Computer-Bestel

0 producten en 0 uitvoeringen
Namens Tweakers

De webshop Computer-Bestel is onderdeel van https://tweakers.net/shopreview/9464/computerinkopen-punt-nl/shopreviews/

Gebruikers over webshop Computer-Bestel

Review toevoegen

Algemeen

Op internet gezocht naar een goede en makkeĺjke site om een comp.voor mijn zoontje samen te stellen. En makkelijk was het. Hele duidelijke site. Aanvinken wat je wil en bestellen. 5 dagen later kwam de comp.via de post plug en play aan. 10 min later was mijn zoontje al aan het gamen met een brede glimlach op zijn gezicht.

Verzending

5 dagen met de post. Heel snel.

Klantenservice

Klantenservice niet nodig gehad. Alles was duidelijk.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Computer samengesteld met eenvoudige goed opgezette web site. Ruime keuze uit goede componenten tegen een scherpe prijs. Alles werd netjes snel geleverd en voldoet nu reeds bijna 6 weken prima. Het systeem is lekker snel en functioneert 100%. Kom voor een laptop hier zeker nog eens voor terug binnenkort.

Verzending

De pc werd goed verpakt afgeleverd netjes op tijd.

Algemeen

Prima bedrijf! Komen afspraken na en geven ook een goed advies. Goede openenings tijden etc

Algemeen

alles was na wat k wauw optijd en goed geleverd.
zelfs in 2 keer .

Algemeen

Ik heb kortgeleden een game pc samengesteld via computer-bestel en deze voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Goeie zaak.

Algemeen

Bestelling was makkelijk, heb het nu een aantal weken en super tevreden! Werkt goed en super communicatie!

Klantenservice

Aantal keer gemaild wegens bezorgtijd etc. Geen enkel probleem gehad! Top.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

In vervolg op mijn eerdere review.

Tevreden?
+ Ja dat ik een werkende PC (mooie) thuis heb staan;
- Minder over de hele gang van zaken: het meermaals afdoen van de gebreken als gevolgen van het transport, blijft bij mij een vreemde smaak geven (loszittende ondersteuningsbeugel videokaart, niet ingebouwd terwijl behuizing die mogelijkheid wel bood, fan met 2 ipv 4 schroeven gemonteerd, etc).

Excuus van Computer-bestel heb ik gekregen en laat ik het verder maar rusten.
Een leermoment voor mij.

Verzending

1 Na de ontvangst van mijn Game-PC (niet werkend) kon ik deze retour zenden.
Kapotte videokaart en moederbord zijn kosteloos vervangen.
2 PC weer gerepareerd ontvangen
Nu bleek een bestelde extra HDD niet aanwezig/niet aangesloten.
Hoop e-mails heen en weer hoe dit toch fout had kunnen gaan (zij besteden grote zorg wat betreft kwaliteitstoezicht).
3 PC mocht weer retour gezonden worden, de externe BD-DVD kon ik ook opsturen er zou gekeken worden of deze alsnog kon worden ingebouwd.
4 PC met nu wel aangesloten HDD ontvangen en inderdaad BD-DVD ingebouwd.
5 nu geconstateerd dat een van de 2 fans van de processorkoeling scheef staat en maar met 2 schroeven (ipv 4) vast zit aan het koelingsframe. Helaas een behoorlijke spleet - een verbogen frame en koelverlies.
6 Computer-bestel heeft aangeboden de 2 ontbrekende schroeven op te sturen en mijn verzendkosten worden gecrediteerd.

Klantenservice

Al met al is mijn nieuw gekochte PC nu 2 x retour geweest voor verschillende gebreken, maar heb ik nu een werkende PC thuis (afgezien van de scheefstaande fan inmiddels provisorisch rechtgezet, ontbrekende schroeven worden opgestuurd).

Met al de e-mails en telefoontjes heen en weer is er een goed contact geweest. Tevens mocht ik een goedmaker uitkiezen voor de gang van zaken (die heb ik ook ontvangen) en worden mijn verzendkosten gecrediteerd.
Toch blijft mijn gevoel "dit had niet gehoeven zo".
ik beschouw het maar als een behoorlijk leermoment voor mijzelf en laat deze zaak maar verder rusten.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Product besteld helaas bleek het om een fout te gaan en is de bestelling gecrediteerd, jammer!

Volgende keer beter.

Beste Jorn,

Dank voor je bestelling en het schrijven van een review.

Afgelopen weekend stond er voor korte tijd een half fabricaat(kast, geheugen, SSD) bij één van onze kant en klare modellen op onze site te koop. In korte tijd zijn er meerdere van deze modellen onder de zelfde betaalvoorwaarden besteld(vriendengroep wellicht?).

Nadat één van onze website bezoekers hier ons op aansprak hebben wij deze direct van de website gehaald. Wij leveren immers geen halffabricaten(zie factuur) maar complete systemen.

Natuurlijk kunnen wij deze halffabricaten nog steeds voor de bestelde prijs(conform factuur) naar jouw/jullie op sturen. Graag hoor ik van je of je dit wenselijk vindt.

Beste Jorn,

Je hebt helemaal gelijk! Hierbij onze excuses voor het ongemak.

Ik had je een vraag gesteld of je nog gebruik wou maken van je bestelling(conform factuur). Wij versturen deze met alle plezier.

In afwachting op je reactie.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ik heb een dure game pc gekocht die ik zelf samengesteld heb, kosten bijna 2700 euro. Ik heb de bestelling geplaatst op 31/12 en pas, na herhaaldelijk bellen, kreeg ik het dan 2 weken later. Volgens de website duurt het 3 dagen.

Verzending

Nadat ik eindelijk na 2 weken de pc ontvangen had, ging ik met mijn zoon achter de pc zitten om eindelijk te gamen. De ene blue screen of death na de andere verscheen, bij alles wat ik deed kreeg ik het na een aantal seconden/minuten. Ik ben zelf gaan googlen en met een simpele commando kwam ik er achter dat het RAM geheugen hardwarematig kapot was. Mijn zoon en ikzelf enorm teleurgesteld. Na 2 dagen kon ik de pc weer retour sturen voor reparatie.

Volgens de website doen zij allerlei testen om zeker te weten dat alles loopt. Daar geloof ik niets van! Het geheugen is een vd belangrijkste componenten vd pc en als ze even een kleine test hadden gedraaid dan zouden ze meteen de BSoD gezien hebben, want bij alles wat je deed, hing de pc.

Klantenservice

Ik heb de klantenservice gebeld en zij gaven aan dat ik een retourformulier moest invullen. Gelukkig was het email contact wel vlot, maar ik zat er ook steeds bovenop. Bij geen antwoord, belde ik ze.

Ik heb ook foto’s gestuurd van alle soorten foutmeldingen. Zij gaven ook toe dat het geheugen kapot was. Deze hebben ze vervangen en na een aantal dagen kreeg ik het weer retour.

We zijn nu ruim 3 weken verder en eindelijk kan ik gaan gamen! Tenminste, ze hadden mn 2e scherm nog niet opgestuurd. Ook hier moest ik telkens achteraan gaan.

Hun slogan: jij regelt de Games en wij regelen de rest snap ik niet, want het is absoluut niet makkelijk en vlotjes gegaan.

Achteraf heb ik spijt dat ik mijn pc hier gekocht heb. Ik had beter de pc boer om de hoek kunnen vragen. Ik betaal liever 100 euro meer dan dat ik al die ellende nog eens moet meemaken.

En geloof ook niet alles wat op hun website staat:
1. Pc binnen 3 dagen, is niet waar.
2. Ze doen geen tests, ze pakken de pc gewoon in en versturen het (anders hadden ze de defecte ram wel geconstateerd)
3. verzendkosten (binnen 30 dagen) zou voor hun rekening zijn. Tot op heden geen antwoord hierop mogen ontvangen.

Kortom: grote praatjes, weinig daadjes.

Computer-bestel, dit kan en moet veel beter!! Waardeloos!!

Beste Erwin,

Dank voor het schrijven van je review. Jouw mening vinden we belangrijk, dat helpt ons weer terug te blikken naar punten wat wel en niet goed is gegaan om vervolgens daarop te verbeteren. Als wij zaken niet correct hebben uitgevoerd bij jouw bestelling dan wil ik daarvoor onze excuses aanbieden! Lees laatste deel van onze reactie: ik compenseer je graag voor het geleden ongemak.

Laat ik voorop stellen dat onze systemen altijd intensief worden getest en door 2 verschillende personen worden nagekeken. Een systeem dat wordt verzonden is door onze assemblage afdeling goed bevonden. Het kan natuurlijk altijd zijn dat een systeem toch fouten vertoont zodra je de computer thuis ontvangen hebt. Dit heb jij helaas ook moeten ervaren. Een computer is elektronica en dat is simpel gezegd gevoelig voor storingen.

Bij ons krijg je standaard 2 jaar garantie om deze storingen op te vangen. Het geen wat we bij jouw bestelling dan ook hebben gedaan. Je kan de computer dan naar ons retour sturen en de gemaakte verzendkosten zullen wij dan ook vergoeden. Als je een verzendbewijs met de kosten naar ons toe hebt gestuurd dan krijg je deze ook vergoedt(duurt over het algemeen 14 dagen).

Ik heb je bestelling erbij gepakt om even een aantal zaken na te lopen:

Je hebt de computer besteld op oudjaarsdag. De feestdagen is altijd een geval apart op onze levertijden. Onze leveranciers en vervoerders zijn dan ook gesloten waardoor we jouw computer niet binnen de 3 werkdagen kunnen leveren. Jouw systeem is binnen 5 werkdagen geleverd, onze excuses voor dit ongemak! Normaal gesproken is 3 werkdagen, 3 werkdagen!

Je computer is hier getest, ik heb het testformulier erbij gepakt, de temperaturen en de prestaties zijn het geen wat je van dit systeem mag verwachten. Voor ons geen reden om te twijfelen over de functionaliteit van jouw computer.

Je computer is inmiddels gerepareerd en ik hoop dat die je bevalt. Ik vind het jammer dat je niet tevreden bent over onze service en over ons product. Ik wil je graag een compensatie sturen voor het ongemak! Neem je nog even daarvoor contact met ons op?

Mocht je echt niet tevreden zijn met je computer dan sta je vrij om deze retour te sturen. Wij zullen je volledige aankoop bedrag dan vergoeden mits je dit op korte termijn bepaalt dat je hier gebruik van wilt maken.

Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik ze natuurlijk graag!

Algemeen

Goede klanten service, op tijd geleverd en makkelijke sit voor het configureren van je eigen PC

Algemeen

1,5 jaar geleden een computer besteld en nog steeds zeer tevreden met de apparatuur & service. Laatst problemen met het beeldscherm gehad en ben ik er samen met het personeel prima uitgekomen en is mijn pc teruggestuurd voor reparatie en gerepareerd onder garantie.

Algemeen

ik had mijn cumputer bestelt zoals ik het wilde, ik had veel opties en er was ook nog korting waar ik erg blij mee was. het verzenden ging goed en het was snel en in uitstekende conditie in huis erg blij computer-bestel.nl

Verzending

snel geleverd alles heel en in een mooie doos.

Klantenservice

ik had geen klachten of vragen du ben niet met de klantenservice in contact gekomen.

Algemeen

Een aangepaste budget game pc besteld met zelf ingevoerde aanpassingen. Het is erg makkelijk op de website. De lage prijs komt met name door de eindkorting die je rechts bij de prijsberekening ziet. De onderdelen zelf zijn niet persé goedkoper dan op andere sites maar door die eindkorting dus wel. De computer is op tijd aangekomen. Hij ging niet aan. Opengemaakt en gekeken of ik gekke dingen zag. Toch ging het niet aan. Even gebeld. Meneer zei dat ik even alle aansluitingen goed moest drukken voor het geval tijdens het vervoer iets losjes is geraakt. En daar lag het inderdaad aan! Hij werkte gewoon nadat ik dat deed. De computer is super.

Verzending

Een kabel was tijdens transport blijkbaar wat losjes geraakt waardoor de computer niet aan ging maar dit werd telefonisch ook aangegeven en toen ik even alle aansluitingen vast heb gedrukt ging de computer gelukkig toch aan.

Klantenservice

Werd telefonisch goed geholpen toen de computer niet aan ging. Het probleem bleek gewoon aan iets te liggen dat een beetje losjes was geraakt en wat ik weer goed heb ingedrukt. De computer gaat dus weer gewoon aan.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik zelf was van jongs af aan een console gamer. Maar het was tijd om eens te switchen naar een pc, want ik wil later meer doen met games. En omdat al mijn vrienden de switch hadden gemaakt. Ik heb net als mijn neef via computer-bestel.nl mijn pc gekocht. en dat bleek de juiste keuze te zijn, want mijn pc werkt super goed en ziet er cool uit. Ik ben blij dat ik mijn pc via computer-bestel.nl heb gekocht. ik heb ook een vriend overgehaald om zijn pc via deze website te kopen.

Verzending

Ik had mijn pc op tijd thuis gekregen ik heb weinig over de Verzending te zeggen. Was goed thuis gekomen alles der op en der aan dus ben blij er mee.

Klantenservice

Ik heb meerderen keren met medewerkers gesproken over de pc en wat het best is. Ze waren heel aardig en konden goed dingen uitleggen.

Algemeen

Super gemakkelijk en super goed geholpen!
Het was erg makkelijk en goed te vinden, computer-bestel heeft eerlijke prijzen en een goede klantenservice. Ik heb mijn pc hier besteld en het is uitstekend!
10/10 super!

Verzending

Computer was goed ingepakt, snel geleverd en goed geleverd!

Klantenservice

De klantenservice was heel aardig en konden mijn weinige vragen snel beantwoorden!

Algemeen

Goed systeem om zelf een pc samen te stellen! En goede hulp via de chat als je niet precies weet wat een game pc nodig heeft om optimaal te draaien. Er is voor iedereen en elke prijs range een goede pc samen te stellen bij computer bestel en ik had mijn custom pc al binnen 5 dagen! Top service en super klantvriendelijk !!

Verzending

Erg makelijk en snel. Ik had een custom pc maar zelfs dan duurde het maar 5 dagen voor mijn pc binnen was.

Klantenservice

Via de chat en telefoon staan ze altijd klaar voor je om je vragen te beandwoorden. Zeer klantvriendelijk personeel en ze weten goed waar ze het over hebben .

Algemeen

Eindelijk weer eens een toko die begrijpt dat je je als webwinkel het beste kan onderscheiden met klanttevredenheid. Na goed begeleid te zijn met samenstellen van een beest van een Ryzen PC, kreeg ik na ruim een jaar problemen met de Corsair h100i waterkoeling. Dit werd zonder argwaan verholpen met het plaatsen van een nieuwe Coolermaster. Op een zaterdag nota bene! Ze zorgden gewoon dat er iemand aanwezig was om me te helpen.
Goede know-how, ze denken met je mee en ze proberen niet nodeloos dure opties in je maag te splitsen. Maatwerk PC, maatwerk correspondentie. Zeer tevreden.

Verzending

De PC kwam netjes in de case-verpakking onbeschadigd binnen.

Klantenservice

Geweldige aftersales. Bij elke correspondentie werd ik proper gerust gesteld dat, wat het probleem ook was, ze het zouden gaan oplossen. En dat hebben ze ook netjes gedaan. Top!

Algemeen

Makkelijk bestelling geplaatst. Eerst ook een paar keer gesproken met de klantenservice, omdat ik niet zeker wist wat ik wilde bestellen. Ik kan computer-bestel zeker aanraden.

Verzending

Kwam op de beloofde dag aan, mooi verpakt. Niks bij aan te geven wat verkeerd was.

Klantenservice

Meerdere keren met ze aan de telefoon gezeten. Geduldig bij het antwoorden bij de vragen.

Algemeen

Ik heb recent mijn PC bij Computer-Bestel bestelt, de website heeft een duidelijke lay-out en heeft bij bepaalde producten adviezen staan. Ik had eerst mijn twijfels, zoveel geld naar een webshop waar ik nog nooit van gehoord had. Het verliep allemaal goed en ik zou het iedereen aanraden.

Verzending

Mijn computer kwam precies op de aangegeven dag aan.

Klantenservice

Ik heb na mijn bestelling nog kunnen bellen met de klantenservice omdat ik een vraag had over mijn monitor, er werd duidelijk geantwoord en vriendelijk geantwoord.

Super, gemakkelijk, behulpzaam.
Laatst een pc gekocht en was niet erg bekend met computers, maar de klantenservice heeft mij daarmee geholpen. Ze staan klaar voor jou tijdens werkdagen wat super is! Verder met verzending geen probleem of iets. Helemaal top!!!

Verzending

Computer was goed geleverd, goed ingepakt en snel bezorgd!

Klantenservice

Mijn vragen werden snel beantwoord en de klantenservice was heel aardig!

1 2 3 ... 8

Scorekaart voor Computer-Bestel

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie