190 producten en 285 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Nandu Software

Review toevoegen

Algemeen

Ik bestel hier al jaren een Office365 personal licentie. Hoewel er weinig reviews zijn is de service prima, je besteld, betaald en krijgt een werkende licentie in de mail die je daarna zelf activeert op je Microsoft account.

De klanten service heb ik niet nodig gehad, dus daar kan ik niets over zeggen.

Verzending

Per mail, direct na betaling.

Algemeen

Ik was op zoek naar een Office365 licentie en Nandu was de goedkoopste en had goede reviews. Website is duidelijk en overzichtelijk en betaling gaat vlug.

Via een kortingscode (verleng-365) ook nog eens ¤2,50 korting.

Verzending

De e-mail met de licentie erin kwam zoals afgesproken binnen enkele seconden na betalen binnen.

Algemeen

Een Office 365 Home licentie aangeschaft bij Nandu Software. De prijs was scherp en de licentie werd digitaal geleverd binnen slechts enkele seconden. In één woord,top!

Algemeen

Norton Security Premium (10 apparaten - 1 jaar) gekocht. Nandu was de goedkoopste. Na betaling met paypal kreeg ik instant de licentie code opgestuurd per mail.

Verzending

Na betaling met paypal kreeg ik instant de licentie code opgestuurd per mail.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Norton Security Premium (10 apparaten - 1 jaar) gekocht. Nandu was de goedkoopste. Na betaling (veel keuze's om betaling uit te voeren) kreeg ik direct de licentie code.

Verzending

Licentie werd direct na betaling verstuurd. Overigens : de email met licentiecode eindigt nog steeds met "Nandu Software wenst u veel plezier en succes met het gebruik van Microsoft Office." , terwijl ik een Norton produkt gekocht heb. Zie ook review van mharnk.nl van 11 mei 2018

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

Bestelling plaatsen ging soepel, ze waren het goedkoopst voor 1 jaar, 5 PCs Kasperksy Internet Security.

Verzending

Na betaling ontving ik bijna direct een email bericht met de licentiecode en duidelijke instructies.

Een klein foutje in de email, het begint netjes met:
"Bij dezen de levering van uw persoonlijke licentiecode voor uw Kaspersky product:"

Het bericht eindigt met "Nandu Software wenst u veel plezier en succes met het gebruik van Microsoft Office."

Dat zijn toch twee verschillende producten van Kaspersky en Microsoft.

Beste mharnk.nl,

Hartelijk dank voor je review! We hebben je advies uiteraard ter harte genomen en begin deze week de email aangepast, zodat we geen verkeerde succeswensen meer sturen ;-).

Hopelijk kunnen we de volgende keer een 5e ster verdienen!

Vriendelijke groet,

Algemeen

Heb al meerdere keren licenties besteld en zal hier blijven terugkomen. De website is overzichtelijk en duidelijk.

Verzending

De licentie wordt binnen een minuut nadat je hebt betaald geleverd. Mooi!

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Heb foutief de verkeerde versie van MS Office besteld en betaald. Er zat geen Outlook bij. Toen ik daarna Outlook erbij wilde bestellen, gaf men niet thuis. Ook omruilen was niet mogelijk.
Ik moest maar met Microsoft contact opnemen. Die leveren alleen als ik een nieuwe MS-Office koop en dat wordt wel erg duur. Een hele slechte service van Nandu en niet erg klantvriendelijk

meteen te downloaden

Beste Tom,

We snappen dat het vervelend is als je achteraf gezien liever een ander product had willen hebben. Maar zoals je zelf aangeeft heb je het product gebruikt, en gebruikte producten kunnen simpelweg niet retour. Dat geldt voor bijvoorbeeld schoenen of een theepot, en ook voor softwarelicenties.

Je hebt inderdaad een pakket gekocht zonder Outlook, dat is maar liefst ¤100 goedkoper dan een pakket mèt Outlook. Je kunt Outlook er wel degelijk los bijkopen, maar niet zonder daarvoor te betalen natuurlijk.

Dat we niet thuis gaven is simpelweg niet waar. We hebben je vriendelijk te woord gestaan en verteld wat de mogelijkheden zijn (nl. dat je tegen betaling Outlook er bij kunt kopen). Dat je na al ons contact nog steeds beweert dat wij je niet helpen en je Outlook niet los kunt kopen is voor ons daarom onverklaarbaar.

Vriendelijke groet,

Algemeen

De aanbieder heeft een lage prijs, de website is overzichtelijk, de digitale licenties werden direct aangeleverd.

Verzending

Direct na betaling kreeg ik 2 seperate mails met de betreffende licenties, installatieinstructies en wat tips. Netjes.

Algemeen

Voor het eerst bij Nandu Software een Product Key besteld voor Kaspersky. Gezien de site goede ratings had en direct zou leveren wilde ik wel een poging wagen om voor een mooie prijs een goed antivirus programma aan te schaffen.

Verzending

Tsja, wat valt hier op te zeggen? Zoals beloofd kwam de productcode direct in mijn inbox terecht. Deze zonder problemen ingevoerd in Kaspersky. Een zeer strakke service!

Algemeen

Ik koop al sinds jaar en dag hier een verlengsleutel voor Office 365. Geschikt voor 5 pc's. Dit omdat ze de goedkoopste webwinkel zijn. De site is duidelijk en de bestelling en betaling verlopen voorspoedig.

Verzending

Product niet fysiek verzonden, maar via de mail. Direct na betaling was de mail met de licentiesleutel binnen. Ook was de licentiesleutel direct via de site te raadplegen.

Algemeen

Nu voor de 2e keer een Jaarabo Office 365 gekocht hier. Na betaling krijg je de code meteen toegestuurd per email.
Die code vul je dan weer in in je Microsoft account waarmee je licentie dan einde vorige licentie+365 dagen wordt verlengd.
Valt verder weinig aan op te merken.

Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Nandu Software was een jaar geleden al veruit de goedkoopste leverancier van een Office365 jaarabonnement, en ook nu, voor het verlengen ervan kwam ik weer bij hen uit. Voorlichting op site is uitstekend verzorgd en bestellen en betalen verliep soepel.

Verzending

Betrof een digitale levering. Meteen na bestelling alle relevante informatie per mail ontvangen.

Klantenservice

Tijdens het verlengen van mijn Office365 ging er iets niet goed waatdoor de verloopdatum op mijn Office account niet werd bijgewerkt. Mijns inziens iets dat Microsoft zou moeten oplossen, temeer omdat de juiste, met een jaar verlengde datum wel werd getoond tijdens de update procedure. Na diverse hernieuwde pogingen en twee keer chat contact met Microsoft support, werd me door Microsoft verteld dat ze het helaas ook niet wisten en verwezen ze me terug naar de verkoper van deze (toch echt MICROSOFT Office 365) licentie. Na mailcontact met Nandu Software kreeg ik een telefoonnummer van Microsoft support, waar ik mogelijk adequater zou worden geholpen. Dat heeft er vervolgens toe geleid dat ik anderhalf uur later met 5 mensen bij Microsoft had gesproken en als laatste actie van de avond in een wachtrij ben geplaatst waar ik nog 47 minuten heb geluisterd naar zwaar irritante wachtrij muziek. De volgende dag weer gemaild met Nandu Software. Mijn hoge waarderingscijfer is in eerste instantie gebaseerd op de snelle respons, maar zeker ook op de wat vertraagde respons in tweede instantie, waarbij ze aangaven dat ze eigenlijk geen oplossing voor me hadden, maar dat ze eventueel wel wilden proberen om met mijn account in te loggen om op die manier te kijken hoe ver ze zouden komen. Na het wijzigen van mijn wachtwoord hebben ze vervolgens inderdaad de verlengingsprocedure nogmaals doorlopen (was toen al ongeveer de tiende keer), en hun poging slaagde vervolgens wel. Voor mij doet het er niet toe of dat geluk is geweest en wellicht gewoon een kwestie van tijd voordat de verloopdatum sowieso alsnog gecorrigeerd zou zijn. Mijn waardering voor de klantenservice van Nandu Software is simpelweg vanwege het feit dat ze de moeite deden om een probleem op te lossen, terwijl de oorzaak ervan toch echt bij Microsoft lag.
Dank daarvoor.

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Website is duidelijk en overzichtelijk, bestellen gaat makkelijk. Levering software binnen de minuut na het afronden van de betaling. Schrik er echter wel van dat ik het door mij ingevoerde wachtwoord als plain text terugkrijg in de accountmail. Ze hebben de beveiliging duidelijk niet op orde. En dat voor een softwareboer....

Verzending

Levering binnen een minuut na afronding betaling.

Algemeen

Duidelijke en uitgebreide productbeschrijving op de website. Betaling is recht toe, recht aan. Account aanmaken is optioneel.

Verzending

Licentie direct na betaling ontvangen. Factuur kwam in losse e-mail. In de e-mail staat heel duidelijk beschreven hoe je de licentie kan activeren.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

snel en makkelijk te bestellen. Had 5 sterren geweest als ik niet extra had hoeven te betalen voor de creditcard.

Verzending

zoals beloofd binnen 1 minuut de code in de mailbox.

Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Ze hebben een duidelijke site. Het is eenvoudig om een account aan te maken. Betalen kan o.a. met iDeal. Allemaal gewoon zoals het hoort.Kennelijk zijn ze wel erg gespecialiseerd, maar als je Office nodig hebt is dat genoeg.

Verzending

Licentie per e-mail, meer is niet nodig.

Klantenservice

Ik had Office 365 besteld, maar ik kreeg geen licentie binnen. Daarom gebeld: een gewoon telefoonnummer, en direct iemand aan de lijn. De e-mail bleek wel verzonden, maar er was iets met mijn masked e-mail van Blur aan de hand waardoor het niet aankwam. Daarom nogmaals verzonden naar mijn gewone e-mailadres. Ik werd dus snel en goed geholpen. Wat mij betreft een aanrader.

Algemeen

Office 365 Home besteld, direct na betaling al de key in de mail ontvangen. Ingevuld en werkt perfect! Aanzienlijk goedkoper dan bij Microsoft zelf en ook goedkoper dan andere webshops.

Verzending

Na betaling de key direct in de mail ontvangen!

Office 365 Key

Bestellen zo geregeld. Betaald via Ideal en gelijk de key via de mail ontvangen.

Invoeren op Office.com en klaar.

Algemeen

Snel nieuwe licentiecode besteld en betalingsmogelijkheden genoeg, goedkoop snelle levering en probleemloze activering van de licentie.

Verzending

De code via mail ontvangen en direct zonder problemen geactiveerd.

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk