Computer-Bestel

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

De webshop Computer-Bestel is onderdeel van https://tweakers.net/shopreview/9464/computerinkopen-punt-nl/shopreviews/

Gebruikers over webshop Computer-Bestel

Review toevoegen

Algemeen

Zelf samen gestelde PC besteld met alles erop en eraan. (AMD Ryzen 9, 32GB RAM, RTX 3060)
Proces is heel overzichtelijk en de site raad zelf ook dingen aan dat je geen stomme dingen doet.
Pc zelf is heel professioneel in elkaar gezet en windows 11 die erbij gekocht was ook geïnstalleerd.
Ook een selectie behulpzame randprogramma's waren reeds geïnstalleerd.
De 4 jaar VIP service is ook zijn geld waard mocht er een probleem zijn in de toekomst.

Verzending

Zeer stevig verpakt en goed beschermd. Eens je het uit handen geeft aan Post NL heb je er niet echt controle over wat ermee gebeurd dus een stevige manier van verpakken kan al heel wat voorkomen.

Klantenservice

Gebeld geweest omdat de case niet op voorraad was en nog even de power supply besproken van de desktop.
Case is ook tip top in elkaar gezet.

Algemeen

Ik heb mijn PC besteld in een lastige tijd om videokaarten te krijgen. De service van computer-bestel was echter perfect, Ze hebben me goed op de hoogte gehouden op het gebied van levertijd en heb eigenlijk alleen maar fijn en positief contact met ze gehad. Toen ik mijn PC eenmaal binnen had, werkte hij als een trein. Perfecte PC met een RX 6900 XT en een Ryzen 7 5800X. perfect in elkaar gezet en alles werkt perfect. bedankt nogmaals!

Verzending

Ik heb mijn PC uiteindelijk opgehaald omdat ik toevallig in de buurt was, daar maakten ze geen probleem van en hij stond keurig klaar!

Klantenservice

Omdat mijn videokaart levering wat trager was dan dat we gehoopt hadden, zonder dat ze er zelf wat aan konden doen, redelijk veel contact gehad. Ze waren altijd eerlijk en transparant en gewoon top!

Algemeen

Je kunt alles zelf toevoegen tot je eigen wensen ook zien wat de prestaties zijn van de pc.

Verzending

Top netjes ingepakt en gebruiksklaar gemaakt met alle extra's erbij die niet nodig waren voor de bouw van deze pc

Klantenservice

Goede hulp gehad online en telefonisch - Top service ook als je in de winkel bent.

Algemeen

IK was op zoek naar een krachtige computer voor thuis voor erbij. Voor mijn werk ben ik de laatste tijd veel thuis aan het werk en sonmige zaken moest ik uitstellen omdat de laptop die ik had niet mee werkte. In mijn branche is het normaal om bij een offerte aanvraag ook een demo te schetsen en dat ging vrij traag en moeizaam op me oude laptop.

De samensteller van computer-bestel was overzichtelijk en ik had eigelijk alle keuze mogelijkheid die ik wou. Ook de aanwezige chat was mooi meegenomen want mijn paar vraagjes over het moederbord waren zo beantwoord!

Computer werd binnen een week geleverd, goed verpakt en ik kon gelijk ermee aan de slag! Dik tevreden mee.

Verzending

Goed verpakt, op tijd geleverd en makkeljk te volgen met de tracking code. Alhoewel dat wel de standaard is van vandaag de dag.

Klantenservice

Ik ben goed geholpen door de medewerkers via de chat, mijn vragen werden snel beantwoord. Voor de rest werd ik goed op de hoogte gehouden via mail.

Algemeen

Begin deze maand een nieuwe game gekocht via computer-bestel.nl, ik kreeg deze binnen 4 werkdagen binnen dus daar ben ik blij mee.

Ik had een pc gekocht zonder videokaart (dit omdat ik deze nog had en wou overzetten). PC eenmaal aangesloten had deze na 15 minuten het probleem dat er willekeurig een blue screen of een reboot voorbij kwam. Het eventlog liet mij alleen "Processorcore" als reden van de crash zien. Ik had ondertussen op het web gelezen dat meer mensen last hadden van een AMD DOA (Ik heb een 5900x)

Ik heb contact opgenomen met computer-bestel.nl, leuke mensen die je aan de telefoon krijgt. Erg geduldig en vriendelijk. Ze hebben meegekeken naar het probleem en mij aangeraden windows schoon te installeren ivm software en drivers. Nadat ik dit had gedaan toonde de pc nog dezelfde problemen. Nadat ik dit gemeld had bij computer-bestel.nl mocht ik de machine terug sturen (ik heb deze donderdag verstuurt).

Zaterdag kreeg ik een melding dat de pc dat de pc ontvangen was en dat zij met de reparatie bezig gingen. Dinsdag kreeg ik een telefoontje vanuit computer-bestel.nl dat zij het probleem niet kunnen reproduceren en of ik er comfortabel mee ben om mijn GPU op te sturen, ik heb gezegd dat ik dit liever niet doe. Dit vonden zij geen probleem en zouden verder gaan testen. Nadat ik een paar dagen niks had gehoord heb ik vanuit mijzelf contact opgenomen met computer-bestel.nl en gevraagd naar de status. Zij hebben het e.e.a. nog snel overlegd en besloten dat de CPU wordt vervangen voor de zekerheid en de PC werd terug gestuurd.

Een dag later had ik de pc inderdaad binnen en heb met GPU weer geïnstalleerd. Ik had geen last meer van fouten / crashes en kan tot nu toe heerlijk genieten van mijn game pc!

Goed / stevig ingepakt
- Grote doos
- Beschermend materiaal

Klantenservice

Hoewel het echt goede en aardige mensen zijn, zou het beter zijn als ze iets meer contact hebben met de klant. Soms was het 2 werkdagen stil zonder enige communicatie. Een kleine mail met: "We hebben nog niks kunnen vinden", was voor mij ook goed geweest. Dus daar nog een klein verbeterpunt.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Meer dan een half jaar geleden een computer besteld. Door problemen met de beschikbaarheid van sommige videokaarten, is de computer nog steeds niet geleverd. Daar alle begrip voor. Echter, ik heb een aantal keren gebeld om te horen hoe het er voorstaat. Iedere keer beloven ze me een een mail te sturen met daarin de gevraagde informatie en de opties die ik op dit moment heb. Nog nooit een mail ontvangen. Totale radiostilte.

Klantenservice

Dat er hardwareleveringsproblemen zijn snap ik. Maar dat je klanten die al betaald hebben totaal in de kou laat staan en werkelijk NIETS van je laat horen, dat is bewuste slechte service.

Beste Faeron,

Dank voor je review.

Ik heb afgelopen week me best gedaan om je 'op te sporen', maar ik kom er niet achter welke order je bij ons zou moeten hebben geplaatst.

Graag kom ik met je in contact om dit alsnog zo snel mogelijk voor je op te lossen. Het heeft namelijk nooit onze insteek om jouw niet op de hoogte te houden!

Het makkelijkst is even mailen en dan ook refereren naar deze review. Dan helpen we je gelijk verder!

Namens van Eigenaar van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Ik kon meteen chatten met een medewerker die mij hielp om de juiste game pc samen te stellen. Bestellen en betalen ging zonder problemen.

Verzending

De levertijd bedroeg 2 dagen , dat vind ik behoorlijk snel. Top! De computer kon meteen gebruikt worden; en wat ziet die er stoer uit met de led verlichting en geheel doorzichtige zijkant. Als leuke verrassing zat er nog een kleine ventilator bij én een usb stick van maar liefst 16gb. Blij mee!

Klantenservice

Ik had geen klacht maar werd gebeld door een medewerker om te overleggen over de samengestelde configuratie - hij had iets beters bedacht. Hartstikke goed.

Verzending: Score: 2

Algemeen

ze sturen snel een orderbevestiging en helpen je graag. levertijd was bij mij lang maar kwam goed!

Verzending

het duurde allemaal zooooooooo lang en na bijna 2 weken had ik hem nog steeds niet binnen!! heel jammer maar uiteindelijk goed gekomen👍🏼

Klantenservice

ze helpen me overal mee en de chat is handig en je wordt snel geholpen!!! De mensen die je helpen zijn #*@€ aardig en reageren nogmaals snel. Kortom supper klanten service

Algemeen

Ik had een pc samengesteld voor 3d werk. Binnen 30 minuten kreeg ik een mailtje met wat adviezen over koeling, voeding, ed. Daarna heb ik gevraagd of de 64GB geheugen met 2 modules kon worden uitgevoerd zodat ik later nog 2 modules kon toevoegen. Deze optie is helaas niet mogelijk via de website. Ze zouden het even vragen bij inkoop, maar verder niets meer gehoord. Mijn PC werd na 4 dagen geleverd zoals beloofd, met twee geheugen modules die ook nog eens 3600Mhz waren i.p.v. de bestelde 3200. Kortom, erg blij met deze pc.

Verzending

Omdat ik een Houdini training aan het doen was, wilde ik de PC snel hebben. Dus heb ik eerst even gevraagd of ze problemen zouden verwachten. Maar ze beloofde de PC binnen 5 werkdagen te leveren, en dat hebben ze dan ook gedaan.

Klantenservice

Twee keer een vraag gesteld via de mail over mijn samengestelde configuratie en twee keer binnen 30 antwoord ontvangen.

Algemeen

Uitstekend geholpen bij het samenstellen van de PC. Vervolgens een alternatieve behuizing geregeld, omdat de levertijd van de oorspronkelijk gekozen behuizing erg lang was.

Algemeen

Ben tot nu toe heel tevreden. Om mijn hele ervaring met Computer-Bestel te kunnen weergeven zal ik twee keer een review schrijven. Dat doe ik omdat ik een pc heb laten bouwen en graag gebruik maak van hun 'hot swap service; waarbij ze vanwege het bekende tekort aan 3080 GPU's een leenkaart in de pc zetten en ik hem later gratis kan terugsturen zodat de 3080 kan worden ingebouwd. Dit is dus deel 1 van de review!
Allereerst vind ik het heel knap dat ze zo snel reageren; vaak kreeg ik binnen een dag een accurate reactie op een mail en voor eenvoudigere zaken zijn ze ook flitsend snel te bereik via de app. Overigens is advies eigenlijk nauwelijks nodig; de website is zeer inzichtelijk en het is gewoon fun om de diverse onderdelen te selecteren en op je gemak allerlei configuraties samen te stellen. Daarnaast heb ik ook een heel prettig adviesgesprek kunnen voeren via de telefoon. Ik heb nl de wens om mijn pc zo wel snel maar ook zo stil mogelijk uit te laten voeren en daar kon ik wat tips bij gebruiken. De pc is ook lekker snel geleverd en bevalt tot nu toe heel goed. Wel kan hij wat mij betreft nog wat stiller maar is natuurlijk een kwestie van smaak. Tijdens gamen heb ik daar natuurlijk geen last van maar deze oude gamer moet ook gewoon geconcentreerd thuiswerken en dan is een geruisloze pc weer heel plezierig. Ik heb aangegeven dat ik hem nog niet heel stil vond en de mannen zien het als een uitdaging om een poging te doen hem stiller te maken zodra de pc weer terugkomt voor de GPU swap; geweldige service natuurlijk!!! Daarnaast zijn ze bereid om mijn 'oude' SSD uit mijn vorige pc weer in te bouwen in dit race monster; (kan ik ook zelf maar wil garantie niet verpesten).. Kortom mooie spullen en geweldige service waarbij de mannen super met je meedenken! Nu natuurlijk in spanning de swap afwachten en ben benieuwd of ze m stiller kunnen krijgen! Wordt dus vervolgd!!

Super snel en compleet

Zie hierboven

Verzending: Score: 4

Algemeen

Een fijne game pc, waardoor ik nu lekker kan game. Hij werkt heel goed top.

Algemeen

Op 22 januari 2021 heb ik bij Computer-Bestel een pc besteld. Deze heb ik op hun website samengesteld. Ik had mijn twijfels of ik wel de juiste produkten had gekozen en belde daarom het bedrijf even op voor advies. Er werd even meegekeken wat ik had samengesteld en gaven me advies om e.e.a. nog te wijzigen met redenen omkleed. Super service dus. Was dan ook zeer tevreden en heb ook gelijk die middag de pc besteld.

Op de website staat dan de pc binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd. Na een week heb ik even gebeld waar mijn pc bleef waarop ik te horen kreeg dat zij aan het proberen waren om de gevraagde videokaart die ik wilde hebben te krijgen maar dat dat op dit moment erg moeilijk was omdat alles is uitverkocht. Dat klopt ook want op andere websites heb ik gekeken en overal was de videokaart die ik wilde hebben "niet in voorraad". Na twee weken nog eens gebeld en nu hebben ze een "leenkaart" erin gezet hoewel die ook al moeilijk is te krijgen. Ze konden wel een nog lagere kaart erin zetten maar dan zou ik teveel moeten inleveren in vergelijk met wat ik had besteld.

Ik ben zeer bevreden over de behandeling en advies die door het bedrijf wordt gegeven. Heb nu de pc binnen en loopt als een trein. Nu is het wachten nog op de videokaart die er eigen in moet. Op het moment dat die binnenkomt wordt ik gebeld en kan ik de pc zonder kosten terugsturen en wordt de bestelde videokaart erin gezet . Ik heb zo'n service nog eigenlijk nergens meegemaakt als ik eerlijk moet zijn.

Ik kan ook iedereen die een game-pc wil hebben aanraden om op hun website de pc samen te stellen naar eigen wensen en eventueel om advies vragen. U zult zelf ervaren dat de persoon die je aan de lijn krijgt verstand van zaken heeft en u vriendelijk met goed advies te woord zal staan.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

klantenservice van niks. Je zou denken in corona tijd dat je nog een bestelling kan annuleren? Eerst Nee, daarna Ja dat kan maar ze halen er wel mooi je geld voor het samenstellen van af.

Wat raar is want zelfs de 2 systemen waren nog niet af. Er zat geen Windows op / drivers enz want 1 miste nog een grafische kaart en de andere.. Ja lees hieronder en lijkt mij niet dat ze die testen en installaties in minder dan een uurtje fixen. Dus je betaald voor niks. HET IS DIEFSTAL!

Wat wel leuk is als je wilt dat je systeem prioriteit krijgt ga per direct annuleren. Want eind vrijdag bel ik voor een update en geven ze aan nee de systemen duren nog lang door de grafische kaarten... Maandag ochtend bel ik om te annuleren en nee dat kan niet en opeens een halve dag verder is er opeens wel 1/2 klaar.

Maar even serieus jullie communicatie naar de klant kunnen jullie echt verbeteren:
1) Meer mailtjes met updates.
2) Als ik bel zei men steeds wat anders dat is ook echt heel raar. Eerste keer bellen zei men u heeft ongeveer 100-200 voor je. Daarna: sorry meneer ik kan en mag dat niet zeggen... Raar weer.

Ik hoop dat iedereen het leest. Want ik wens niemand dit!

Klantenservice

Even op de reactie reageren zodat men echt een duidelijk beeld krijgen.

Ook wat hieronder staat klopt weer half, omdat de levering te lang duurde heb ik aangegeven dat ik toch een leenkaart wilde ontvangen mits 1 van de systemen klaar waren. Dus weer komt naar voren dat de klantenservice waar persoon x niks van weet, maar persoon y weer wel! Super eenduidige communicatie. NOT!

Tot slot De samenstelkosten rekenen terwijl je (bijna) niks gedaan hebt? Daar gaat denk ik niemand mee akkoord. Voor wat wel? Het installeren en testen van de systemen hebben jullie niet gedaan (het was immers incompleet). Dan wil ik ook wel gratis 120 euro ontvangen.

Dus u koopt ook een auto zonder moter? En betaald dan wel al? Want ja toch hebben wij u auto in "elkaar" gezet. Ik denk het niet. Dus wilt u ook 120 euro weggeven? Nee, bewaar dat lekker voor iets anders. Zet hem zelf in elkaar en vertrouw nooit op Goedkoop, want dat is duurkoop. Anoniem zijn hoeft niet maar gehele voor en achternaam deel ik niet overal. Daarbij is het op tweakers verboden. Daarom zijn de reviews op de andere platformen niet gewijzigd. Het bedrijf wilt natuurlijk niet van tweakers verbannen worden. Daarbij dit zegt overigens niks over een review... Nogmaals de review is voor toekomstige klanten en niet voor een gefrustreerde man die nu ruim 4000 euro misloopt. Ik hoop echt dat iedereen dit zal lezen en een andere webshop kiest. Ook kijk anders in de historie op trustpilot, dit heeft computer-bestel vaker geprobeerd, ik ben niet de enige. Echter zorg ik ervoor dat iedereen deze review zal lezen.

Beste Anoniem,

Je hebt aangegeven dat je Anoniem wil blijven en niet bij echte naam wil worden genoemd op dit platform. Aangezien wij jouw verzoek respecteren hebben we daarom je naam weggehaald.

Deze review is een mooi voorbeeld van een consument die onwaarheden en valse beschuldigingen plaats over een bedrijf maar wel met zijn naam anoniem wil blijven. De reden hiervoor is goed te bedenken.

Dank voor je vijf geplaatste reviews op verschillende review kanalen (Google, Tweakers, TrustPilot, KiyOh en Nederlandreview.nl).

Op Black Friday heb je bij ons twee computers besteld met een RTX 3000 kaart erin. Wellicht voor de meeste bekend is er op dit moment een gigantisch wereldwijd tekort van deze type videokaart. Hierdoor zijn er enorm lange wachttijden op deze producten (iets wat we meerdere keren voor, tijdens en na het bestellen hebben gecommuniceerd).

Om te zorgen dat je toch snel gebruik kon maken van je aankoop. Hebben we een Hotswap service in het leven geroepen. Dat betekende dat je aankoop snel geleverd kon worden met een tijdelijke leen videokaart waarna je later de computer kon laten ombouwen met de door jouw bestelde videokaart zodra deze bij ons binnen zou zijn.

Je hebt bij het bestellen expliciet aangegeven (ondanks de lange levertijd) dat je de computers niet geleverd wilde krijgen met een leenkaart en dat je bereidt om (lang) op de computers te wachten.
De bestelde computers hebben we in de tussentijd gebouwd en getest met de leenkaarten erin, maar op jouw verzoek dus niet verzonden.

Na 2 maanden heb je besloten om niet langer te wachten. Je hebt de bestelling geannuleerd. Jouw annulering hebben we doorgezet en het aankoop bedrag hebben we terug gestort. De kosten die wij hebben moeten maken voor het bouwen van de computers ( € 120,- conform de voorwaarden ) hebben wij in mindering gebracht. Deze kosten waren tijdens het plaatsen van je bestelling kenbaar en hier heb je nadrukkelijk akkoord op gegeven dat deze kosten in rekening worden gebracht bij annulering.

Wij weten oprecht niet hoe wij deze negatieve ervaring bij jou hadden kunnen voorkomen. Immers wij hebben alles uitgevoerd naar jouw wensen en hebben je vooraf duidelijk en transparant over de levertijden gecommuniceerd.

Toch hoop ik dat je wellicht ergens anders meer geluk hebt met het uitzoeken van de computers. Al denk ik niet dat je qua levertijden en aankoopbedragen nu beter uit bent…

Met vriendelijke groet,
Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Na het lezen van veel negatieve reviews bij de concurrenten heb ik voor Computer Bestel gekozen. Een computer zou je natuurlijk zonder zorgen willen laten bouwen, helemaal als het om grote bedragen gaat. De reviews hier gaven mij goed vertrouwen. En dat kwamen ze zeker na!

Ze hebben een duidelijke website, hardware dat up-to-date is, geen gekke kosten voor garantie en geen extra in-elkaar-zet kosten! Zo als alle reviews hier zeggen weten deze mensen precies wat ze doen. De beste en betrouwbaarste partij die er te vinden is!

Verzending

Door de Black Friday deal heb ik 10% korting gekregen, dat bespaarde zo'n 200,-!

De beschrijving zei 'voor Sinterklaas in huis'. Op vrijdag de 20e besteld en de volgende dag meteen al in thuis! Dat had ik niet verwacht.

Algemeen

Je wordt goed geholpen met vragen. Vrijdag mijn gepersonaliseerde computer besteld, maandag al in huis gekregen. Mijn ervaring tot nu toe top. Het enige minpuntje is dat je zelf alles moet installeren (bijv internet drivers etc.) en voor iemand die geen verstand heeft van computers was dat best ingewikkeld, had een kleine handleiding bijgeleverd mogen worden naar mijn mening. Gelukkig bestaat yt.

Verzending

Snel geleverd en goed verpakt.

Verzending: Score: 3

Algemeen

ik heb rtx 3080 computer nu een week en hij werkt goed en was ready to go wanneer die geleverd was.

Verzending

ik moest helaas de case openen omdat de cpu koeler los was gekomen (Waarschijnlijk tijdens de verzending )maar makellijk terug te zetten waardoor er nu krassen op Acrylic paneel zitten.

Beste Rings16,

Bedankt voor je leuke review en goed om te horen dat de computer goed bevalt!

Het krasje op je zijpaneel kijken we graag voor je wat je hieraan kunnen doen. Kun je voor ons even een foto sturen van het zijpaneel (met het krasje zichtbaar) naar info@computer-bestel.nl.

Dan komen we hier zo spoedig mogelijk op terug.

Johan van Computer-Bestel.nl

Algemeen

Deze winkel heeft een duidelijke website die het makkelijk maakt je eigen configuratie te maken

Verzending

PC werd netjes geleverd, duurde wat langer dan 2 tot 3 werkdagen maar het was dan ook een custom samengesteld systeem. Al met al top.

Klantenservice

Heb ze telefonisch en per mail benaderd voor een bestelstatusupdate en werd in beide gevallen snel en netjes geholpen

Algemeen

Kwaliteitsproducten. Werd met vragen echt goed geholpen! Levering ook top. Voor de rest top bedrijf!

Verzending

Keurig ingepakt en verzekerd verstuurd. Top!

Klantenservice

Snelle reacties en echt hele goede hulp. Geen vraag is te moeilijk.

Algemeen

Het bestellen ging simpel, scherp geprijst, geleverd binnen de afgesproken levertijd. Alles ziet er goed uit dus ben blij met het kiezen van dit bedrijf voor een nieuwe pc.

De levering was optijd

Klantenservice

Geen contact met de klantenservice gehad. Zij zijn gewoon hun afspraken na gekomen.

1 2 3 ... 12

Scorekaart voor Computer-Bestel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie