Nandu Software

Gebruikers over webshop Nandu Software

Review toevoegen
Verzending: Score: 0

Algemeen

Betreft verlenging Office365. Lage prijs, laagste prijs door additionele terugkeerkorting. Site werkt prima. Is helder en snel. Code, factuur staan snel in mail en instructie hoe de verlenging toe te passen is ook helder.

Algemeen

Inmiddels al een paar jaar mijn Office 365 Home/Family licentie bij deze shop besteld. Helder bestelproces, code via e-mail en fijne jaarlijkse reminder via de mail.

Klantenservice

Fijn om jaarlijks een herinnering te krijgen, inclusief duidelijke instructie hoe een nieuwe licentie aan te schaffen en in het Office account toe te voegen.

Algemeen

Was op zoek naar een Office 365 licentie. Via de pricewatch kwam ik bij deze shop uit. Nog nooit eerder hier besteld. Site is overzichtelijk, prijzen duidelijk en betaalproces zoals ik had verwacht.

Verzending

Code werd direct per e-mail verzonden

Algemeen

Naast lage prijs, gaat bestellen eenvoudig en staat er goede informatie op de website. De klantenservice na de koop was uitzonderlijk goed.

Verzending

De levering was binnen een minuut. Eenvoudiger kan ik mij niet voorstellen en wederom met prima informatie en tips over het installeren.

Klantenservice

De klantenservice is mijn inspiratie voor deze bijzonder enthousiaste recensie. Ik kon uitzonderlijk goed geholpen worden met een door mij gemaakte vergissing. Ik was daar heel blij mee. Een grote pluim voor de service van Nandu.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Nandu is de goedkoopste leverancier uit de pricewatch, dit was mijn voornaamste reden om hier een Microsoft 365 Family licentie aan te schaffen.

Verzending

Snel. Levering van de key per e-mail was binnen 1 minuut na overboeking binnen.

Klantenservice

De handleiding met uitleg over Office portal zou wellicht iets duidelijker kunnen.

Algemeen

Volledig geautomatiseerde dienst, die me onmiddellijk na betaling de noodzakelijke productsleutel leverde. Hij werd per e-mail opgestuurd, maar hij stond tevens in mijn account. De factuur (pdf) kon ik direct downloaden uit mijn account bij Nandu Software.

Verzending

Aangeschaft: Microsoft Office 365 Home (voor een gezin met maximaal 6 accounts). Geleverd werd exact hetzelfde product als Microsoft aanbiedt – dus inclusief 1000 GB OneDrive opslag per account – maar dan voor tweederde van de prijs die Microsoft rekent. Er is echt geen enkele reden om bij Microsoft of een andere aanbieder te kopem.

Tha Karma 8,85K

Algemeen

Snel, goedkoop, duidelijk. Zie niet in waarom je niet zou kopen hier. Gewoon perfect zo

Verzending

Verzending is direct. per mail, of direct zichtbaar binnen je account online.

Algemeen

Je betaald, je krijgt een code, de code werkt. Klaar is kees, een kind kan de was doen. De eerste vier keer verliep alles vlekkeloos, de laatste keer werd om onduidelijke rede de code niet geaccepteerd. Nandu heeft het probleem toen opgelost (dat is Microsoft niet gelukt).

Verzending

Zodra je betaald ontvang je direct een mailtje met de code, dit werkt allemaal top.

Klantenservice

Er wordt bijzonder direct en adequaat gereageerd op vragen, de kennis doet niet onder voor die van Microsoft tech support. Er wordt die extra stap gedaan om je probleem op te lossen. De laatste code werd om compleet onduidelijke rede niet geaccepteerd, de klantenservice komt met alle tips die Microsoft tech support level 2 (zo noemde de beste medewerker zichzelf) uiteindelijk ook probeert, gaat er uiteindelijk zelf mee aan de slag (tech support had het opgegeven) en lost het voor je op. Geweldige service!

Algemeen

je betaalt je krijgt de code, en als de mail te lang duurt kan je op de website je code ook inzien. de code werkt. prima

Algemeen

Office 365 home besteld na de tweakers link gevolgd te hebben. Snelle levering en duidelijke uitleg hoe te activeren te vinden in de mail.

Verzending

Na dat ik de ideal betaling had gedaan had ik direct een mail met de licentie code.

Algemeen

Ik zie dat ik hier al jaren mijn Office personal licentie bestel. Altijd goedkoop (zeker met de kortings code) en de code direct na betaling in de mail.

Verzending

Code komt via de mail, en wel direct na betaling,

Algemeen

Goedkoopste plek om Office te kopen. Na een jaar krijg je automatisch een herinnering dat je office licentie weer verloopt en dat je kunt verlengen door nogmaals aan te schaffen en combinatie met een kortingscode (verleng-365). Na check op tweakers blijkt dat ze dan wederom de goedkoopste zijn.

Verzending

Licentiecode is direct na aanschaf beschikbaar in omgeving van Nandu. Daarnaast krijg je 'm ook via de mail.

Algemeen

Direct vanuit de pricewatch naar het product op hun website en daar betalen met iDEAL. Binnen 1 minuut ligt de licentiecode ook daadwerkelijk in je inbox zoals ze beloven.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

1 keer inloggen, adresboek wijzigen (voor zakelijke bestellingen, BTW nr wordt ook gecontroleerd) en bestellen maar, simpel.

Verzending

Na betaling gelijk alle e-mails met de productsleutels van Norton. Ook bedrijfsgegevens ingevuld op de factuur.

Algemeen

Licentie besteld voor Office 365, direct verleng code gekregen in mijn mail en het werkt ook gewoon voor 1 jaar, dus zoals verwacht.

Verzending

Direct code gekregen in de mail

Algemeen

Al 4 jaar neem ik hier mijn licentie voor Microsoft Office 365 af.
Simpel, netjes geprijsd en het werkt vlekkeloos.
De klantenservice heb ik nog nooit nodig gehad dus daarover ook geen mening

Never change a winning team!

Verzending

á la minute verzending dus geen wachttijd.

Algemeen

Bestelling voor Office 365 geplaatst.
Direct geleverd na de betaling met iDeal.
Code werkt en er stond duidelijk omschreven hoe de code te gebruiken.

En nog eens €2,50 korting met code "verleng-365".

Verzending

Direct een goede code via email ontvangen, na de betaling.
Helemaal top!

Algemeen

Microsoft wenste het abonnement per credit card te verlengen, maar ik niet. Dus heb ik via Nandu 2 x een licente voor Office 365 Home aangeschaft (en inderdaad ook extra korting gekregen via een kortingscode) . De licenties zijn binnen 10 minuten afgeleverd per e-mail.
Daarna gelijk geactiveerd en ik ben weer 2 jaar voorzien van Office 365 Home.
Hoe makkelijk kan het zijn.

Verzending

Binnen 10 minuten per email de levering ontvangen. Uitstekend!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Ik koop een licentiecode, betaal netjes, en al wat er komt is een factuur, en GEEN licentiecode!!
Het is gewoon een mailtje met een code erin waarom duurt dat zo lang, kan toch direct verstuurd worden?? Ik moet verder met die code kom op Nandu !
Centen incasseren lukt WEL meteen en zonder haperingen. Maar leveren ho maar.
Waardeloos!

EDIT 4-3:
Licentie2Go stuurde mij direct na aankoop de key/code die ik voor Windows gekocht had, ik ging er dus vanuit dat ook deze shop een download-aankoop direct verzond, wat dus pas na het weekend gebeurde.

Maandag ben ik wel snel geïnformeerd door Nandu, echter werd een verkeerde activatiecode gemaild (voor een ander product).
Na een mail-reply van mij is daarna alsnog de juiste code opgestuurd.

Mails werden snel beantwoord, en de vergissing werd ook snel na mijn reply hersteld.
Ik heb de shopwaardering dus bijgesteld van waardeloos naar goed.
Levering heb ik voldoende beoordeeld (er werd eerst een verkeerd product geleverd).

Verzending

zie toelichting, er is niks verzonden dus waardeloos.

EDIT 4-3; (zie toelichting) na een reply van mij werd alsnog, snel, de juiste code gemaild, goed opgelost dus.

Algemeen

Ik bestel hier al jaren een Office365 personal licentie. Hoewel er weinig reviews zijn is de service prima, je besteld, betaald en krijgt een werkende licentie in de mail die je daarna zelf activeert op je Microsoft account.

De klanten service heb ik niet nodig gehad, dus daar kan ik niets over zeggen.

Verzending

Per mail, direct na betaling.

Scorekaart voor Nandu Software

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Webshop Keurmerk