Computer-Bestel

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Computer-Bestel

Review toevoegen

Algemeen

Ik had een pc samengesteld voor 3d werk. Binnen 30 minuten kreeg ik een mailtje met wat adviezen over koeling, voeding, ed. Daarna heb ik gevraagd of de 64GB geheugen met 2 modules kon worden uitgevoerd zodat ik later nog 2 modules kon toevoegen. Deze optie is helaas niet mogelijk via de website. Ze zouden het even vragen bij inkoop, maar verder niets meer gehoord. Mijn PC werd na 4 dagen geleverd zoals beloofd, met twee geheugen modules die ook nog eens 3600Mhz waren i.p.v. de bestelde 3200. Kortom, erg blij met deze pc.

Verzending

Omdat ik een Houdini training aan het doen was, wilde ik de PC snel hebben. Dus heb ik eerst even gevraagd of ze problemen zouden verwachten. Maar ze beloofde de PC binnen 5 werkdagen te leveren, en dat hebben ze dan ook gedaan.

Klantenservice

Twee keer een vraag gesteld via de mail over mijn samengestelde configuratie en twee keer binnen 30 antwoord ontvangen.

Algemeen

Uitstekend geholpen bij het samenstellen van de PC. Vervolgens een alternatieve behuizing geregeld, omdat de levertijd van de oorspronkelijk gekozen behuizing erg lang was.

Algemeen

Ben tot nu toe heel tevreden. Om mijn hele ervaring met Computer-Bestel te kunnen weergeven zal ik twee keer een review schrijven. Dat doe ik omdat ik een pc heb laten bouwen en graag gebruik maak van hun 'hot swap service; waarbij ze vanwege het bekende tekort aan 3080 GPU's een leenkaart in de pc zetten en ik hem later gratis kan terugsturen zodat de 3080 kan worden ingebouwd. Dit is dus deel 1 van de review!
Allereerst vind ik het heel knap dat ze zo snel reageren; vaak kreeg ik binnen een dag een accurate reactie op een mail en voor eenvoudigere zaken zijn ze ook flitsend snel te bereik via de app. Overigens is advies eigenlijk nauwelijks nodig; de website is zeer inzichtelijk en het is gewoon fun om de diverse onderdelen te selecteren en op je gemak allerlei configuraties samen te stellen. Daarnaast heb ik ook een heel prettig adviesgesprek kunnen voeren via de telefoon. Ik heb nl de wens om mijn pc zo wel snel maar ook zo stil mogelijk uit te laten voeren en daar kon ik wat tips bij gebruiken. De pc is ook lekker snel geleverd en bevalt tot nu toe heel goed. Wel kan hij wat mij betreft nog wat stiller maar is natuurlijk een kwestie van smaak. Tijdens gamen heb ik daar natuurlijk geen last van maar deze oude gamer moet ook gewoon geconcentreerd thuiswerken en dan is een geruisloze pc weer heel plezierig. Ik heb aangegeven dat ik hem nog niet heel stil vond en de mannen zien het als een uitdaging om een poging te doen hem stiller te maken zodra de pc weer terugkomt voor de GPU swap; geweldige service natuurlijk!!! Daarnaast zijn ze bereid om mijn 'oude' SSD uit mijn vorige pc weer in te bouwen in dit race monster; (kan ik ook zelf maar wil garantie niet verpesten).. Kortom mooie spullen en geweldige service waarbij de mannen super met je meedenken! Nu natuurlijk in spanning de swap afwachten en ben benieuwd of ze m stiller kunnen krijgen! Wordt dus vervolgd!!

Super snel en compleet

Zie hierboven

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Een fijne game pc, waardoor ik nu lekker kan game. Hij werkt heel goed top.

Algemeen

Op 22 januari 2021 heb ik bij Computer-Bestel een pc besteld. Deze heb ik op hun website samengesteld. Ik had mijn twijfels of ik wel de juiste produkten had gekozen en belde daarom het bedrijf even op voor advies. Er werd even meegekeken wat ik had samengesteld en gaven me advies om e.e.a. nog te wijzigen met redenen omkleed. Super service dus. Was dan ook zeer tevreden en heb ook gelijk die middag de pc besteld.

Op de website staat dan de pc binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd. Na een week heb ik even gebeld waar mijn pc bleef waarop ik te horen kreeg dat zij aan het proberen waren om de gevraagde videokaart die ik wilde hebben te krijgen maar dat dat op dit moment erg moeilijk was omdat alles is uitverkocht. Dat klopt ook want op andere websites heb ik gekeken en overal was de videokaart die ik wilde hebben "niet in voorraad". Na twee weken nog eens gebeld en nu hebben ze een "leenkaart" erin gezet hoewel die ook al moeilijk is te krijgen. Ze konden wel een nog lagere kaart erin zetten maar dan zou ik teveel moeten inleveren in vergelijk met wat ik had besteld.

Ik ben zeer bevreden over de behandeling en advies die door het bedrijf wordt gegeven. Heb nu de pc binnen en loopt als een trein. Nu is het wachten nog op de videokaart die er eigen in moet. Op het moment dat die binnenkomt wordt ik gebeld en kan ik de pc zonder kosten terugsturen en wordt de bestelde videokaart erin gezet . Ik heb zo'n service nog eigenlijk nergens meegemaakt als ik eerlijk moet zijn.

Ik kan ook iedereen die een game-pc wil hebben aanraden om op hun website de pc samen te stellen naar eigen wensen en eventueel om advies vragen. U zult zelf ervaren dat de persoon die je aan de lijn krijgt verstand van zaken heeft en u vriendelijk met goed advies te woord zal staan.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

klantenservice van niks. Je zou denken in corona tijd dat je nog een bestelling kan annuleren? Eerst Nee, daarna Ja dat kan maar ze halen er wel mooi je geld voor het samenstellen van af.

Wat raar is want zelfs de 2 systemen waren nog niet af. Er zat geen Windows op / drivers enz want 1 miste nog een grafische kaart en de andere.. Ja lees hieronder en lijkt mij niet dat ze die testen en installaties in minder dan een uurtje fixen. Dus je betaald voor niks. HET IS DIEFSTAL!

Wat wel leuk is als je wilt dat je systeem prioriteit krijgt ga per direct annuleren. Want eind vrijdag bel ik voor een update en geven ze aan nee de systemen duren nog lang door de grafische kaarten... Maandag ochtend bel ik om te annuleren en nee dat kan niet en opeens een halve dag verder is er opeens wel 1/2 klaar.

Maar even serieus jullie communicatie naar de klant kunnen jullie echt verbeteren:
1) Meer mailtjes met updates.
2) Als ik bel zei men steeds wat anders dat is ook echt heel raar. Eerste keer bellen zei men u heeft ongeveer 100-200 voor je. Daarna: sorry meneer ik kan en mag dat niet zeggen... Raar weer.

Ik hoop dat iedereen het leest. Want ik wens niemand dit!

Klantenservice

Even op de reactie reageren zodat men echt een duidelijk beeld krijgen.

Ook wat hieronder staat klopt weer half, omdat de levering te lang duurde heb ik aangegeven dat ik toch een leenkaart wilde ontvangen mits 1 van de systemen klaar waren. Dus weer komt naar voren dat de klantenservice waar persoon x niks van weet, maar persoon y weer wel! Super eenduidige communicatie. NOT!

Tot slot De samenstelkosten rekenen terwijl je (bijna) niks gedaan hebt? Daar gaat denk ik niemand mee akkoord. Voor wat wel? Het installeren en testen van de systemen hebben jullie niet gedaan (het was immers incompleet). Dan wil ik ook wel gratis 120 euro ontvangen.

Dus u koopt ook een auto zonder moter? En betaald dan wel al? Want ja toch hebben wij u auto in "elkaar" gezet. Ik denk het niet. Dus wilt u ook 120 euro weggeven? Nee, bewaar dat lekker voor iets anders. Zet hem zelf in elkaar en vertrouw nooit op Goedkoop, want dat is duurkoop. Anoniem zijn hoeft niet maar gehele voor en achternaam deel ik niet overal. Daarbij is het op tweakers verboden. Daarom zijn de reviews op de andere platformen niet gewijzigd. Het bedrijf wilt natuurlijk niet van tweakers verbannen worden. Daarbij dit zegt overigens niks over een review... Nogmaals de review is voor toekomstige klanten en niet voor een gefrustreerde man die nu ruim 4000 euro misloopt. Ik hoop echt dat iedereen dit zal lezen en een andere webshop kiest. Ook kijk anders in de historie op trustpilot, dit heeft computer-bestel vaker geprobeerd, ik ben niet de enige. Echter zorg ik ervoor dat iedereen deze review zal lezen.

Beste Anoniem,

Je hebt aangegeven dat je Anoniem wil blijven en niet bij echte naam wil worden genoemd op dit platform. Aangezien wij jouw verzoek respecteren hebben we daarom je naam weggehaald.

Deze review is een mooi voorbeeld van een consument die onwaarheden en valse beschuldigingen plaats over een bedrijf maar wel met zijn naam anoniem wil blijven. De reden hiervoor is goed te bedenken.

Dank voor je vijf geplaatste reviews op verschillende review kanalen (Google, Tweakers, TrustPilot, KiyOh en Nederlandreview.nl).

Op Black Friday heb je bij ons twee computers besteld met een RTX 3000 kaart erin. Wellicht voor de meeste bekend is er op dit moment een gigantisch wereldwijd tekort van deze type videokaart. Hierdoor zijn er enorm lange wachttijden op deze producten (iets wat we meerdere keren voor, tijdens en na het bestellen hebben gecommuniceerd).

Om te zorgen dat je toch snel gebruik kon maken van je aankoop. Hebben we een Hotswap service in het leven geroepen. Dat betekende dat je aankoop snel geleverd kon worden met een tijdelijke leen videokaart waarna je later de computer kon laten ombouwen met de door jouw bestelde videokaart zodra deze bij ons binnen zou zijn.

Je hebt bij het bestellen expliciet aangegeven (ondanks de lange levertijd) dat je de computers niet geleverd wilde krijgen met een leenkaart en dat je bereidt om (lang) op de computers te wachten.
De bestelde computers hebben we in de tussentijd gebouwd en getest met de leenkaarten erin, maar op jouw verzoek dus niet verzonden.

Na 2 maanden heb je besloten om niet langer te wachten. Je hebt de bestelling geannuleerd. Jouw annulering hebben we doorgezet en het aankoop bedrag hebben we terug gestort. De kosten die wij hebben moeten maken voor het bouwen van de computers ( € 120,- conform de voorwaarden ) hebben wij in mindering gebracht. Deze kosten waren tijdens het plaatsen van je bestelling kenbaar en hier heb je nadrukkelijk akkoord op gegeven dat deze kosten in rekening worden gebracht bij annulering.

Wij weten oprecht niet hoe wij deze negatieve ervaring bij jou hadden kunnen voorkomen. Immers wij hebben alles uitgevoerd naar jouw wensen en hebben je vooraf duidelijk en transparant over de levertijden gecommuniceerd.

Toch hoop ik dat je wellicht ergens anders meer geluk hebt met het uitzoeken van de computers. Al denk ik niet dat je qua levertijden en aankoopbedragen nu beter uit bent…

Met vriendelijke groet,
Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Na het lezen van veel negatieve reviews bij de concurrenten heb ik voor Computer Bestel gekozen. Een computer zou je natuurlijk zonder zorgen willen laten bouwen, helemaal als het om grote bedragen gaat. De reviews hier gaven mij goed vertrouwen. En dat kwamen ze zeker na!

Ze hebben een duidelijke website, hardware dat up-to-date is, geen gekke kosten voor garantie en geen extra in-elkaar-zet kosten! Zo als alle reviews hier zeggen weten deze mensen precies wat ze doen. De beste en betrouwbaarste partij die er te vinden is!

Verzending

Door de Black Friday deal heb ik 10% korting gekregen, dat bespaarde zo'n 200,-!

De beschrijving zei 'voor Sinterklaas in huis'. Op vrijdag de 20e besteld en de volgende dag meteen al in thuis! Dat had ik niet verwacht.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Je wordt goed geholpen met vragen. Vrijdag mijn gepersonaliseerde computer besteld, maandag al in huis gekregen. Mijn ervaring tot nu toe top. Het enige minpuntje is dat je zelf alles moet installeren (bijv internet drivers etc.) en voor iemand die geen verstand heeft van computers was dat best ingewikkeld, had een kleine handleiding bijgeleverd mogen worden naar mijn mening. Gelukkig bestaat yt.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Verzending: Score: 3

Algemeen

ik heb rtx 3080 computer nu een week en hij werkt goed en was ready to go wanneer die geleverd was.

Verzending

ik moest helaas de case openen omdat de cpu koeler los was gekomen (Waarschijnlijk tijdens de verzending )maar makellijk terug te zetten waardoor er nu krassen op Acrylic paneel zitten.

Beste Rings16,

Bedankt voor je leuke review en goed om te horen dat de computer goed bevalt!

Het krasje op je zijpaneel kijken we graag voor je wat je hieraan kunnen doen. Kun je voor ons even een foto sturen van het zijpaneel (met het krasje zichtbaar) naar info@computer-bestel.nl.

Dan komen we hier zo spoedig mogelijk op terug.

Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Deze winkel heeft een duidelijke website die het makkelijk maakt je eigen configuratie te maken

Verzending

PC werd netjes geleverd, duurde wat langer dan 2 tot 3 werkdagen maar het was dan ook een custom samengesteld systeem. Al met al top.

Klantenservice

Heb ze telefonisch en per mail benaderd voor een bestelstatusupdate en werd in beide gevallen snel en netjes geholpen

Algemeen

Kwaliteitsproducten. Werd met vragen echt goed geholpen! Levering ook top. Voor de rest top bedrijf!

Verzending

Keurig ingepakt en verzekerd verstuurd. Top!

Klantenservice

Snelle reacties en echt hele goede hulp. Geen vraag is te moeilijk.

Algemeen

Het bestellen ging simpel, scherp geprijst, geleverd binnen de afgesproken levertijd. Alles ziet er goed uit dus ben blij met het kiezen van dit bedrijf voor een nieuwe pc.

De levering was optijd

Klantenservice

Geen contact met de klantenservice gehad. Zij zijn gewoon hun afspraken na gekomen.

Verzending: Score: 4

Algemeen

Fijne partij van specialisten die voor een betaalbare prijs mooie systemen kunnen bouwen. Ook qua service heel flexibel. Praktisch voorbeeld, de nieuwe NVIDIA kaarten zijn nog slecht leverbaar dus bieden ze aan om tijdelijk een andere video kaart te gebruiken. Kan me wel voorstellen dat deze optie niet altijd mogelijk is, maar ze denken zeker met je mee.

Verzending

Verzending duurde wel wat langer dan gecommuniceerd, maar ik had dan ook een custom systeem met onderdelen die niet leverbaar waren. Communicatie daarin had beter gekund. Al met al zeker tevreden

Klantenservice

Tot dusver werkt het systeem vlekkeloos en nog geen ervaring gehad met klantenservice na bestelling. Klantenservice tijdens bestellen (meekijken of onderdelen goed op elkaar zijn afgestemd) was top en snel geregeld.

Algemeen

I have found the site through a advertisement, I saw a configuration for an desktop pc, I built it myself which I liked that, the prices were very good. Had a conversation with a worker there about some info, he was very prompt. Thank you

Verzending

Delivery they said is going to be 2-3 working days, it was 2.. Had it home very fast.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Bedrijf is ook uitstekend in andere dingen dan computers verkopen. Ik heb me schoolopdracht hier kunnen uitvoeren en alles ging goed!

Klantenservice

Er werd snel geantwoord, personeel is heel aardig.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Regelmatig contact gehad alvorens de pc aan te schaffen. PC is voornamelijk voor zakelijk gebruik en dat kan prima ondanks dat het woord 'Game' wel prominent is op hun website.

Verzending

Het in elkaar zetten en versturen van de pc verliep vlekkeloos. 3 Tot 4 dagen assemblage en daarna direct de verzending.

Algemeen

Deze website heeft goeie game pc's en ze zijn niet te duur. De pc kwam binnen 2 dagen in huis!

Verzending

Ik vroeg me af wanneer de pc kwam en stuurde een email. De email werd binnen 15 minuten beantwoord. Je krijgt ook een track and trace code

Algemeen

Overzichtelijke site, goede prijzen en geweldige service. Ook telefonisch geweldig geholpen met vragen tijdens en na assemblage.

Verzending

Goed en handbaar verpakt, maar goed bescherm en makkelijk te openen.

Klantenservice

Had vragen tijdens het proces en vragen na de levering. Deze zijn goed verwerkt en snel en vriendelijk te woord gestaan.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Makkelijk kiezen uit de verschillende componenten in mijn PC. Verder plug en play afgeleverd. Ik kon er zo mee aan de slag!

Verzending

Goed en robuust ingepakt en volledig zonder gebreken en binnen twee dagen geleverd.

Algemeen

Werkt perfect. ik heb al veel spellen gespeeld en werkt zoals het hoort te werken!

Verzending

Verzending kwam gelijk 2 dagen na mijn bestelling!

Klantenservice

Zeer zeker goede klantenservice heb zelf namelijk veel dingen gevraagt via de chat over de pc en snel antwoord gekregen!

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Computer-Bestel

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie