Licentie2GO (downloads)

173 producten en 279 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Licentie2GO (downloads)

Review toevoegen

Algemeen

Office 365 was makkelijk te bestellen en ook na de snelle levering was er de nodige uitleg om het product te activeren.

Algemeen

Omdat ik Norton al gebruikte was het installeren van uw software een peulenschilletje. Binnen 1 minuut werkte het. En omdat u veel goedkoper bent dan Symantec zelf ben ik uitermate tevreden. Hartelijk dank.
Groeten Adriaan.

Prima levering.

Klantenservice

Ik kreeg snel antwoord op mijn bericht. Prima.

Winactie

Algemeen

Licentie2GO is bepaald niet het goedkoopste verkooppunt van Windows-licenties. Maar het feit dat ze een officiële verkooppartner van Microsoft zijn, wekt vertrouwen. Mijn interpretatie: gegarandeerd een valide en geldige licentiecode via een officieel verkooppunt.

En daar doe ik het voor: geen gedoe.

En inderdaad: daarna was het copy-paste van de code naar Windows en daarmee was alles gereed.

Verzending

Verzending was mooi geregeld. Het ging om een licentiecode voor Windows 10 Home, welke per e-mail zou worden afgeleverd. Dwz, de e-mail bevatte een link naar de website van Licentie2GO, alwaar er duidelijk werd aangegeven dat je tot een bepaald moment nog "kon ruilen". Eenmaal het pakje open maken (= licentiecode inzien) betekende dat de koop definitief was.

En er was een duidelijke toelichtende tekst als begeleiding om het af te maken.

Algemeen

snel betaald, snel geleverd en alles doet het zoals gewenst. Na enige dagen in gebruik: goed product en aan te bevelen, dus ook deze leverancier.

Verzending

doen wat je besteld hebt

nog geen klacht

Algemeen

Met een paar klikken heb je de gezochte licentie te pakken.
Binnen een paar seconden na betaling staat de licentie klaar.
Historie blijft bewaard dus je hebt altijd een soort kluisje van licenties (mits je een account aanmaakt)

Verzending

Licentie in de mail zou nog makkelijker zijn maar met inloggen en knippen en plakken in Word is het nummer ook op mijn centrale lijst gekomen.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

3x niet gelukt om via bancontact te betalen. Uiteindelijk wel via paypal gelukt. Ik kreeg mail dat betaling gelukt was en ik mijn key kon krijgen. Op de site was nergens een key te vinden. Via de chat te horen gekregen dat dit geblokkeerd was was omdat er vele verdachte transacties waren geweest onlangs.Niet zo ok dat ik dit zelf moest gaan uitzoeken.
Ik kreeg via de chat te horen dat ik hen contacteerde via hetzelfde netwerk dan de betaling en dat het dus ok was en ze de key gingen unlocken. Vreemd aangezien ik de betaling had thuis gedaan en de chat vanop mijn werk netwerk...
Enkele dagen later was de key weer verdwenen en dit zou dan een bug moeten geweest zijn. Nogal knullig allemaal

Klantenservice

Snel antwoord van helpdesk.

Beste Painy,

Dank voor je bericht. Ik ben blij om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en de snelheid van de antwoorden van onze helpdesk. Ik begrijp ook dat er wat frustratie leeft over het feit dat de betaling niet direct gelukt is en dat de licentie hierna niet direct beschikbaar was.

Ik begrijp dat onze klantenservice reeds uitgelegd heeft wat er gebeurt is: We hebben te maken gehad met georganiseerde fraude. Waarschijnlijk zijn er gestolen kaarten gebruikt om via Bancontact, Paypal en creditcard licenties bij ons te stelen. Ons fraude-detectie systeem slaat hier natuurlijk op aan. In dezelfde tijd hebben we uw bestelling ontvangen en helaas is de bestelling toen in blokkade geschoten. Excuses hiervoor! Dit blokkade bleek onterecht.

Verder wil ik benadrukken dat Licentie2GO als Microsoft partner een directe connectie heeft. Licenties kopen we direct bij Microsoft in. De licenties zijn dus 100% legitiem en direct van Microsoft afkomstig. De fraude heeft dus niets te maken met de licentie an sich, maar enkel en alleen met het betaalproces. Verder rest mij te benadrukken dat er geen gegevens zijn uitgelekt en dat het niet gaat om een hack; puur om fraude.

Nogmaals excuses. We zien je graag terug bij Licentie2GO waarbij we beloven dat een volgende transactie soepeler zal verlopen.

Mvg,
Robbin van Licentie2GO

Algemeen

Super goede levering en snelle betaling .

Verzending

Snel in de bus en werkt prima

Klantenservice

! keer belletje en het was op gelost ga zo door

Algemeen

Kon heel makkelijk alles vinden bij Licentie2GO en was de link kwijt die is me op een vriendelijke manier op nieuw toe gezonden ,der verkoop via bol.com met dit bedrijf Licentie2GO valt dus heel goed uit ,en ik zal in de toekomst zo te zien meer zaken met die mensen gaan doen. bij deze vrgr

Klantenservice

een belletje was genoeg en zeer tevreden met het resultaat.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Verlengingsinfo klopt absoluut niet. Er wordt gesuggereerd dat de resterende dagen van (Norton-)abonnement zijn 'mee te nemen' c.q. te bewaren en dat daarna de verlenging pas ingaat. In chat met klantenservice wordt gezegd dat dit nu juist bij Norton niet het geval is. Wachten dat het abonnement is afgelopen en dan een nieuwe gaan gebruiken, is geen service.Terug bij af dus.

Klantenservice

Vlotte adequate reactie, alleen heb ik er niks aan.

Beste Medingfix,

Bedankt voor uw bericht,

We vinden het vervelend om te lezen dat onze informatie met betrekking tot het verlengen van Norton niet zou kloppen.

We weten dat Norton de resterende dagen van uw huidige abonnement helaas niet meeneemt in een nieuw abonnement. Dit is zeker geen beleid vanuit Licentie2GO. In onze verlengingsmail, activatiehandleiding en FAQ pagina proberen we zo duidelijk en helder mogelijk hierover uitleg te geven.

Niemand vind het prettig dat resterende dagen waarvoor gewoon betaald is, zomaar verloren zouden gaan. Juist om service te verlenen proberen we daarom klanten hierop vooraf te attenderen.

Graag kom ik met u in contact. Zou u onder vermelding van uw bestelnummer ons een mail kunnen sturen? Ons mailadres is: service@licentie2go.com. In deze mail legt u uit welke informatie u waar heeft gelezen en welke suggestie dit bij u heeft gewekt.

Graag kijken we hiernaar om zo onze communicatie en service nog verder te verbeteren.

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Licentie2GO

Algemeen

Nette en duidelijke website, de prijzen zijn prima en er word snel gereageerd op email.

Klantenservice

Wat kleine problemen gehad met het product, maar netjes en snel geholpen.

Algemeen

Was aantrekkelijk in prijs, direct te regelen en te downloaden na de betaling. Dat is uiteraard positief maar zeker ook belangrijk is dat er vlot wordt gereageerd als er een vraag of opmerking is.

Was allemaal binnen 10 minuten geregeld

Snelle reactie zoals aangegeven

Algemeen

Snel geregeld, goede begeleiding van de installatie.Prima prijs. Ook afterservice om te checken of je tevreden bent.

Algemeen

Verkoopproces en betaling was overzichtelijk. Ook de vervolgstappen met betrekking tot het installeren en activeren van de licentie waren erg duidelijk!

Algemeen

De website geeft uitgebreide en eenduidige informatie. Je weet dus precies wat je gaat kopen. Prijzen zijn erg scherp.

Ik heb twee licenties gekocht voor een nieuw, samengestelde PC: Windows 10, met Office 2016. Wat ik erg vond is dat de site een wizard biedt die je stap voor stap helpt met het downloaden van de juiste ISO's/aanmaken van juiste Office account. Dat scheelt me echt heel veel tijd (want hoe vaak doe je dat nu?) en voorkomt dat je verkeerde stappen neemt. Topbedrijf!

Verzending

Ze leveren heel erg snel (binnen 5 min heb je de licentie binnen).

Algemeen

Levering van het produkt binnen een enkele minuut en meteen zonder problemen geïnstalleerd. Veel informatie is bij Licentie2Go aanwezig. Dik tevreden dus.

Algemeen

Bestelling voor vernieuwen office365 was makkelijk vanuit hun herinneringsmail. Je komt direct op de bestelpagina, en dan is het eigenlijk niet veel meer dan doorklikken en betalen. Dan krijg je toegang tot licentiecode, en duidelijke uitleg hoe je je abonnement kan verlengen bij microsoft. Van bestellen tot activeren ging het soepel en foutloos.

Algemeen

Eenvoudig vinden wat je zoekt, snelle support en actie. In mijn geval was een licentie per ongeluk 2 keer besteld en betaald. Binnen een paar uur was het geld terug op mijn PayPal account. Hulde voor dit niveau support!

Verzending

Het was een download en die werkte uitstekend

Algemeen

Al vaker besteld bij licentie2go (Norton Security, Office 365). Alles is goed (zie Klantenservice) en ze zijn vaak (één van) de goedkoopste. Alle bestellingen blijven bewaard zodat je altijd je licentiecode kan terugvinden.

Verzending

Licentie kan vrijwel direct opgevraagd worden in bestellingen&licenties.

Klantenservice

Al vaker besteld bij Licentie2go. Als je produkt nog niet gebruikt is (licentie nog niet opgevraagd is) en het is een niet juiste bestelling is het geen probleem om via de klantenservice je geld terug te vragen. Tot nu toe 2 maal restitutie ontvangen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Eerste keer dat ik hier bestel, 1pc licentie NOD32 av.

Was even zoeken maar alles was goed beschreven en lukte in 1x

Verzending

Was even zoeken waar de code precies stond maar het lukte allemaal prima.

Algemeen

Bestelling plaatsen was simpel, al mag in mijn ogen de mobiele website wel iets opgefrist en toegankelijker worden gemaakt.
Voor de rest, is dit een prima winkel. Aanrader? Ja hoor! Volgend jaar gaan we daar gewoon weer verlengen

Verzending

Verzending volledig digitaal, dus dikke prima.

Klantenservice

Doordat ik wat problemen had met betalen (mijn fout) contact gezocht met klantenservice via chat. Dit liep niet lekker. (kan ook aan mijn mobiel liggen)
Hierna telefonisch contact gehad, en dat was gewoon prima. Heldere uitleg gehad, en bij thuiskomst alles vlekkeloos kunnen installleren.
Fijne handleidingen, duidelijke taal, kort maar krachtig.

Scorekaart voor Licentie2GO (downloads)

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk