×

Help Tweakers weer winnen!

GekOpGadgets.nl

84 producten en 98 uitvoeringen

Gebruikers over webshop GekOpGadgets.nl

Review toevoegen
Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

De website is duidelijk en de produkten staan goed beschreven betaling verliep soepel en snel

Verzending

Levertijd werd netjes aangehouden

Klantenservice

Een gadget besteld deze had na 2 dagen een defect retour gestuurd onder garantie daarna niks meer van ze vernomen
Op e mails en ingesproken berichten hebben wij geen enkele reactie gehad
En je krijgt nooit iemand aan de telefoon alleen een antwoord apparaat
Na mijn review op tweakers hebben ze gereageerd binnen 2 dagen nieuwe gadget in huis
Hoop dat ze de service nu goed in het oog behouden zodat dit soort klachten niet meer voorkomen

Door overstap op nieuw helpdesksysteem helaas blijven liggen. Inmiddels contact gehad met klant en probleem opgelost.

Algemeen:
Verzending:
Klantenservice:
Algemeen

Gewoon straight to the point. Producten zijn makkelijk te vinden, veel betalingsopties en duidelijkheid over de verzending.

Verzending

Voor 19:00 besteld, morgen in huis. Dit is ook gebleken.

Scorekaart voor GekOpGadgets.nl

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie