Eleko

0 producten en 0 uitvoeringen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Via Eleko Elektro een Sony Bravia KDL-55W828B gekocht. Eleko bood deze tegen een zeer scherpe prijs aan (-20% tov NL webshops). De prijs was voor mij de doorslaggevende factor, en vandaar dus via deze webshop besteld.

Vooraf was ik wel wat huiverig. Immers, de webshop had nog geen reviews, zat in België, en de prijs leek te mooi om waar te zijn. Dus zal dit wel goedkomen? Ik besloot contact te zoeken en afhankelijk van mn gevoel daarbij door te gaan.

Communicatie verliep zeer vlot en erg netjes. Inhoudelijk kreeg ik goede antwoorden en ook werd de moeite genomen sommige vragen via de leverancier (Sony) af te stemmen. Dus mijn vragen werden goed beantwoord en heel vlot. Dat voelde al meteen goed. Toen even over nagedacht en besloten het te doen.

Omdat ik het nog wel een gokje vond, besloot ik de TV op te halen in België (voordeel van een leaseauto...). Het ophalen verliep geheel volgens verwachting, netjes ontvangen, TV stond al klaar, helemaal goed dus.

Thuisgekomen de TV aangesloten en ook alles werkte naar verwachting (zoals was verteld). Dit type wordt ook geleverd in NL (W828) en dus werkte KPN DIgitenne prima. Ook UPC en Ziggo stonden in het lijstje. Uiteraard was de NL taal te selecteren.

Concluderend, een shop die zich een prijsvechter mag noemen, maar toch netjes communiceert en moeite doet voor de klant. Goed gevoel aan over gehouden!

Scorekaart voor Eleko

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie