Licentie2GO (downloads)

152 producten en 258 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Licentie2GO (downloads)

Review toevoegen

Algemeen

Super goede levering en snelle betaling .

Verzending

Snel in de bus en werkt prima

Klantenservice

! keer belletje en het was op gelost ga zo door

Algemeen

Kon heel makkelijk alles vinden bij Licentie2GO en was de link kwijt die is me op een vriendelijke manier op nieuw toe gezonden ,der verkoop via bol.com met dit bedrijf Licentie2GO valt dus heel goed uit ,en ik zal in de toekomst zo te zien meer zaken met die mensen gaan doen. bij deze vrgr

Klantenservice

een belletje was genoeg en zeer tevreden met het resultaat.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Verlengingsinfo klopt absoluut niet. Er wordt gesuggereerd dat de resterende dagen van (Norton-)abonnement zijn 'mee te nemen' c.q. te bewaren en dat daarna de verlenging pas ingaat. In chat met klantenservice wordt gezegd dat dit nu juist bij Norton niet het geval is. Wachten dat het abonnement is afgelopen en dan een nieuwe gaan gebruiken, is geen service.Terug bij af dus.

Klantenservice

Vlotte adequate reactie, alleen heb ik er niks aan.

Beste Medingfix,

Bedankt voor uw bericht,

We vinden het vervelend om te lezen dat onze informatie met betrekking tot het verlengen van Norton niet zou kloppen.

We weten dat Norton de resterende dagen van uw huidige abonnement helaas niet meeneemt in een nieuw abonnement. Dit is zeker geen beleid vanuit Licentie2GO. In onze verlengingsmail, activatiehandleiding en FAQ pagina proberen we zo duidelijk en helder mogelijk hierover uitleg te geven.

Niemand vind het prettig dat resterende dagen waarvoor gewoon betaald is, zomaar verloren zouden gaan. Juist om service te verlenen proberen we daarom klanten hierop vooraf te attenderen.

Graag kom ik met u in contact. Zou u onder vermelding van uw bestelnummer ons een mail kunnen sturen? Ons mailadres is: service@licentie2go.com. In deze mail legt u uit welke informatie u waar heeft gelezen en welke suggestie dit bij u heeft gewekt.

Graag kijken we hiernaar om zo onze communicatie en service nog verder te verbeteren.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Licentie2GO

Algemeen

Nette en duidelijke website, de prijzen zijn prima en er word snel gereageerd op email.

Klantenservice

Wat kleine problemen gehad met het product, maar netjes en snel geholpen.

Algemeen

Was aantrekkelijk in prijs, direct te regelen en te downloaden na de betaling. Dat is uiteraard positief maar zeker ook belangrijk is dat er vlot wordt gereageerd als er een vraag of opmerking is.

Was allemaal binnen 10 minuten geregeld

Snelle reactie zoals aangegeven

Algemeen

Snel geregeld, goede begeleiding van de installatie.Prima prijs. Ook afterservice om te checken of je tevreden bent.

Algemeen

Verkoopproces en betaling was overzichtelijk. Ook de vervolgstappen met betrekking tot het installeren en activeren van de licentie waren erg duidelijk!

Algemeen

De website geeft uitgebreide en eenduidige informatie. Je weet dus precies wat je gaat kopen. Prijzen zijn erg scherp.

Ik heb twee licenties gekocht voor een nieuw, samengestelde PC: Windows 10, met Office 2016. Wat ik erg vond is dat de site een wizard biedt die je stap voor stap helpt met het downloaden van de juiste ISO's/aanmaken van juiste Office account. Dat scheelt me echt heel veel tijd (want hoe vaak doe je dat nu?) en voorkomt dat je verkeerde stappen neemt. Topbedrijf!

Verzending

Ze leveren heel erg snel (binnen 5 min heb je de licentie binnen).

Algemeen

Levering van het produkt binnen een enkele minuut en meteen zonder problemen geïnstalleerd. Veel informatie is bij Licentie2Go aanwezig. Dik tevreden dus.

Algemeen

Bestelling voor vernieuwen office365 was makkelijk vanuit hun herinneringsmail. Je komt direct op de bestelpagina, en dan is het eigenlijk niet veel meer dan doorklikken en betalen. Dan krijg je toegang tot licentiecode, en duidelijke uitleg hoe je je abonnement kan verlengen bij microsoft. Van bestellen tot activeren ging het soepel en foutloos.

Algemeen

Eenvoudig vinden wat je zoekt, snelle support en actie. In mijn geval was een licentie per ongeluk 2 keer besteld en betaald. Binnen een paar uur was het geld terug op mijn PayPal account. Hulde voor dit niveau support!

Verzending

Het was een download en die werkte uitstekend

Algemeen

Al vaker besteld bij licentie2go (Norton Security, Office 365). Alles is goed (zie Klantenservice) en ze zijn vaak (één van) de goedkoopste. Alle bestellingen blijven bewaard zodat je altijd je licentiecode kan terugvinden.

Verzending

Licentie kan vrijwel direct opgevraagd worden in bestellingen&licenties.

Klantenservice

Al vaker besteld bij Licentie2go. Als je produkt nog niet gebruikt is (licentie nog niet opgevraagd is) en het is een niet juiste bestelling is het geen probleem om via de klantenservice je geld terug te vragen. Tot nu toe 2 maal restitutie ontvangen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Eerste keer dat ik hier bestel, 1pc licentie NOD32 av.

Was even zoeken maar alles was goed beschreven en lukte in 1x

Verzending

Was even zoeken waar de code precies stond maar het lukte allemaal prima.

Algemeen

Bestelling plaatsen was simpel, al mag in mijn ogen de mobiele website wel iets opgefrist en toegankelijker worden gemaakt.
Voor de rest, is dit een prima winkel. Aanrader? Ja hoor! Volgend jaar gaan we daar gewoon weer verlengen

Verzending

Verzending volledig digitaal, dus dikke prima.

Klantenservice

Doordat ik wat problemen had met betalen (mijn fout) contact gezocht met klantenservice via chat. Dit liep niet lekker. (kan ook aan mijn mobiel liggen)
Hierna telefonisch contact gehad, en dat was gewoon prima. Heldere uitleg gehad, en bij thuiskomst alles vlekkeloos kunnen installleren.
Fijne handleidingen, duidelijke taal, kort maar krachtig.

Algemeen

Erg goedkoop (niet de goedkoopste, maar bij die site kon ik geen onlinebetalingen uitvoeren). nadat het geld was overgeschreven binnen de 20 seconden de mail ontvangen met de code en zeer duidelijke instructies. gewoon top.

Algemeen

Prima licentie , ook helder antwoord op al mijn vragen gekregen.
Ook ben ik goed begeleid bij de installatie

Verzending

Digitaal via inlog eigen account op website , ging perfect licentie was meteen zichtbaar na aankoop.

Prima service, vriendelijk geholpen

Algemeen

Alweer voor het derde jaar op rij bij Licentie2Go, beveiligingssoftware besteld. Simpelweg om twee redenen: allereerst de prijsstelling is zeer gunstig, ten tweede het bestelproces en de begeleiding bij de implementatie is zeer goed.

Algemeen

Goede service zowel voor, tijdens en na de aankoop. Ik kreeg snel antwoord en een duidelijke mail over het hoe en wat nadat ik mijn aankoop van Microsoft Office 2016 had gedaan. Geen gezeik met licentienummers die niet werken (wat ik bij andere goedkopere aanbieders las), het werkte allemaal zoals het moest. Behalve dat Office en Windows dan niet altijd meewerken, maar dat is een ander verhaal.
Hoewel ze duurder zijn dan andere concurrenten had ik een beter gevoel bij dit bedrijf gezien het feit dat ze al langer dan een jaar actief zijn en omdat ze een partnerschap hebben met Microsoft.

Klantenservice

Op de website zit een chatoptie (hoewel je ook kunt bellen) en daarmee kreeg ik snel en goed feedback op mijn vragen en daarna goede service tijdens het installeren van mijn Microsoft Office.

Algemeen

Bij het kopen van een product wordt de indruk gewekt dat je geen account hoeft te maken. Je hoeft alleen het e-mailadres op te geven waar de code naar toe wordt gestuurd. Super, een webwinkel waar je niet verplicht een account moet hebben om te bestellen zie je helaas niet zo vaak meer. Echter als je betaald hebt wordt er automatisch een account met wachtwoord aangemaakt en moet je je adres gegevens invullen (een onzin adres werkt gelukkig) om toegang te krijgen tot de licentiecode.

Daarnaast moet je verplicht een installatie handleiding, van het software pakket, volgen (volgende -> volgende -> volgende -> etc.) om je licentiecode te ontvangen.

Edit: Het verplicht volgen van de installatie handleiding blijkt na contact met Licentie2GO een fout van mijn kant zijn geweest. Score is aangepast op basis van de snelle reactie van Licentie2GO en mijn fout.

De meest belangrijke eigenschap van een licentiecode is dat deze sterk persoonsgebonden is. Doordat er helaas veel gefraudeerd wordt met licentiecodes en software vinden we het versturen van deze codes per mail niet veilig genoeg. We vinden het belangrijk dat klanten op een veilige en legitieme manier toegang krijgen tot de licentiecode. Om die reden wordt er automatisch een account aangemaakt en bewaren we de licentiecode veilig voor u op onze website. U alleen heeft toegang tot de licentiecode na het ingeven van uw accountgegevens.

Het is zeker niet verplicht om de installatiehandleiding te volgen om de licentiecode te ontvangen. Na inloggen op onze website kunt u via het menu "Alle bestellingen en licenties" direct toegang krijgen tot uw licentiecode zonder daarvoor de hele installatiehandleiding door te moeten.

We waarderen het wanneer onze klanten ons beoordelen en vinden het vervelend dat u deze ervaring heeft. We komen graag telefonisch in contact met u om het zo in het vervolg beter te doen. We leren veel van aanbevelingen.
Zou u contact met ons kunnen opnemen op 085 0292122?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Licentie2GO

Algemeen

Duidelijk overzicht wat je kunt kiezen en wat de bijbehorende prijzen zijn. Druk op de knop, door naar betalen en klaar.

Verzending

Installatiehandleiding wordt direct met de bevestiging meegestuurd. Hiermee kun je de licentiecode ophalen en aangegeven hoe je kunt installeren of updaten.

Scorekaart voor Licentie2GO (downloads)

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk