Computer-Bestel

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

De webshop Computer-Bestel is onderdeel van https://tweakers.net/shopreview/9464/computerinkopen-punt-nl/shopreviews/

Gebruikers over webshop Computer-Bestel

Review toevoegen

Algemeen

Advies gevraagd en gekregen via de mail. Telefonische hulp zeer duidelijk en vriendelijk over de aanschaf van een gamecomputer

Verzending

Midden in de coronatijd duurde het iets langer. Dit was echter ook al aangegeven op de site.

Klantenservice

Zeer vriendelijk te woord gestaan , tot op koningsdag aan toe.

Algemeen

De computer kan je heel makkelijk en overzichtelijk samen stellen. De prijs is uitstekend omdat je PC in elkaar wordt gezet, je hoeft dus, alleen je accessoires en beeldschermen aan te sluiten. Het product was goed verpakt en duurde wel even wat langer met de lever tijd maar dat was vanwege de Carrona stress.

voorde rest niks te klagen over de service en kwaliteit van het product

het was uitstekend verpakt

Klantenservice

Ze zijn klantvriendelijk en begeleiden je goed door het keuze menu om zo snel mogelijk antwoord te krijgen.

Algemeen

Duidelijke bestel instructies en goede afhandeling! Na betaling binnen een paar dagen mijn systeem gereed.

---

Product zelf opgehaald. Netjes te woord gestaan en ondanks corona beperkingen
goed geholpen.

---

Alle afspraken keurig nagekomen in goed overleg!

Algemeen

Enige tijd geleden heb ik besloten om mijn iMac 27inch 5K te verkopen voor een krachtpatser die het streamen makkelijker maakt ( windows is hier simpel weg beter voor geschikt ).

Zo gezegd zo gedaan, en heb mijn gamepc samengesteld/besteld. Over de service heb ik alleen maar lof, als je vragen hebt over het samenstellen en je wilt een mening dan helpt computer-bestel maar al te graag!

Ook vragen nadat de bestelling is gedaan is geen enkel probleem, reacties zijn enorm snel en staan je netjes te woord.

In mijn opinie is dit "DE" winkel als je opzoek bent naar een gamepc. Het gehele plaatje klopt, en vergeet niet... hun prijzen zijn scherp in vergelijking met concurrenten.

Verzending

Na vragen wat de levertijd was indien ik op de bestelknop zou drukken, wordt mij verteld dat de pc binnen 1 a 2 dagen zou geleverd worden.

Na wat zenuwachtige dagen heb ik contact opgenomen omdat ik niets hoorde, de reden van vertraging lag aan de drukte met bestellingen het weekend daarvoor. Wat ik deels kan begrijpen, wat ik niet begrijp is waarom mij dat de levertijd werd verteld die niet kon worden nageleefd.

Zo optimistisch dat ik ben wacht ik geduldig af, heb op de laatste dag van de week (vrijdag) contact gezocht en gevraagd wat de status was van mijn bestelling. De bestelling was vertraagd doordat de behuizing nog niet binnen was, hier was het punt waar ik deels een teleurgesteld gevoel kreeg. In mijn opinie had hier over bericht kunnen worden zodat ik eventueel de keuze had om een andere behuizing te kunnen kiezen zodat mijn bestelling toch nog in de zelfde week geleverd zou kunnen worden.

Vandaag heb ik nogmaals gevraagd wat de status was van mijn bestelling. Mijn werd gevraagd of ik een momentje had omdat de collega's druk bezig bezig waren met de bestellingen. Met alle begrip heb ik hier op gewacht, helaas zal ik hier morgen pas antwoordt op krijgen. Dit omdat de chat nu offline is en de winkel dicht.. Laat het nou net morgen 5mei zijn en dus woensdag pas antwoordt krijg.

Al om al, heb ik mijn pc vorige week dinsdag besteld en ga er nu vanuit dat ik hem op zijn vroegst pas donderdag krijg. Ik betreur dit wel, dit omdat andere bedrijven mij garandeerde bestellen is volgende dag leveren. Wel geeft dit mij motivatie de bestelling te annuleren en elders te bestellen puur uit principe.

Klantenservice

Zoals al eerder verteld, is de service verder gewoon goed. Computer-bestel staat je te woord waar nodig en geven verder prima advies ( pc-gericht )

Beste arCliite.

Dank voor je eerlijke en uitgebreide review.

We hebben afgelopen 2 weken te maken met een behoorlijke 'piek drukte'. Dat tezamen met de logistieke problematiek veroorzaakt door Corona en een aantal feestdagen, heeft dat ertoe geleid dat we wat achterstand hadden met het klaarmaken van de maatwerk computers.

Gelukkig hebben we afgelopen week veel achterstand weg kunnen werken. Ik kan helaas niet zien op basis van jou review en je gegevens welke bestelling aan jou toebehoort maar ik ga er van uit dat je systeem inmiddels is geleverd.

Namens het Computer-Bestel Team wens ik je alvast heel veel (Game) plezier toe met je nieuwe computer en mocht er nog iets zijn waar we je mee kunnen helpen dan kun je ons altijd bereiken via mail/chat of telefoon.

Johan van Computer-bestel.nl

Algemeen

Het ging super snel binnen een dag was die al bij post nl maar post nl moest weer dagen wachten😴 maar dat maakt niets uit ik had ook een paar vragen en daarmee werd ik goed geholpen!

Verzending

Duurde bij post nl wel lang (1 week)

Super werd goed geholpen

Verzending: Score: 3

Algemeen

Dit bedrijf regelt alles tot aan de top puntjes alles voor je uitstekende klantenservices , mee denkend , zeer behulpzaam iedereen ik heb alle reviews gelezen voor dat ik een game pc liet samen stellen, op aantal dingen hebben hun zeer uitstekende advies gegeven

wil je betrouwbaar systeem ga dan hier na toe
hun zijn zeer goedkoop !! aantal dagen vertraging gehad hierdoor mooie compicatie gekregen

gratis windows 10
en mooie muispad

bestelling liet wel op zicht wachten levering was aangezegd met 3 dagen ,
helaas is dit door corona virus, maar ook door leverancie vertraging opgelopen,

en postnl werkte totaal niet mee

Verzending: Score: 3

Algemeen

Prima en overzichtelijke website. Zoon kon zo zijn eigen pc samenstellen. Dinsdag avond besteld donderdag met de post mee. Helaas nu wat drukken bij post nl waardoor de levering vertraagd was. Hij is inmiddels aangekomen en is er superblij mee. Zijn reactie. Ik wist dat hij goed zou zijn maar zo goed!😊

Verzending

Kreeg al snel een melding van computer bestek dat hij was verzonden en bericht van post nl dat hij vrijdag geleverd zou worden. Helaas werd dit door de drukte pas de donderdag daarop. Dit vergde wat geduld van mijn zoon.

Klantenservice

Snel reactie op mijn mails.

Algemeen

Recent mijn eerste gamingcomputer besteld op computer-bestel.nl. Top advies verkregen en supersnelle levering! Computer werkt uitstekend en is zeer snel!

Algemeen: Score: 3

Algemeen

.. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. .. ..

Beste Paul,

Dank voor je review.

Normaal zou ik zeggen: Ik neem de ervaring van harte om zo onze dienstverlening te proberen te verbeteren. Echter is jou ervaring niet iets waar wij iets aan konden doen. Je hebt ons simpelweg de mogelijkheid niet gegeven.

Ter aanvulling op je review: Na aanvang van je eerst gemelde storing hebben wij je complete interne systeem vervangen. Een protocol wat wij in acht nemen als wij een storing voor onze kiezen krijgen die we niet kunnen reproduceren om zo uit te sluiten dat het aan onze hardware ligt. Stukje service zullen we maar zeggen.

Direct daarna kwam je tot de conclusie dat 'nieuwe' PC exact de zelfde storing gaf. Iets wat onmogelijk aan de computer te verwijten valt als deze 1 op 1 (behalve de behuizing/waterkoeling) vervangen is. We kunnen niet anders concluderen dat de gemelde storing te verwijten is aan je randapparatuur of software gebruik.

Overigens hadden we je hierna prima nog verder geholpen als je ons die mogelijk had gegeven. Je hebt immers direct daarna abrupt besloten om de computer door te verkopen. Leuk detail: de nieuwe klant heeft tot op de dag van vandaag geen contact met ons opgenomen dat er wat mis zou zijn aan de computer.

In mijn ogen kan het niet zo zijn dat wij hiervoor verantwoordelijk gehouden worden. Dit hebben we je al een keer eerder uit proberen te leggen…

Het is vervelend dat je problemen hebt gehad met de computer, enkel was de computer niet de oorzaak van jou storing.

Ondanks alles ben ik toch blij dat voor jou de situatie nu is opgelost.

De volgende keer als een dergelijke situatie zich afspeelt (zeker met elektronica) adviseer ik je eerst om na het advies en de hulp van een expert te luisteren alvorens zelf conclusies te trekken.

Johan van Computer-bestel.nl

Algemeen

Ik werd duidelijk geholpen door de klantenservice, als ik een probleem had kreeg ik altijd een mail terug.

Algemeen

A very well laid out website that made it easy & enjoyable putting together the exact PC that I desired. I have now had the computer for a couple of months and I must say that I very much enjoy it. Beautiful design, zero problems, and it performs amazingly. Thank you Computer-Bestel!

Verzending

The package arrived within a couple days after ordering it. It was packed well with zero problems upon opening it.

Klantenservice

Computer-Bestel were more than happy to help me out in English. The team was friendly and very informative.

Algemeen

Toffe site waar je of een bestaande pc kan bestellen of er eentje zelf kan samenstellen met zelf gekozen materialen. Naar ieder zijn smaak en budget dus.

Verzending

Iets later doordat er een onderdeel niet op voorraad was maar zodra deze werd verzonden was de levering (zelfs in België) reeds de dag nadien!

Klantenservice

Behulpzame medewerker aan de lijn gehad die me alle info doorgaf die ik vroeg en deze ook nagekomen is.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Heb op black friday een game pc gekocht.
Inmiddels is de pc twee keer op mijn kosten retour gestuurd ivm problemen met de video kaart. Vooraf is afgesproken dat het geld retour wordt gestort. Ruim €40,00.
Tig keer gebeld en e-mail gestuurd. Telefonisch wordt er van alles beloofd maar terug betalen hoe maar.
SCHANDALIG!!!!!!

Verzending

PC geleverd met een losse videokaart erin. Retour gestuurd en retour ontvangen maar nu nog meer problemen. Strepen op het beeld. Uiteindelijk netjes gemaakt maar er zat een andere videokaart in de omkasting zonder vooraf overleg. Gelukkig wel met dezelfde specs.
Dit kan gewoon niet!!!!

Klantenservice

Gezien het feit van bovengenoemde beloven ze je van alles door de telefoon maar het geheel is nog steeds niet netjes en correct afgehandeld.

Ik wordt er erg moe

Beste Peter,

Dank voor je review. Ik snap je frustratie en daarvoor mijn excuses.

Door de overname van onze nieuwe webshop (Game-Outlet NL), liepen we een klein beetje achter met het uitbetalen van de compensaties voor gemaakte (retour)verzendkosten.

Inmiddels is je compensatie voor de gemaakte verzendkosten ook uitbetaald en hopen we je hiermee alsnog goed te hebben geholpen.

Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij ze graag.

Johan van Computer-Bestel.nl / Game-Outlet.nl

Algemeen

Duidelijk site! Super overzichtelijk, heb er zelf een pc besteld. Binnen 5 dagen bij mij thuis en werkte uitstekend

Verzending

Werd via mail up-to-date gehouden over mijn bestelling en binnen 5 dagen had ik hem binnen

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Twee PC's besteld tijdens blackfriday. Leuke prijs en goede configurator. Helaas stond er maar 1 PC op de factuur terwijl ik er twee betaald had. Dit later wel na een mailtje en een belletje hersteld.

Verzending

Levering heeft meer dan 10 dagen geduurd. Zal door blackfriday deal komen, maar duurde mij te lang. Daarnaast werden de twee PC's op verschillende dagen geleverd.

Klantenservice

Ik had een probleem met de temperatuur van mijn CPU. Ik heb daar weken over gemaild. Reacties duurde doorgaans meerdere werkdagen. Erkenning van mijn probleem was matig waardoor ik niet goed wist wat ik moest doen. Met moeite gebruikt gemaakt van de retour service, duurde week voordat
pc gehaald is. Deze is gefixt. Helaas waarschijnlijk door PostNL gesloopt tijdens de weg terug. Scheef moederbord en kapotte harddisk. Nu zelf maar naar Surhuisterveen gereden. 130 km. Daar prettig geholpen. Allemaal garantie werk en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Top.
Ik wilde geen review schrijven omdat ik ervan overtuigd ben dat de Computer-Bestel mensen je echt wel willen helpen. Maar de snelheid en de helderheid van communiceren vind ik onder de maat.

Beste FIGIOT,

Dank voor je review. Ik snap je frustratie heel goed. Daarom wil ik ook onze excuses aanbieden voor het ongemak.

Het probleem met de communicatie is iets waar wij zelf ook van op de hoogte waren. Wij hebben inmiddels stappen ondernomen om dit te verbeteren:

Afgelopen maand hebben wij 2 nieuwe Toppers mogen verwelkomen in ons team die zich voornamelijk gaan bezighouden met de klantenservice en de klantvriendelijkheid binnen onze organisatie.

Ook hebben wij inmiddels een nieuw klantenservice systeem geïntegreerd. Hierdoor is het voor ons inzichtelijker we klanten we nog moeten helpen en welke medewerker, wat gecommuniceerd.

Zo gaan we ervoor zorgen dat we in de toekomst onze klantenservice naar een nieuw niveau gaan tillen!

Namens heel Computer-Bestel.nl wens ik je veel plezier met je nieuwe aanwinst en mocht er nog wat zijn waar we je mee mogen helpen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Computer besteld, mail gekregen over de betaling en na betaling bevestiging gekregen.
Super en gemakkelijk!

Verzending

Besteld en binnen de week geleverd. Nu nog aan het wachten op de game...wordt na gestuurd.

Klantenservice

Had een vraag, en binnen de 12 uur had ik een reactie terug.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

spel computer word nieuw geleverd en het werk niet. jammer voor een dure aanbesteding.niet eerder meegemaakt.

Verzending

Niet tevreden,grote kast ,voor een game computer,extra retour ,veel tijd verlies,vind jammer om het te melden.Mede dat Post.nl ook met de Post paketten gooit.

Beste Henk (54),

Dank voor het delen van je ervaring.

Ik heb je bestelling er even bij gezocht en ik zie dat deze retour melding inmiddels door ons afgehandeld.

Het is inderdaad vervelend dat je bestelling defect bleek te zijn bij aflevering. Wij testen onze producten intensief alvorens deze worden verzonden. Helaas is het bij elektronica dat deze defect kan gaan op ieder willekeurig moment. Gelukkig heb je daarvoor garantie en lossen wij deze problemen dan ook graag voor je op!

Wat betreft je overige opmerkingen: de te grote kast, dat is een keuze die je zelf hebt gemaakt tijdens het samenstellen van je computer. De afmetingen staan bij de behuizing en dat had je dus vooraf kunnen weten. Natuurlijk ben je altijd vrij om een andere kast uit te zoeken en deze door ons te laten ombouwen mocht je dat willen.

Hopelijk hebben wij je verder naar wens geholpen en ben je nu toch uiteindelijk blij met het geleverde product. Mocht je toch nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik ze natuurlijk graag. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice.

Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Ik ben er tevreden mee, ik kan eindelijk fortnite spelen zonder lag met veel fps

Algemeen

Bestelproces op de website verloopt soepel. De betaling verloopt ook prima. Geen problemen ondervonden. Kortom, goed!

Levering geheel volgens afspraak

Klantenservice

Computer was geleverd met gebreken. Na telefonisch contact ben ik serieus en vriendelijk geholpen. Alles wordt hersteld. Goede service die verwacht als er problemen zijn. Top!

Algemeen

Bestellen gaat makkelijk. Het op de hoogte houden van wanneer je computer gebouwd is gaat niet soepel. Maar eenmaal verzonden komt deze wel gebruiksklaar aan en bij mij zonder beschadigingen.
Klantenservice vind ik persoonlijk niet goed, aangezien ze soms dingen toezeggen vervolgens vergeten dit door te voeren tot veel later.
Maar uiteindelijk proberen ze het wel goed te maken.

Product was redelijk goed op een aantal problemen met ventilatoren en wifi module na. Hier is uiteindelijk een passende oplossing op geboden.

Verzending

Verzending was later dan aangegeven, maar goed aangekomen.

Klantenservice

Via de email, als het snel gaat, gaat het goed. Telefonisch zouden ze kunnen verbeteren door gemaakte afspraken vast te leggen in hun systeem, als ze dit al niet doen.

1 2 3 ... 10

Scorekaart voor Computer-Bestel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie