GekOpGadgets.nl

97 producten en 115 uitvoeringen

Dat we bij GekOpGadgets gek zijn op gadgets merk je aan alles. Het assortiment is zeer uitgebreid en helemaal up-to-date. Nieuwe producten staan op de release date op website, zodat jij als klant altijd verzekerd bent van de nieuwste gadgets. De prijzen zijn scherp en kunnen gemakkelijk de concurrentie aan met de grote elektronicazaken. Met als grote voordeel dat we bij GekOpGadgets echt verstand hebben van de producten. Als tweaker weet je natuurlijk al bijna alles, maar als je toch nog een vraag hebt kan je gebruik maken van de gemakkelijke chat-functie in de webshop. We proberen dan graag je vraag op te lossen!

Bij GekOpGadgets rekenen we vanaf 50 geen verzendkosten, en bestel je op werkdagen voor 21:00 uur dan wordt de bestelling nog dezelfde dag verzonden. Binnenkort hopen we ook same-day-delivery aan te kunnen bieden.

Zoals te verwachten van een trendy gadgetshop zijn de betalingsmogelijkheden zeer uitgebreid. Naast alle standaard betalingsmogelijkheden kan er binnenkort ook betaald worden met bitcoins, hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht!

Scorekaart voor GekOpGadgets.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 115 producten, 157 unsorted producten
Prijsindex Nederland 107,5 (7,5% boven gemiddeld)
Prijsindex België 108,7 (8,7% boven gemiddeld)