Eleko

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

geweldig bedrijf .laagste prijs en binnen een week levering van het bestelde.
was een beetje huiverig want heb vooruit betaald maar was geen enkele reden voor .goed mail verkeer.
Geeft me weer wat vertrouwen in de mens.
zal er zo weer bestellen.
eleko bedankt.

Verzending

na een mailtje vooraf werd het de vriezer na afspraak de volgende dag gebracht en kreeg een half uur voor levering een telefoontje .

Klantenservice

zeer correcte en duidelijke klantenservice.
top bedrijf.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het gekochte product was een LG 49SJ810V, de tv werd voor een zeer scherpe prijs ruim onder de waarde van andere de winkels aangeboden zonder extra verzendkosten. De website voelde enigszins ouderwets aan, maar kon simpel met ideal betalen. Ook andere betaalopties waren aanwezig. Er werd op de site duidelijk aangegeven dat het product niet op voorraad was, maar wel bestelbaar. Wat een prima indicatie was van de verwachte levertijd.

De indruk die ik kreeg van de website was de reden voor 4 sterren omdat referenties op het internet wat lastiger te vinden waren, dus vandaar dat het ik toch enigszins sceptisch was voordat en toch het gevoel had dat ik een 'gok' waagde. Het was goed dat er een mede-tweaker al eerder een bestelling had gedaan.

In de toekomst zal ik zeker weer kijken bij deze winkel als ik dit type hardware zou moeten aanschaffen!

Verzending

Het product was op moment van bestelling niet op voorraad, dus ik moest er een tijd op wachten. Dit werd in het begin prima gecommuniceerd, maar moest er toch zelf na een week van stilte ook een mail aan wagen om naar de status en prognose te vragen.

Aflevering was uiteindelijk prima, en goed van te voeren aangegeven. De afgesproken tijd was ook het afgesproken tijdstip. De bezorging leverde de tv af op de derde verdieping zonder dat er een lift aanwezig was. Dat heb ik ook wel anders gezien, dus pluim daar!

Er was nog wel afgesproken dat er nog contact zou zijn een half uur voor aflevering, dit is uiteindelijk niet gebeurd. Geen drama, maar dit in combinatie met de vraag die ik halverwege het proces per mail moest stellen geeft 4 van de 5 sterren.

Klantenservice

Er werd vlot gereageerd op mijn vragen die ik in mail vorm naar de winkel had gestuurd. Prima afstemming en duidelijke afspraken. Over het geheel genomen ben ik zeer tevreden met deze winkel en het contact wat hierbij plaatsvond.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Via Eleko Elektro een Sony Bravia KDL-55W828B gekocht. Eleko bood deze tegen een zeer scherpe prijs aan (-20% tov NL webshops). De prijs was voor mij de doorslaggevende factor, en vandaar dus via deze webshop besteld.

Vooraf was ik wel wat huiverig. Immers, de webshop had nog geen reviews, zat in BelgiŽ, en de prijs leek te mooi om waar te zijn. Dus zal dit wel goedkomen? Ik besloot contact te zoeken en afhankelijk van mn gevoel daarbij door te gaan.

Communicatie verliep zeer vlot en erg netjes. Inhoudelijk kreeg ik goede antwoorden en ook werd de moeite genomen sommige vragen via de leverancier (Sony) af te stemmen. Dus mijn vragen werden goed beantwoord en heel vlot. Dat voelde al meteen goed. Toen even over nagedacht en besloten het te doen.

Omdat ik het nog wel een gokje vond, besloot ik de TV op te halen in BelgiŽ (voordeel van een leaseauto...). Het ophalen verliep geheel volgens verwachting, netjes ontvangen, TV stond al klaar, helemaal goed dus.

Thuisgekomen de TV aangesloten en ook alles werkte naar verwachting (zoals was verteld). Dit type wordt ook geleverd in NL (W828) en dus werkte KPN DIgitenne prima. Ook UPC en Ziggo stonden in het lijstje. Uiteraard was de NL taal te selecteren.

Concluderend, een shop die zich een prijsvechter mag noemen, maar toch netjes communiceert en moeite doet voor de klant. Goed gevoel aan over gehouden!

Scorekaart voor Eleko

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie