed overzicht van eerdere bestellingen en licentiecodes.

Algemeen

Goede shop, goede adviezen, heldere handleidingen. Ik heb al 6 jaar de Office licentie via Lixentie2GO, waardoor ik al lange tijd ervaring heb met deze shop.

Verzending

Al jaren tevreden gebruiker van Windows 10 Pro, nu met de bouw van een 2e pc ook gekozen voor Windows 10 Pro

Algemeen

Makkelijk te bestellen hier.
Je krijgt na aankoop, een digitaal handleiding, over hoe je het installeerd enzo.

Verzending

Na aankoop direct in je mailbox.

Algemeen

Duidelijke website met overzichtelijk de verschillende softwarepakketten. Prima informatie bij de omschrijvingen vooraf en makkelijk bestelproces. De licenties worden zeer snel geleverd en ook een prima aftersales service!

Verzending

Levering van de licenties zeer snel via account. Codes dus altijd opvraagbaar. Geen vage installatiemanieren, maar gewoon officieel Microsoft dealer.

Klantenservice

Vooraf wat vragen over de mogelijkheden en tijdens inrichten ook wat vragen. Allemaal zeer snel en correct beantwoord via mail of chat! Dus niet na de aankoop het zelf uitzoeken, maar goede ondersteuning als dat nodig is.

Algemeen

Eenvoudig te bestellen op de site en digitaal aangeleverd. Goede instructie om vervolgens te activeren en te installeren.

Verzending

Digitaal verzonden, dus direct beschikbaar.

Klantenservice

Goede instructie om de software te activeren en te installeren.

Algemeen

probleemloos nieuwe software ontvangen.
Ook de aangeboden service is uitstekend.
Ik doe graag weer zaken met dit bedrijf.

probleemloos

prima service

Algemeen

Norton 360 licentie bij Licence2Go aangeschaft, bijna altijd Norton gehad, alleen vind ik normaal de kostprijs nog al duur, zeker bij automatische verlenging.

Had het afgelopen half jaar mede daarom (gratis) Ziggo Safe Online, maar die gaf problemen met het starten van sommige games (traag of helemaal niet starten) tenzij ik Ziggo Safe Online volledig uitschakelde.

Dus maar weer terug naar Norton waar ik dat soort problemen nooit had, Bij Licencie2Go was de prijs voor een Norton 360 Licentie voor 5 apparaten bij lange na niet zo duur, en aangezien ik gelijk bij Aankoop een Licentie Sleutel kreeg en dus gelijk kon activeren en niet hoefde te wachten op een doos met de licentie sleutel (zo als wel bij veel andere webshops) maar gelijk gedaan.

Binnen een paar minuten was alles afgerond en stond Norton er op en draaide alles weer als van ouds.

Algemeen

Was wat huiverig om hier te bestellen. Mijn Office365-abo zou automatisch verlengd worden 2 maanden geleden. Dit uit gezet en contact gezocht met dit bedrijf. Ze hebben wat uitleg gegeven. Ondertussen kwam Microsoft met het aanbod om me 2 maande gratis het pakket te geven als ik weer automatisch zou verlengen en had respijt tot 1-1-2021. Gisteren de stoute schoenen aangetrokken, wederom geannuleerd, maar dit keer geen aanbieding van MS. En ondertussen bij Licentie2Go maar besteld. Binnen enkele seconden al een mail en kon de sleutel ophalen. Ingevoerd bij MS, en doordat ik daar weer koos voor automatisch verlengen een bonusmaand gekregen zodat ik nu tot 1-2-2022 'onder de pannen' ben en bijna 35 euro heb bespaard.
Je kan ook de licentiereminder aanzetten, dus januari 2022 maar even kijken of er weer zo'n leuke aanbieding is.

Verzending

Tja, het is een licentiesleutel voor Office 365. Niet heel spannend. Pakket werkt. ;-)

Klantenservice

Heb geen klachten, maar ze reageerden wel prompt op mijn bericht. Maar ja, dat kan natuurlijk een marketingtruuk zijn. ;-)

Algemeen

Erg gemakkelijk om te bestellen. De prijzen zijn zeer scherp. Heb al eerder hier besteld en stelt nooit teleur. Prima instructie installatie, complimenten!

Verzending

Erg gemakkelijk, omdat dit online ging.

Algemeen

Duidelijke, overzichtelijke website, Makkelijk te bestellen, snelle download, voordelige prijs, uitstekend product, voldoet aan de verwachtingen

Snelle download

Algemeen

Ik heb een jaarabonnement gekocht van Microsoft 365. De website vermeld duidelijk dat Microsoft 365 de opvolger is van Office 365 waardoor ik het juiste product gemakkelijk kon vinden. De prijzen zijn competitief, zeker gezien men een officiële Microsoft partner is.

Algemeen

Snelle reactie support bij vraag voor aanschaf. Duidelijke website, veel keus, makkelijk betalen, snel geleverd, nette prijs.

Klantenservice

Snelle reactie support bij vraag voor aanschaf

Algemeen: Score: 4

Algemeen

Licentie gekocht voor virus scanner/firewall. Alles gaat volledig automatisch. Ik koop altijd een 1-jaar licentie alleen had helaas Norton nu verplicht dat je je credit card/bankrekening moet invullen voor automatische verlenging. Die je dan daarna onmiddellijk weer kan/moet stopzetten (moest 1 dag wachten om dat te kunnen stoppen). Een waarschuwing vooraf had ik op prijs gesteld. Nu heb ik lange tijd geprobeerd dat te omzeilen, maar na een aantal vage internet hits bleek dat dit niet kon. Verder prima,.

Verzending

Alles gaat automatisch; komt geen medewerker van de webshop meer van pas.

Algemeen

Alles verloopt simpel net als elk jaar met update van de licentie(s) vanaf het moment van bestellen tot het in werking hebben van de nieuwe licentie(code).

Algemeen: Score: 4

Algemeen

De aankoop ging moeizaam, doordat ze eerst een proforma sturen; daardoor wordt niet betaald en gebeurt er verder niets, totdat ik (klant) zelf merk dat ik mijn Office 365 niet kan verlengen... daarom bellen/chatten en dan blijkt dat ik eerst die proforma moet betalen, voordat ik de factuur ontvang. Dit is de omgedraaide wereld. De service is verder prima. De uitleg hoe je verlenging te instaleren vind ik te complex.

Verzending

Na al dat gedoe met betalen, wordt alles snel geregeld

Snel en professioneel geholpen

Algemeen

Koop hier nu de afgelopen paar jaar mijn office 365 licenties en gaat altijd goed. Code krijg je gelijk na het bestelproces met een duidelijke handleiding hoe deze te activeren. Ook nooit problemen gehad met de code. Werkt altijd.

Verzending

De licentie sleutel wordt direct via de website geleverd na betaling. Sneller kan volgens mij niet.

Algemeen

Dit werkt prima. Ik heb office 365 aangeschaft en de levering en uitleg was prima. De prijs was ook zeer goed. Krijg nu netjes een herrinering voor het verlengen van de licentie. Top heel goed geregeld allemaal.

Algemeen

Bestellen was makkelijk en snel, de website was overzichtelijk. Ik kocht een licentie en ik vond dat de instructies die je kreeg voor activeren heel helder waren.

Verzending

Instant per mail bezorgd.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Licentie2GO (downloads)

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk